Xopero Software
Cześć! Tu Xopero Software! Jesteśmy wiodącym producentem oprogramowania do tworzenia kopii zapasowych i disaster recovery. Mamy ponad 15-letnie doświadczenie na rynku. Nasze produkty to Xopero ONE, Xopero Unified Protection i GitProtect.io. Specjalizujemy się w zabezpieczaniu środowisk fizycznych, wirtualnych, usług SaaS oraz narzędzi DevOps (jako nieliczni na świecie!). Jesteśmy prekursorem rozwiązań chmurowych - byliśmy na rynku jeszcze zanim ktokolwiek w Polsce słyszał o usługach takich, jak Dropbox czy Google Drive. Z naszych rozwiązań korzystają użytkownicy na wszystkich kontynentach! Jesteśmy partnerem m.in. Orange, T-mobile, ESET.
Cześć,
tu Xopero Software! 👋🏻
Jesteśmy wiodącym producentem oprogramowania do tworzenia kopii zapasowych i disaster recovery. Mamy ponad 15-letnie doświadczenie na rynku. Nasze produkty to Xopero ONE, Xopero Unified Protection i GitProtect.io. Specjalizujemy się w zabezpieczaniu środowisk fizycznych, wirtualnych, usług SaaS oraz narzędzi DevOps (jako nieliczni na świecie!). Jesteśmy prekursorem rozwiązań chmurowych - byliśmy na rynku jeszcze zanim ktokolwiek w Polsce słyszał o usługach takich, jak Dropbox czy Google Drive. Z naszych rozwiązań korzystają użytkownicy na wszystkich kontynentach! Jesteśmy partnerem m.in. Orange, T-mobile, ESET. Dzięki naszym produktom możesz zabezpieczyć całe środowisko biznesowe: od pojedynczego urządzenia po całą infrastrukturę IT! 🚀
Dołącz do nas, jako Junior Customer Success Account Manager 😎
Twoje zadania:
➡ Koordynacja przedłużeń umów z klientami Xopero i GitProtect + cross sell, up sell;
➡ Wspieranie procesu onboardingu nowych klientów oraz pomoc w efektywnym wdrożeniu rozwiązań Xopero i GitProtect;
➡ Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami i codzienne wsparcie w ich bieżących potrzebach;
➡ Monitorowanie satysfakcji klientów, reagowanie na problemy oraz identyfikowanie możliwości poprawy doświadczenia klienta;
➡ Współpraca z zespołami sprzedaży, marketingu oraz wsparcia technicznego w celu zapewnienia spójności komunikacji i realizacji celów klienta;
➡ Przygotowywanie i aktualizowanie materiałów pomocniczych dla klientów (FAQ, przewodniki, tutoriale);
➡ Udział w tworzeniu i rozwijaniu procesów customer success i dzielenie się insightami na podstawie kontaktu z klientami;
➡ Analiza danych dotyczących korzystania z produktu oraz zgłaszanie propozycji usprawnień wewnętrznym zespołom.
Nasze oczekiwania (must have):
➡ Pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta B2B lub na podobnym stanowisku (np. customer support, sales support, customer success);
➡ Wysokie umiejętności komunikacyjne oraz nastawienie na budowanie długofalowych relacji;
➡ Dobra organizacja pracy i umiejętność pracy z kilkoma klientami jednocześnie;
➡ Znajomość języka polskiego i angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację biznesową;
➡ Pozytywne nastawienie i gotowość do nauki.
Nice to have:
➡ Wykształcenie techniczne;
➡ Znajomość podstawowych narzędzi CRM (np. Zoho, HubSpot, Salesforce);
➡ Zainteresowanie branżą IT, SaaS lub technologiami.
Narzędzia, z których będziesz korzystać: Google Workspace, Zoho CRM, Calendly, Linkedin, GoToWebinar.
Wartości, którymi się kierujemy:
- Think Big - wyznaczamy sobie ambitne cele i wierzymy, że wszystko jest możliwe;
- Take Ownership - podejmowanie inicjatywy i proaktywność pomaga nam w rozwoju;
- Learn & Share - lubimy dzielić się wiedzą, co zwiększa naszą produktywność i pobudza do działania;
- Play Fair - traktujemy innych tak, jak sami chcemy być traktowani.
Nasza oferta
Stanowisko: Junior Customer Success Account Manager
Rodzaj umowy: UoP/B2BWynagrodzenie:
➡ UoP: 5 000 – 7 500 PLN brutto + system premiowy
➡ B2B: B2B: 38 – 56 PLN/h netto + VAT + system premiowy
Wymiar pracy: pełny etat
Core hours: 9:00-15:00
Tryb pracy: stacjonarnie
Główna siedziba: Gorzów Wielkopolski
Lokalizacja naszego biura Customer Success: Gdynia
Język pracy: polski i angielski
A ponadto, oferujemy:
💣 wszystkie niezbędne narzędzia i sprzęt;
💣 welcome pack z miłymi niespodziankami;
💣 26 dni płatnego wstrzymania świadczenia usług (B2B);
💣 10 dni niezdolności do świadczenia usług (B2B);
💣 budżet szkoleniowy na Twój rozwój;
💣 bezpłatne lekcje języka angielskiego w czasie pracy;
💣 dofinansowanie do karty Multisport (np. Multisport Light za 1 PLN);
💣 prywatną opiekę medyczną Luxmed (np. Pakiet Standardowy-Indywidualny za 1 PLN);
💣 Dzień na U - dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną;
💣 urlop menstruacyjny;
💣 dofinansowanie do ubezpieczenia na życie;
💣 wyprawkę dla dziecka;
💣 dofinansowanie do okularów;
💣 Program Poleceń Pracowniczych;
💣 Xoperosy - to nasza wyjątkowa gala, podczas której wyłaniamy najlepszych pracowników;
💣 impreza świąteczna i świąteczne prezenty to nasza tradycja;
💣 wyjazdy integracyjne;
…więc fajnie jakby odległość do nas nie była problemem 😎
Proces rekrutacyjny
Rozmowa z Rekruterem
Spotkanie z Team Lead of Customer Success - Kubą
Zadanie rekrutacyjne
Spotkanie z Chief Revenue Officer - Piotrem
Test predyspozycji zawodowych (Facet5 oraz ToRQ)
Netto miesięcznie - B2B
Brutto miesięcznie - UoP
Rekomendowane oferty