Customer Success Onboarding Engineer

12 000 - 14 400 PLNNetto miesięcznie - B2B
10 000 - 12 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Obsługa klienta

Customer Success Onboarding Engineer

Obsługa klienta

Jana Zamoyskiego 24, Kraków +4 Lokalizacje

Xopero Software

Pełny etat
B2B, UoP
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa
12 000 - 14 400 PLN
Netto miesięcznie - B2B
10 000 - 12 000 PLN
Brutto miesięcznie - UoP

Wymagane umiejętności

obsługa klienta
komunikatywność
systemy operacyjne
VMware
HyperV

Znajomość języków

Polski: C2
Angielski: B1

Opis stanowiska

Cześć,

tu Xopero Software! 👋🏻


Jesteśmy wiodącym producentem oprogramowania do tworzenia kopii zapasowych i disaster recovery. Mamy ponad 16-letnie doświadczenie na rynku. Nasze produkty to Xopero ONE, Xopero Unified Protection i GitProtect. Specjalizujemy się w zabezpieczaniu środowisk fizycznych, wirtualnych, usług SaaS oraz narzędzi DevOps (jako nieliczni na świecie!). Jesteśmy prekursorem rozwiązań chmurowych - byliśmy na rynku jeszcze zanim ktokolwiek w Polsce słyszał o usługach takich, jak Dropbox czy Google Drive! Z naszych produktów korzystają firmy z listy Fortune 500, w tym Orange, T-Mobile, AVIS, Quest Diagnostic, Zoop czy Diebold Nixdorf i wiele innych. Dzięki naszym produktom można zabezpieczyć całe środowisko biznesowe: od pojedynczego urządzenia po całą infrastrukturę IT! 🚀


Dołącz do nas, jako Customer Success Onboarding Engineer 😎


Twoje zadania:

➡ Budowanie i koordynowanie długofalowej współpracy z klientami z segmentu enterprise i partnerami biznesowymi;

➡ Monitorowanie, analizowanie i prowadzenie komunikacji z klientami, w tym zgłoszenia w systemie ticketowym, Jira, e-maile i zapytania o produkty (Xopero Unified Protection);

➡ Proaktywnie podejście do rozwiązywania problemów i zapytań klientów;

➡ Przekazywanie kluczowym klientom wartości biznesowej nowych produktów, funkcji i nadchodzących wydań;

➡ Koordynowanie, dokumentowanie i finalizowanie wdrożeń testowych i pozakupowych;

➡ Udział w prezentacjach produktowych dla klientów.


Nasze oczekiwania:

Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;

➡ Doświadczenie w administrowaniu i zarządzaniu systemami operacyjnymi Windows/Linux/MacOS oraz wirtualizacją przynajmniej VMware/Hyper-V;

➡ Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1).


Nice to have:

➡ Znajomość narzędzi takich jak Jira, Confluence, CRM, system ticketowy;

➡ Wykształcenie średnie/wyższe techniczne.


Wartości, którymi się kierujemy:

- Think Big - wyznaczamy sobie ambitne cele i wierzymy, że wszystko jest możliwe;

- Take Ownership - podejmowanie inicjatywy i proaktywność pomaga nam w rozwoju;

- Learn & Share - lubimy dzielić się wiedzą, co zwiększa naszą produktywność i pobudza do działania;

- Play Fair - traktujemy innych tak, jak sami chcemy być traktowani. 


Nasza oferta

Stanowisko: Customer Success Onboarding Engineer

Rodzaj umowy: UoP/UZ/B2B
Wynagrodzenie: 

UoP: 10 000 - 12 000 PLN brutto + premie

B2B: 75 - 90 PLN/h netto + VAT + premie

Wymiar pracy: pełny etat

Core hours: 9:00 - 15:00

Tryb pracy: hybrydowo

Lokalizacje naszych biur: 

Gorzów Wielkopolski

Kraków

Gdynia

Warszawa

Częstochowa

Bielsko-Biała

Szczecinek

Język pracy: polski 


A ponadto, oferujemy:

💣 wszystkie niezbędne narzędzia i sprzęt;

💣 welcome pack z miłymi niespodziankami;

💣 26 dni płatnego wstrzymania świadczenia usług (B2B);

💣 10 dni niezdolności do świadczenia usług (B2B);

💣 budżet szkoleniowy na Twój rozwój;

💣 bezpłatne lekcje języka angielskiego w czasie pracy;

💣 dofinansowanie do karty Multisport (np. Multisport Light za 1 PLN);

💣 prywatną opiekę medyczną Luxmed (np. Pakiet Standardowy-Indywidualny za 1 PLN);

💣 Dzień na U - dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną;

💣 urlop menstruacyjny;

💣 dofinansowanie do ubezpieczenia na życie; 

💣 wyprawkę dla dziecka;

💣 dofinansowanie do okularów;

💣 Program Poleceń Pracowniczych;

💣 Xoperosy - to nasza wyjątkowa gala, podczas której wyłaniamy najlepszych pracowników;

💣 impreza świąteczna i świąteczne prezenty to nasza tradycja;

💣 wyjazdy integracyjne;

…więc fajnie jakby odległość do nas nie była problemem 😎


Proces rekrutacyjny

  1. Rozmowa z Rekruterem

  2. Zadanie rekrutacyjne

  3. Spotkanie z Head of Support - Adamem

Wymagane umiejętności

obsługa klienta
komunikatywność
systemy operacyjne
VMware
HyperV

Znajomość języków

Polski: C2
Angielski: B1

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 21.11.2025

O firmie

Xopero Software

Jesteśmy wiodącym producentem oprogramowania do tworzenia backupu i disaster recovery. Mamy ponad 16-letnie doświadczenie na rynku. Nasze produkty to Xopero ONE, Xopero Unified Protection i GitProtect. Specjalizujemy się...

Zobacz profil firmy

Customer Success Onboarding Engineer

12 000 - 14 400 PLNNetto miesięcznie - B2B
Podsumowanie oferty

Customer Success Onboarding Engineer

Jana Zamoyskiego 24, Kraków

Xopero Software

12 000 - 14 400 PLNNetto miesięcznie - B2B
10 000 - 12 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Xopero Software S.A. z siedzibą w Gorzowie Wielkopolskim, ul. Herberta 3 (dalej jako "administrat... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.