Doświadczenie: masz co najmniej 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, w branży e-commerce - w szczególności w kategorii akcesoriów. Pracowałeś z kategoriami akcesoryjnymi - w szczególności akcesoriami do telefonów.
Negocjacje: lubisz przekonywać innych do swoich opinii. Lubisz prowadzić negocjacje.
Wiedza rynkowa: znasz obecne trendy handlowo - zakupowe. Wiesz, jak działa e-commerce oraz znasz się na marketingu.
Umiejętności: masz wyczucie i zmysł handlowy, pozwalające rozumieć potrzeby Klienta końcowego.
Komunikacja i umiejętność pracy zespołowej: lubisz rozmawiać z ludźmi, przede wszystkim potrafisz wysłuchać innych i wczuć się w ich sytuację, co przekłada się na zgraną pracę zespołową.
Terminowość i skrupulatność: pilnujesz terminów i sumiennie wykonujesz swoje obowiązki – te cechy pomogą Ci dobrze zorganizować pracę zespołu i swoją.
Analityczne myślenie: rozumiesz, że jeśli A wynika z B, to nie oznacza, że B wynika z A. Zadajesz odpowiednie pytania, żeby pozyskać niezbędne informacje oraz potrafisz wyciągać wnioski.
Bycie geekiem: lubisz zdobywać nowe doświadczenia, ciągle zwiększać swoje umiejętności. Jesteś technologicznym geekiem i stale poszerzasz swoją wiedzę.
Twój zakres obowiązków
Kreujesz i rozwijasz ofertę akcesoriów, dbając o jej atrakcyjność, konkurencyjność i zgodność z aktualnymi trendami rynkowymi.
Współtworzysz strategie marketingowe i inicjujesz działania promocyjne, które zwiększają sprzedaż oraz budują pozycję marki w kategorii.
Zarządzasz celami obrotowymi i marżowymi, analizujesz wyniki sprzedaży i szukasz nowych możliwości wzrostu.
Planujesz i realizujesz budżet, dbając o rentowność kategorii oraz efektywne wykorzystanie zasobów.
Współpracujesz z vendorami i dystrybutorami, budujesz długoterminowe relacje, prowadzisz negocjacje handlowe i dbasz o atrakcyjne warunki współpracy.
Zarządzasz stanami magazynowymi, monitorujesz rotację produktów i optymalizujesz poziomy zapasów, negocjując jednocześnie warunki płatności.
Ściśle współpracujesz z działem marketingu przy tworzeniu i realizacji kampanii promocyjnych, zapewniając spójność komunikacji i skuteczność działań.
Śledzisz trendy rynkowe i potrzeby klientów, analizujesz konkurencję oraz dostosowujesz ofertę do dynamicznie zmieniającego się rynku.
Dlaczego warto do nas dołączyć
Stabilne miejsce pracy: grupa x-kom działa już ponad 20 lat, dbamy o naszych klientów i pracowników, bo wiemy, że to oni gwarantują nam nieustanny wzrost.
Rozwój: jedną z naszych wartości firmowych jest #geekostwo. Geek to osoba dążąca do bycia najlepszą w swojej dziedzinie, dlatego podnosimy swoje kwalifikacja na konferencjach i szkoleniach.
Ludzie i atmosfera: u nas nie ma rzeczy niemożliwych, lubimy wychodzić poza pudełko. Cenimy ludzi proaktywnych o szerokim spojrzeniu na biznes.
Technologia: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
Nowoczesne biuro: zapewniamy Ci komfortowe warunki pracy w naszej Centrali w Częstochowie, stawiamy na pracę z biura, bo cenimy kontakt F2F.
Zatrudnienie: wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.