Digital Senior Specialist

Marketing

Digital Senior Specialist

Marketing

Plac Konesera 11, Warszawa

WPP Media

Pełny etat
UoP
Starszy specjalista / Senior
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Biddable Media
Google Ads
DV 360
kampanie marketingowe

Opis stanowiska

O WPP Media  WPP Media to globalna organizacja mediowa należąca do grupy WPP, skupiająca marki Choreograph, EssenceMediacom, Mindshare i Wavemaker. 

W świecie, w którym media są wszędzie i we wszystkim, łączymy najlepsze platformy, ludzi i partnerów, aby tworzyć nieograniczone możliwości wzrostu.  Dołączając do nas korzystasz z programów przygotowujących do zawodów przyszłości oraz pracujesz ze specjalistami, których kompetencje potwierdzone są certyfikatem DIMAQ. W WPP Media nie tylko używamy technologii – my ją tworzymy. Dzięki naszym autorskim narzędziom, takim jak platforma WPP Open (platforma AI dla marketingu), będziesz pracować na międzynarodowych projektach i wspierać klientów na całym świecie. W WPP Media możesz korzystać z globalnych zasobów i kontaktów całej sieci WPP, poszerzać sieć znajomości i uczyć się od najlepszych w marketingu i reklamie. 

Jako Top Employer Poland & Europe 2021–2025 tworzymy środowisko pracy oparte na zaufaniu i wysokich standardach HR. Po raz drugi z rzędu (2024 i 2025) Magazyn Media & Marketing uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku.Więcej informacji możesz znaleźć na stronie wppmedia.com


Jak będzie wyglądała Twoja praca? 

Jako DIGITAL SENIOR SPECIALIST  będziesz współtworzyć zespół Campaign Delivery Team, który nie odpowiada w pełni za Client Services, zaś określone wcześniej cele biznesowe, rozkłada na touchpointy przyporządkowując im konkretne cele mediowe. 

 

Na co dzień będziesz m.in.:

  • Tworzyć rekomendacje digitalowe dopasowane do różnych platform we współpracy z zespołem agencji.

  • Analizować dane i przygotowywać raporty, które przekładają się na efektywne strategie mediowe.

  • Monitorować i optymalizować kampanie razem z ekspertami od zakupu mediów.

  • Oceniać możliwości realizacji KPI mediowych, benchmarków wydatków oraz oczekiwań klienta.

  • Wspierać rozwój nowych projektów, proponując kreatywne i dopasowane rozwiązania, które odpowiadają na potrzeby klientów

 

Co przyda Ci się na starcie?

  • Praktyczna wiedza i doświadczenie w zakresie Biddable Media (Google Ads, DV360, Meta) oraz znajomość rynku i aktualnych trendów – minimum 3 lata doświadczenia.

  • Znajomość narzędzi AdTech i technologii marketingowych, szczególnie w obszarze display i video.

  • Umiejętność strategicznego planowania kampanii z uwzględnieniem celów biznesowych, budżetów mediowych i optymalizacji działań.

  • Rozwinięte zdolności analityczne – umiejętność łączenia danych i wyciągania trafnych wniosków.

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1, umożliwiająca swobodną komunikację.

  • Samodzielność, dobra organizacja pracy i poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania.

  • Umiejętność budowania relacji i skutecznej komunikacji z partnerami biznesowymi.

 

Czego możesz spodziewać się po nas? 

  • umowy o pracę,

  • pracy 3 dni z biura, 2 z domu,

  • benefitów po trzech miesiącach współpracy: ubezpieczenia na życie, dofinansowania do angielskiego/karty sportowej, opieki medycznej, 

  • zniżki do naszej kantyny pracowniczej,

  • workation po pół roku pracy,

  • cotygodniowych śniadań w biurze dla wszystkich,

  • cyklicznych spotkań integracyjnych,

  • rozbudowanej oferty szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,

  • możliwości dołączenia do Innovation Community – to nasz wspólny program realizowany z Mspark: razem z Tobą rozwijamy i wdrażamy innowacyjne pomysły z sektora MARTECH, 

  • technologii - pracujemy na narzędziach, które naprawdę mogą zoptymalizować Twój czas pracy,

  • programu poleceń dla dołączających współpracowników z zewnątrz,

  • możliwości rozwoju wewnątrz naszych spółek – rozumiemy chęć zmiany ścieżki kariery, wyboru ścieżki eksperckiej albo managerskiej,

  • świetnie zorganizowanego programu Induction, dzięki któremu Twoje pierwsze dni pracy będą mniej stresujące,

  • wsparcia w ramach Employee Assistant Program (doradztwo w zakresie zdrowia psychicznego) oraz współpracy z platformą Telus Health One,

…i czegoś, co nie jest standardem wszędzie: atmosfery, w której ludzie naprawdę się wspierają, doceniają swoją pracę i chętnie dzielą się wiedzą.


Jak wygląda nasz proces rekrutacji?

Przed Tobą rozmowa telefoniczna, a następnie spotkanie z przyszłym przełożonym w towarzystwie HRu. Podczas spotkania będziemy chcieli poznać Twoje kompetencje, ale liczymy również na to, że opowiesz nam o sobie, ponieważ chcemy tworzyć zespoły czujące się dobrze w swoim towarzystwie.


Brzmi ciekawie? Aplikuj i zobacz, jak razem możemy tworzyć przyszłość mediów

Oferta dodana: 05.10.2025

Poznaj pracodawcę

WPP Media

Branża mediowa się zmienia, więc my też — działamy już jako WPP Media! Jesteśmy centrum technologicznym i operacyjnym dla marek WPP - EssenceMediacom, Mindshare, Wavemaker, T&Pm i Choreograph, łącząc innowacje, dane i skalę działania. Dla Ciebie to dostęp do globalnych zasobów, narzędzi opartych na AI i współpracy z certyfikowanymi ekspertami. Jako Top Employer 2021–2025 tworzymy nowoczesne miejsce pracy, docenione tytułem Grupy Mediowej Roku 2024 i 2025.

Zobacz profil firmy
Lokalizacja biura

Digital Senior Specialist

Aplikuj na ofertę pracy

Digital Senior Specialist

Plac Konesera 11, Warszawa

WPP Media

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest GroupM Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Żaryna 2B (dalej jako "administrator"). Masz prawo ... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca