📍 Lokalizacja: Kraków📝 Forma zatrudnienia: B2B z zabezpieczeniami💰 Wynagrodzenie wyjściowe: 10 000-13 000 zł netto na FV B2B
GROWTH MARKETING MANAGER
KIM JESTEŚMY?Jesteśmy polską firmą technologiczną, której głównym produktem jest autorska aplikacja SaaS do mierzenia i zarządzania czasem pracy. Nasi klienci to firmy prawnicze, księgowe i doradztwa biznesowego.Budujemy zespół w oparciu o zaufanie, lojalność i codzienną współpracę. Działamy ambitnie i szybko się rozwijamy.
Każdy z nas jest specjalistą w swojej dziedzinie, lecz w razie potrzeby zawsze możemy liczyć na wsparcie ze strony zespołu – tak w podejmowaniu nowych wyzwań jak i w codziennych zadaniach.
Szanujemy wspólne ustalenia i przyjęte zasady, a strategiczne zmiany wprowadzamy z rozwagą po wysłuchaniu i przedyskutowaniu wszystkich za i przeciw.
KOGO SZUKAMY?
Szukamy osoby, która ma kompetencje zarówno strategiczne, jak i operacyjne – czyli potrafi zaplanować marketing na poziomie całej firmy, ale jednocześnie potrafi zakasać rękawy i samodzielnie zrealizować potrzebne działania.
Serdecznie zapraszamy osoby w dowolnym wieku: młodsze i starsze, PESEL nie ma dla nas znaczenia.
Mile widziane będą u nas tak samo kobiety, jak i mężczyźni – dla nas liczy się podejście, kompetencje i chęć współpracy.
JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ, KTÓRA:
Potrafi działać samodzielnie i wykazywać inicjatywę w zmieniającej się sytuacji a jednocześnie wykorzystać możliwość współpracy w zgranym zespole,
Łączy myślenie strategiczne z analitycznym i potrafi stworzyć plan marketingowy spójny z celami biznesowymi a następnie ocenić jego wdrożenie i dokonać optymalizacji,
Jest nastawiona na stałą ścisłą współpracę z działem sprzedaży i resztą zespołu mając świadomość dążenia do wspólnego celu w grze do jednej bramki,
Dobrze posługuje się narzędziami marketingowymi (np. Google Ads, Meta Ads, LinkedIn, marketing automation) i ma praktykę z zakresu SEO i PPC,
Posiada doświadczenie zarówno w digital marketingu, content marketingu, jak i lead generation,
Jest nastawiona na osiąganie konkretnych wyników, czyli analiza KPI i optymalizacja działań pod kątem konwersji i wzrostu leadów to dla niej oczywistość i codzienność,
Doskonale radzi sobie z zarządzaniem budżetem marketingowym, planowaniem kampanii i ma umiejętność efektywnego wykorzystania środków.
to świetnie się zapowiada - czytaj dalej 😊
A JEŻELI DODATKOWO POSIADASZ:
Minimum 2 lata doświadczenia w digital marketingu B2B, najlepiej w promocji rozwiązań SaaS,
Lekkie pióro i praktykę w pisaniu angażujących treści B2B zgodnie z SEO, dopasowanych do Buyer Person
to jeszcze lepiej!
JAKIE BĘDĄ TWOJE ZADANIA W WORKTIME EKSPERT?
Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej zwiększającej sprzedaż i rozpoznawalność marki.
Prowadzenie kampanii digital marketingowych (Google Ads, LinkedIn Ads, Meta Ads, e-mail marketing).
Tworzenie treści marketingowych na wszystkich etapach lejka: blog, newslettery, materiały dla klientów, case studies, posty w social mediach, treści reklamowe, video marketing, lead magnety (e-poradniki, checklisty).
Organizacja webinarów i eventów budujących świadomość marki.
Analiza efektywności działań marketingowych (content i performance) oraz optymalizacja pod kątem KPI i ROI.
Współpraca z działem sprzedaży w zakresie generowania wartościowych leadów.
Zarządzanie budżetem marketingowym i koordynacja pracy z podwykonawcami (agencje, freelancerzy, graficy).
Praca w trybie ciągłej poprawy (PDCA) – rekomendowanie i wdrażanie usprawnień na podstawie raportów.
CO OFERUJEMY?
Wynagrodzenie wyjściowe: 10-13 zł netto na FV B2B zależne od wiedzy i kompetencji
Bezpieczną formę umowy B2B zawierającą zagwarantowane:
- pełnopłatny czas urlopu- do wyboru opłacane przez naszą firmę: prywatną opiekę lekarską lub pakiet Multisport- elastyczność w podejściu do czasu pracy w przypadku spraw prywatnych (wizyty u lekarza, pilne sprawy do załatwienia)
- akceptację i odpłatność za czas nieobecności w pracy związanej z chorobą i L-4
Na początku oferujemy pracę stacjonarną – ze względu na konieczność dokładnego wdrożenia oraz dogłębnego poznania zarówno naszego programu, jak i grupy docelowej. W późniejszym etapie możliwa jest praca hybrydowa – do uzgodnienia.
Samodzielność w działaniu i realny wpływ na rozwój firmy.
JAK BĘDZIE PRZEBIEGAŁ PROCES REKRUTACJI:
Wszyscy kandydaci otrzymają od nas w ciągu 7 dni informację o naszej decyzji TAK/NIE co do swojego uczestnictwa w każdym kolejnym z poniżej opisanych etapów rekrutacji.
Zbieramy i analizujemy wszystkie przesłane CV.
Rozmawiamy telefonicznie lub online z wybranymi osobami.
Wybrane osoby otrzymują zaproszenie do badania kwestionariuszem DISC D3. Każda z badanych osób, niezależnie od dalszej decyzji o zatrudnieniu otrzymuje raport z indywidualnymi wynikami oraz możliwość konsultacji swoich wyników.
Wybrane osoby zapraszamy na finalną rozmowę w biurze w Krakowie i najdalej po 7 dniach od tej rozmowy przekazujemy naszą decyzję.
Proszę o podanie nr ogłoszenia: 2025/6/Marketing w temacie wiadomości
Rekomendowane oferty