Będziesz skrupulatnie prowadzić księgi rachunkowe, dokumentację kadrowo-płacową oraz administrację firmy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi.
Rachunkowość:
- kontrolą dokumentów księgowych pod kątem formalnym i rachunkowym oraz ich dekretacją i księgowaniem w programie Comarch Optima
- rozliczaniem i uzgadnianiem kont księgowych
- sporządzaniem deklaracji podatkowych: VAT, CIT oraz kontaktami z urzędem skarbowym
- tworzeniem i rozwijaniem polityki rachunkowości oraz systemu procedur księgowych
- rozliczaniem kosztów produkcji, zakupu i magazynów
- rozwojem wdrożonego programu księgowego Comarch Optima oraz innych programów do obiegu dokumentów (np. Saldeo, Panda docs itp)
- kontrolą kosztów oraz księgowaniem na kontach zespołów 5
- kwestiami administracyjnymi typu zlecenia przelewów, wymiana walut (kantor w bankowości online), zakup ubezpieczeń, umowy inne
- przygotowaniem raportów finansowych dla Zarządu
Obsługa Kadrowo - Płacowa:
- prowadzeniem dokumentacji kadrowej i płacowej, księgowaniem listy płac i rachunków do umów cywilnoprawnych oraz rozliczaniem benefitów
- sporządzaniem deklaracji ZUS i PIT oraz kontaktami z ZUS i urzędem skarbowym
Twój profil:
- min. 3 lata doświadczenia na stanowisku Samodzielnego Księgowego, najlepiej w firmie handlowo-produkcyjnej sprzedającej poza Polskę
- wykształcenie wyższe w zakresie rachunkowości, finansów lub ekonomii
- znajomość zasad prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz podatkowej księgi przychodów i rozchodów
- praktyczna znajomość przepisów podatkowych, rachunkowych, ZUS i prawa pracy
- praktyczna znajomość rozliczania transakcji zagranicznych (WNT, WDT, import usług, VAT OSS, transakcje poza UE)
- duża samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji
- komunikatywność i umiejętność formułowania myśli w sposób jasny i rzeczowy
- biegła znajomość pakietu MS Excel
- umiejętność diagnozowania problemu i proponowania rozwiązań na potrzeby biznesu
- znajomość obiegu dokumentów magazynowych
- znajomość programów: Comarch Optima
- mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego
- mile widziana znajomość programów: Saldeo, Panda Docs lub podobne
Oferujemy:
- możliwość współtworzenia najlepszego e-commerce w segmencie home&living
- przyjazną atmosferę pracy w kamienicy w Śródmieściu: z muzyką z gramofonu
- pakiet benefitów: prywatną opiekę zdrowotną, multisport i zniżki pracownicze na nasze produkty
- elastyczne godziny pracy - możliwa praca w pełni zdalna lub hybrydowa (1-2 dni w biurze)
- pracę w młodym zespole o płaskiej strukturze
- możliwość pracy z Zarządem oraz szybkiego awansu (rozwój w strukturze Grupy)
Informacje praktyczne:
- skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami
- aplikuj przez system rocketjobs
- start: od zaraz