Ciekawi Cię, dlaczego jedne marki przyciągają uwagę, a inne znikają w tłumie? Jeśli umiesz łączyć fakty w spójną opowieść i lubisz szukać odpowiedzi tam, gdzie inni widzą tylko dane – sprawdź naszą rekrutację na stanowisko stratega.
Jesteśmy młodym, blisko 30-osobowym, kreatywnym zespołem, który ponad wszystko ceni sobie przyjacielską atmosferę w pracy. Kręci nas konwersja i formułowanie strategii komunikacji, które pozwolą ją osiągać. Online marketing to nasza pasja i praca. W Yetiz Interactive digital równa się real, a online marketing to nieograniczona twórcza przestrzeń.
Zajmujemy się marketingiem 360 - od strategii komunikacji i UX, przez digital i video marketing, kampanie wizerunkowe, content i social media, po serwisy www i e-commerce. Tworzymy zintegrowane działania dla takich marek jak: Ziaja, Porta, iDream, ERGO Hestia, Stena Line, Fit Kalorie i wielu innych. Jesteśmy członkiem IAB Polska i Google Premium Partnerem. Aktualnie szukamy kolejnej osoby do naszego zespołu na stanowisko Strategy Specialist.
Czym będziesz się zajmował(a) w Yetiz?
- samodzielnym prowadzeniem analiz konkurencji (marki, wartości, pozycjonowanie, komunikacja) oraz analiz rynkowych i konsumenckich,
- poszukiwaniem insightów konsumenckich oraz wykorzystywaniem narzędzi analitycznych do zbierania danych,
- tworzeniem hipotez i rekomendacji strategicznych na podstawie przeprowadzonych analiz.
- współpracą przy budowaniu koncepcji komunikacji: analiza desk research, warsztaty z klientem, udział w planowaniu komunikacji,
- konsultowaniem wyboru kanałów komunikacji i działań marketingowych w oparciu o budżet i możliwości mediowe,
- współpracą z zespołem kreatywnym (wydobywanie konceptów kreatywnych i ubieranie ich w dokumenty strategiczne),
- współpracą z zespołem performance marketingu w zakresie doboru kanałów i strategii dotarcia,
- wsparciem w analizie potrzeb klientów i identyfikacji obszarów wymagających uwagi,
- tworzeniem raportów i prezentacji w Canvie, z dbałością o estetykę, staranność i poprawność językową.
- samodzielnym planowaniem i priorytetyzacją pracy w dynamicznym środowisku projektowym,
- inicjowaniem i koordynowaniem współpracy z innymi działami w celu realizacji strategii.
Czego oczekujemy:
- minimum 2 lata doświadczenia w obszarze strategii marketingowej lub analizy rynkowej,
- umiejętność samodzielnego prowadzenia analiz konkurencji, rynku i konsumentów,
- znajomość narzędzi analitycznych: SentiOne, SimilarWeb, SEMrush, Statista, narzędzi do analizy social mediów, Hotjar, CUX,
- podstawowa znajomość systemów reklamowych: Google Ads, Programmatic, Meta Ads, TikTok Ads, LinkedIn Ads – na poziomie strategicznym (nie operacyjnym),
- umiejętność przekładania danych na hipotezy i rekomendacje strategiczne,
- znajomość kluczowych kanałów komunikacji online i umiejętność ich dopasowania do strategii,
- umiejętność organizacji pracy i priorytetyzacji w dynamicznym środowisku, a także pracy z zespołem kreatywnym i performance marketingowym,
- doświadczenie w pracy z klientami (analiza potrzeb, udział w spotkaniach),
- bardzo dobra znajomość języka polskiego – dbałość o jakość prezentacji i dokumentacji,
- samodzielność w prowadzeniu projektów oraz umiejętność proponowania rozwiązań i priorytetyzacji działań,
- proaktywna postawa i umiejętność podejmowania decyzji w oparciu o dane.
Mile widziane:
- znajomość popularnych koncepcji strategicznych, np. Al Ries, Jack Trout, Byron Sharp,
- doświadczenie w pracy z warsztatami strategicznymi (choć nie wymagamy samodzielnego prowadzenia warsztatów),
- umiejętności copywriterskie – pomocne przy koncepcjach kreatywnych.
Co oferujemy (poza wypłatą)?
- pracę w ambitnym, zgranym zespole otwartym na dzielenie się wiedzą,
- udział w ciekawych projektach digitalowych, w tym dla znanych marek,
- nieformalną atmosferę i elastyczne godziny pracy,
- biuro w centrum Gdańska, na terenie Stoczni Cesarskiej,
- współpracę na podstawie umowy o pracę lub B2B,
- dodatkową premię uzależnioną od wyników Twojej pracy,
- dofinansowanie karty Multisport i ubezpieczenia, Polmed,
- możliwość stałego rozwoju (w tym indywidualny budżet szkoleniowy) i zdobywania certyfikatów,
- dostęp do najnowszych narzędzi marketingu,
- piłkarzyki, pizzowe czwartki
- hybrydowy model pracy łączący najlepsze cechy obu światów (3 dni w biurze, dwa dni zdalne)
Przyślij swoje CV i kilka zdań o tym, dlaczego chciał(a)byś z nami pracować. W tytule maila prosimy o wpisanie nazwy stanowiska. Wybrane osoby poprosimy o zdalne wykonanie zadania przed zaproszeniem na rozmowę w naszym biurze.