Xopero Software
Cześć! Tu Xopero Software! Jesteśmy wiodącym producentem oprogramowania do tworzenia kopii zapasowych i disaster recovery. Mamy ponad 15-letnie doświadczenie na rynku. Nasze produkty to Xopero ONE, Xopero Unified Protection i GitProtect.io. Specjalizujemy się w zabezpieczaniu środowisk fizycznych, wirtualnych, usług SaaS oraz narzędzi DevOps (jako nieliczni na świecie!). Jesteśmy prekursorem rozwiązań chmurowych - byliśmy na rynku jeszcze zanim ktokolwiek w Polsce słyszał o usługach takich, jak Dropbox czy Google Drive. Z naszych rozwiązań korzystają użytkownicy na wszystkich kontynentach! Jesteśmy partnerem m.in. Orange, T-mobile, ESET.
Cześć,
tu Xopero Software! 👋🏻
Jesteśmy wiodącym producentem oprogramowania do tworzenia kopii zapasowych i disaster recovery. Mamy ponad 15-letnie doświadczenie na rynku. Nasze produkty to Xopero ONE, Xopero Unified Protection i GitProtect.io. Specjalizujemy się w zabezpieczaniu środowisk fizycznych, wirtualnych, usług SaaS oraz narzędzi DevOps (jako nieliczni na świecie!). Jesteśmy prekursorem rozwiązań chmurowych - byliśmy na rynku jeszcze zanim ktokolwiek w Polsce słyszał o usługach takich, jak Dropbox czy Google Drive. Z naszych rozwiązań korzystają użytkownicy na wszystkich kontynentach! Jesteśmy partnerem m.in. Orange, T-mobile, ESET. Dzięki naszym produktom możesz zabezpieczyć całe środowisko biznesowe: od pojedynczego urządzenia po całą infrastrukturę IT! 🚀
Dołącz do nas, jako Technical Content Manager 😎
Twoje zadania:
➡ opracowanie i nadzór nad strategią contentową;
➡ rozwój ruchu organicznego, pozycjonowania na kluczowe frazy i konwersji z ruchu organicznego;
➡ ścisła współpraca z agencją SEO i optymalizacja treści pod SEO;
➡ planowanie i tworzenie treści o tematyce IT, technologicznej i cybersecurity w języku polskim i angielskim;
➡ tworzenie różnych form contentu (m.in. blog posty, techniczne artykuły, posty w social media, skrypty wideo, prezentacje, treści mailingów, informacje prasowe, porównania z konkurencją);
➡ realizacja działań z zakresu guest-blogging;
➡ odpowiedzialność za proces dystrybucji treści;
➡ wyszukiwanie i testowanie nowych możliwości i kanałów do wzrostu ruchu organicznego i referralowego;
➡ praca na insightach, personach, KPI, lejkach sprzedażowych;
➡ analiza prowadzonych działań, ich stała optymalizacja i raportowanie.
Nasze oczekiwania (must have):
➡ min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
➡ doskonała znajomość narzędzi analitycznych, w tym Google Analytics 4 oraz Google Tag Manager;
➡ umiejętności i doświadczenie związane z pisaniem, tworzeniem i optymalizacją technicznych treści marketingowych (tematyka IT, cyberbezpieczeństwo);
➡ znajomość języka polskiego oraz angielskiego w stopniu zaawansowanym (C1/C2);
➡ wiedza i praktycznie doświadczenie związane z optymalizacją ruchu organicznego (SEO);
➡ umiejętność analizowania metryk, danych jakościowych i umiejętność przekształcenia analizy w działania optymalizacyjne.
Nice to have:
➡ wykształcenie techniczne/IT;
➡ portfolio treści technicznych/security/IT;
➡ rozumienie roli content marketingu w modelu PLG.
Narzędzia, z których będziesz korzystać: Google Workspace, Google Analytics/Google Tag Manager, Ahrefs/SeoStation, Surfer SEO, Trello, Google Cloud Platform.
Wartości, którymi się kierujemy:
- Think Big - wyznaczamy sobie ambitne cele i wierzymy, że wszystko jest możliwe;
- Take Ownership - podejmowanie inicjatywy i proaktywność pomaga nam w rozwoju;
- Learn & Share - lubimy dzielić się wiedzą, co zwiększa naszą produktywność i pobudza do działania;
- Play Fair - traktujemy innych tak, jak sami chcemy być traktowani.
Nasza oferta
Stanowisko: Technical Content Manager
Rodzaj umowy: UoP/B2B
Wynagrodzenie:
➡ UoP: 8000 - 10 000 PLN brutto
➡ B2B: 59 - 72 PLN netto/h + VAT
Wymiar pracy: pełny etat
Core hours: 9:00-15:00
Tryb pracy: zdalnie
Główna siedziba: Gorzów Wielkopolski
Nasze biura:
➡ Kraków
➡ Warszawa
➡ Szczecinek
➡ Bielsko-Biała
➡ Częstochowa
Język pracy: polski i angielski
A ponadto, oferujemy:
💣 realny wpływ na strategię marketingową firmy;
💣 wszystkie niezbędne narzędzia i sprzęt;
💣 welcome pack z miłymi niespodziankami;
💣 26 paid days off (B2B);
💣 10 dni chorobowego (B2B);
💣 budżet szkoleniowy na Twój rozwój;
💣 dostęp do platformy szkoleniowej CXL;
💣 bezpłatne lekcje języka angielskiego w czasie pracy;
💣 dofinansowanie do karty Multisport;
💣 prywatną opiekę medyczną Luxmed;
💣 Dzień na U - dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną;
💣 urlop menstruacyjny;
💣 ubezpieczenie na życie;
💣 wyprawkę dla dziecka;
💣 Xoperosy - to nasza wyjątkowa gala, podczas której wyłaniamy najlepszych pracowników;
💣 impreza świąteczna i świąteczne prezenty to nasza tradycja;
💣 dwa razy w roku organizujemy wyjazdy integracyjne!
💣 …a mniejsze integracje częściej, więc fajnie jakby odległość do nas nie była problemem 😎
Proces rekrutacyjny
1. Rozmowa z Rekruterem
2. Zadanie rekrutacyjne
3. Spotkanie z CMO - Martą
4. Testy predyspozycji zawodowych (Facet5 oraz TorQ)
5. Spotkanie z CEO - Łukaszem
Netto miesięcznie - B2B
Brutto miesięcznie - UoP
Sprawdź podobne oferty pracy