Junior Customer Success Account Manager
Nowa
Sprzedaż

Junior Customer Success Account Manager

6 000 - 9 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
5 000 - 7 500 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
6 000 - 9 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
5 000 - 7 500 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Xopero Software

Xopero Software

Cześć! Tu Xopero Software! Jesteśmy wiodącym producentem oprogramowania do tworzenia kopii zapasowych i disaster recovery. Mamy ponad 15-letnie doświadczenie na rynku. Nasze produkty to Xopero ONE, Xopero Unified Protection i GitProtect.io. Specjalizujemy się w zabezpieczaniu środowisk fizycznych, wirtualnych, usług SaaS oraz narzędzi DevOps (jako nieliczni na świecie!). Jesteśmy prekursorem rozwiązań chmurowych - byliśmy na rynku jeszcze zanim ktokolwiek w Polsce słyszał o usługach takich, jak Dropbox czy Google Drive. Z naszych rozwiązań korzystają użytkownicy na wszystkich kontynentach! Jesteśmy partnerem m.in. Orange, T-mobile, ESET.

Wymagane umiejętności

język angielski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Cześć,

tu Xopero Software! 👋🏻


Jesteśmy wiodącym producentem oprogramowania do tworzenia kopii zapasowych i disaster recovery. Mamy ponad 15-letnie doświadczenie na rynku. Nasze produkty to Xopero ONE, Xopero Unified Protection i GitProtect.io. Specjalizujemy się w zabezpieczaniu środowisk fizycznych, wirtualnych, usług SaaS oraz narzędzi DevOps (jako nieliczni na świecie!). Jesteśmy prekursorem rozwiązań chmurowych - byliśmy na rynku jeszcze zanim ktokolwiek w Polsce słyszał o usługach takich, jak Dropbox czy Google Drive. Z naszych rozwiązań korzystają użytkownicy na wszystkich kontynentach! Jesteśmy partnerem m.in. Orange, T-mobile, ESET. Dzięki naszym produktom możesz zabezpieczyć całe środowisko biznesowe: od pojedynczego urządzenia po całą infrastrukturę IT! 🚀 


Dołącz do nas, jako Junior Customer Success Account Manager 😎


Twoje zadania:

➡ Koordynacja przedłużeń umów z klientami Xopero i GitProtect + cross sell, up sell;

➡ Wspieranie procesu onboardingu nowych klientów oraz pomoc w efektywnym wdrożeniu rozwiązań Xopero i GitProtect;

➡ Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami i codzienne wsparcie w ich bieżących potrzebach;

➡ Monitorowanie satysfakcji klientów, reagowanie na problemy oraz identyfikowanie możliwości poprawy doświadczenia klienta;

➡ Współpraca z zespołami sprzedaży, marketingu oraz wsparcia technicznego w celu zapewnienia spójności komunikacji i realizacji celów klienta;

➡ Przygotowywanie i aktualizowanie materiałów pomocniczych dla klientów (FAQ, przewodniki, tutoriale);

➡ Udział w tworzeniu i rozwijaniu procesów customer success i dzielenie się insightami na podstawie kontaktu z klientami;

➡ Analiza danych dotyczących korzystania z produktu oraz zgłaszanie propozycji usprawnień wewnętrznym zespołom.


Nasze oczekiwania (must have):

Pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta B2B lub na podobnym stanowisku (np. customer support, sales support, customer success);

Wysokie umiejętności komunikacyjne oraz nastawienie na budowanie długofalowych relacji;

Dobra organizacja pracy i umiejętność pracy z kilkoma klientami jednocześnie;

Znajomość języka polskiego i angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację biznesową;

Pozytywne nastawienie i gotowość do nauki.


Nice to have:

Wykształcenie techniczne;

Znajomość podstawowych narzędzi CRM (np. Zoho, HubSpot, Salesforce);

Zainteresowanie branżą IT, SaaS lub technologiami.


Narzędzia, z których będziesz korzystać: Google Workspace, Zoho CRM, Calendly, Linkedin, GoToWebinar.


Wartości, którymi się kierujemy:

- Think Big - wyznaczamy sobie ambitne cele i wierzymy, że wszystko jest możliwe;

- Take Ownership - podejmowanie inicjatywy i proaktywność pomaga nam w rozwoju;

- Learn & Share - lubimy dzielić się wiedzą, co zwiększa naszą produktywność i pobudza do działania;

- Play Fair - traktujemy innych tak, jak sami chcemy być traktowani. 


Nasza oferta

Stanowisko: Junior Customer Success Account Manager

Rodzaj umowy: UoP/B2BWynagrodzenie: 

UoP: 5 000 – 7 500 PLN brutto + system premiowy

➡ B2B: B2B: 38 – 56 PLN/h netto + VAT + system premiowy

Wymiar pracy: pełny etat

Core hours: 9:00-15:00

Tryb pracy: stacjonarnie

Główna siedziba: Gorzów Wielkopolski

Lokalizacja naszego biura Customer Success: Gdynia

Język pracy: polski i angielski


A ponadto, oferujemy:

💣 wszystkie niezbędne narzędzia i sprzęt;

💣 welcome pack z miłymi niespodziankami;

💣 26 dni płatnego wstrzymania świadczenia usług (B2B);

💣 10 dni niezdolności do świadczenia usług (B2B);

💣 budżet szkoleniowy na Twój rozwój;

💣 bezpłatne lekcje języka angielskiego w czasie pracy;

💣 dofinansowanie do karty Multisport (np. Multisport Light za 1 PLN);

💣 prywatną opiekę medyczną Luxmed (np. Pakiet Standardowy-Indywidualny za 1 PLN);

💣 Dzień na U - dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną;

💣 urlop menstruacyjny;

💣 dofinansowanie do ubezpieczenia na życie; 

💣 wyprawkę dla dziecka;

💣 dofinansowanie do okularów;

💣 Program Poleceń Pracowniczych;

💣 Xoperosy - to nasza wyjątkowa gala, podczas której wyłaniamy najlepszych pracowników;

💣 impreza świąteczna i świąteczne prezenty to nasza tradycja;

💣 wyjazdy integracyjne;

…więc fajnie jakby odległość do nas nie była problemem 😎


Proces rekrutacyjny

  1. Rozmowa z Rekruterem

  2. Spotkanie z Team Lead of Customer Success - Kubą

  3. Zadanie rekrutacyjne

  4. Spotkanie z Chief Revenue Officer - Piotrem

  5. Test predyspozycji zawodowych (Facet5 oraz ToRQ)


6 000 - 9 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

5 000 - 7 500 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP