Obsługa zgłoszeń przychodzących telefonicznie i mailowo,
Organizacja pomocy (wysłanie pomocy drogowej, organizacja samochodu zastępczego, kontynuacji podróży, transportu medycznego, wizyty lekarskiej),
Kontakt z serwisami w celu uzyskania informacji nt. statusu naprawy pojazdu.
Nasze Wymagania:
Szukamy empatycznych osób, które będą w naszym call center koordynować techniczną i medyczną pomoc assistance dla naszych klientów zarówno w Polsce, jak i za granicą.
Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym (24/7) w naszym biurze na warszawskim Mokotowie,
Bardzo dobra znajomość języka polskiego,
Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
Dobra obsługa komputera i umiejętność pracy z podstawowymi programami pakietu office,
Dobre umiejętności komunikacyjne oraz umiejętność planowania działań,
Poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania,
Mile widziane doświadczenie w obszarze ubezpieczeń lub obsługi klienta będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
Umowę o pracę,
Wynagrodzenie podstawowe (na start 5.300 brutto, po okresie szkoleniowym trwającym około 3 miesiące stawka 5740 brutto) oraz premie kwartalne oraz premię roczną uzależnione od uzyskanych wyników,
Merytoryczne i praktyczne szkolenie przygotowujące do realizacji powierzonych zadań,
Możliwość rozwoju zawodowego w organizacji (np. poprzez rekrutacje wewnętrzne),
Pracę w nowoczesnym biurze blisko metra, w którym do dyspozycji są m.in.: zadaszone miejsca parkingowe dla rowerów wraz z szatnią dla rowerzystów z prysznicami i suszącymi szafkami,
Możliwość korzystania z miejsc parkingowych w garażu podziemnym dla osób dojeżdżających do biura samochodem,
Szeroki pakiet benefitów, o których przeczytasz na stronie Twoja Kariera - m.in. programy wsparcia pracownika, sponsorowane przez pracodawcę ubezpieczenie na życie i opieka zdrowotna, comiesięczne doładowania na platformie Motivizer (kafeteria), inicjatywy prozdrowotne, możliwość angażowania się w działania pozazawodowe tj. akcje charytatywne (m.in. dodatkowy dzień wolny na wolontariat), spotkania integracyjne oraz program poleceń pracowniczych.