Growth Marketing Manager
Nowa
Marketing

Growth Marketing Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

digital marketing

content marketing

marketing

Opis stanowiska

📍 Lokalizacja: Kraków📝 Forma zatrudnienia: B2B z zabezpieczeniami💰 Wynagrodzenie wyjściowe: 10 000-13 000 zł netto na FV B2B

GROWTH MARKETING MANAGER


KIM JESTEŚMY?Jesteśmy polską firmą technologiczną, której głównym produktem jest autorska aplikacja SaaS do mierzenia i zarządzania czasem pracy. Nasi klienci to firmy prawnicze, księgowe i doradztwa biznesowego.Budujemy zespół w oparciu o zaufanie, lojalność i codzienną współpracę. Działamy ambitnie i szybko się rozwijamy.

Każdy z nas jest specjalistą w swojej dziedzinie, lecz w razie potrzeby zawsze możemy liczyć na wsparcie ze strony zespołu – tak w podejmowaniu nowych wyzwań jak i w codziennych zadaniach.


Szanujemy wspólne ustalenia i przyjęte zasady, a strategiczne zmiany wprowadzamy z rozwagą po wysłuchaniu i przedyskutowaniu wszystkich za i przeciw.


KOGO SZUKAMY?

Szukamy osoby, która ma kompetencje zarówno strategiczne, jak i operacyjne – czyli potrafi zaplanować marketing na poziomie całej firmy, ale jednocześnie potrafi zakasać rękawy i samodzielnie zrealizować potrzebne działania.

Serdecznie zapraszamy osoby w dowolnym wieku: młodsze i starsze, PESEL nie ma dla nas znaczenia.

Mile widziane będą u nas tak samo kobiety, jak i mężczyźni – dla nas liczy się podejście, kompetencje i chęć współpracy.


JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ, KTÓRA:

  • Potrafi działać samodzielnie i wykazywać inicjatywę w zmieniającej się sytuacji a jednocześnie wykorzystać możliwość współpracy w zgranym zespole,

  • Łączy myślenie strategiczne z analitycznym i potrafi stworzyć plan marketingowy spójny z celami biznesowymi a następnie ocenić jego wdrożenie i dokonać optymalizacji,

  • Jest nastawiona na stałą ścisłą współpracę z działem sprzedaży i resztą zespołu mając świadomość dążenia do wspólnego celu w grze do jednej bramki,

  • Dobrze posługuje się narzędziami marketingowymi (np. Google Ads, Meta Ads, LinkedIn, marketing automation) i ma praktykę z zakresu SEO i PPC,

  • Posiada doświadczenie zarówno w digital marketingu, content marketingu, jak i lead generation,

  • Jest nastawiona na osiąganie konkretnych wyników, czyli analiza KPI i optymalizacja działań pod kątem konwersji i wzrostu leadów to dla niej oczywistość i codzienność,

  • Doskonale radzi sobie z zarządzaniem budżetem marketingowym, planowaniem kampanii i ma umiejętność efektywnego wykorzystania środków.     

    to świetnie się zapowiada - czytaj dalej 😊


A JEŻELI DODATKOWO POSIADASZ:

  • Minimum 2 lata doświadczenia w digital marketingu B2B, najlepiej w promocji rozwiązań SaaS,

  • Lekkie pióro i praktykę w pisaniu angażujących treści B2B zgodnie z SEO, dopasowanych do Buyer Person


                to jeszcze lepiej!


JAKIE BĘDĄ TWOJE ZADANIA W WORKTIME EKSPERT?

  • Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej zwiększającej sprzedaż i rozpoznawalność marki.

  • Prowadzenie kampanii digital marketingowych (Google Ads, LinkedIn Ads, Meta Ads, e-mail marketing).

  • Tworzenie treści marketingowych na wszystkich etapach lejka: blog, newslettery, materiały dla klientów, case studies, posty w social mediach, treści reklamowe, video marketing, lead magnety (e-poradniki, checklisty).

  • Organizacja webinarów i eventów budujących świadomość marki.

  • Analiza efektywności działań marketingowych (content i performance) oraz optymalizacja pod kątem KPI i ROI.

  • Współpraca z działem sprzedaży w zakresie generowania wartościowych leadów.

  • Zarządzanie budżetem marketingowym i koordynacja pracy z podwykonawcami (agencje, freelancerzy, graficy).

  • Praca w trybie ciągłej poprawy (PDCA) – rekomendowanie i wdrażanie usprawnień na podstawie raportów.


CO OFERUJEMY?

  1. Wynagrodzenie wyjściowe: 10-13 zł netto na FV B2B zależne od wiedzy i kompetencji

  2. Bezpieczną formę umowy B2B zawierającą zagwarantowane:

- pełnopłatny czas urlopu- do wyboru opłacane przez naszą firmę: prywatną opiekę lekarską lub pakiet Multisport- elastyczność w podejściu do czasu pracy w przypadku spraw prywatnych (wizyty u lekarza, pilne sprawy do załatwienia)

- akceptację i odpłatność za czas nieobecności w pracy związanej z chorobą i L-4

  1. Na początku oferujemy pracę stacjonarną – ze względu na konieczność dokładnego wdrożenia oraz dogłębnego poznania zarówno naszego programu, jak i grupy docelowej. W późniejszym etapie możliwa jest praca hybrydowa – do uzgodnienia.

  2. Samodzielność w działaniu i realny wpływ na rozwój firmy.


JAK BĘDZIE PRZEBIEGAŁ PROCES REKRUTACJI:


Wszyscy kandydaci otrzymają od nas w ciągu 7 dni informację o naszej decyzji TAK/NIE co do swojego uczestnictwa w każdym kolejnym z poniżej opisanych etapów rekrutacji.


  1. Zbieramy i analizujemy wszystkie przesłane CV.

  2. Rozmawiamy telefonicznie lub online z wybranymi osobami.

  3. Wybrane osoby otrzymują zaproszenie do badania kwestionariuszem DISC D3. Każda z badanych osób, niezależnie od dalszej decyzji o zatrudnieniu otrzymuje raport z indywidualnymi wynikami oraz możliwość konsultacji swoich wyników.

  4. Wybrane osoby zapraszamy na finalną rozmowę w biurze w Krakowie i najdalej po 7 dniach od tej rozmowy przekazujemy naszą decyzję.


Proszę o podanie nr ogłoszenia: 2025/6/Marketing w temacie wiadomości