FinTech Growth Manager

Obsługa klienta

FinTech Growth Manager

Obsługa klienta

-, Poznań +1 Lokalizacja

Żabka Polska sp. z o.o.

Pełny etat
B2B
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

aktywizacja klientów
utrzymanie klientów
segmentacja klientów

Opis stanowiska

W Żabce Future napędzamy cyfrową transformację Grupy Żabka. Tworzymy nowoczesny, skalowalny ekosystem technologiczny, który łączy dane, narzędzia i procesy w spójną całość.  Działamy szybko, z pomysłem i w zgranych zespołach. Stawiamy na skalowalne technologie, realny wpływ i ciągłe doskonalenie 💙 

Aktualnie poszukujemy osoby do roli FinTech Growth Manager w jednej ze spółek należących do Grupy Żabka. 

 

Co będzie należało do Twoich zadań?  

  • współtworzenie strategii pozyskiwania i utrzymania klientów dla produktu BNPL w Grupie Żabka; 

  • zarządzanie portfelem klientów – analiza aktywności, transakcyjności i zaangażowania użytkowników; 

  • odpowiedzialność za wyniki biznesowe, w tym liczbę i wartość transakcji oraz liczbę aktywnych klientów; 

  • segmentacja użytkowników i budowanie dopasowanych propozycji wartości (value proposition), w tym działań cross-sellingowych i programów lojalnościowych; 

  • ścisła współpraca z zespołami produktu, marketingu i analityki przy opracowywaniu i wdrażaniu działań zwiększających aktywność i retencję klientów; 

  • poszukiwanie nowych inicjatyw i narzędzi wspierających rozwój oraz skalowanie produktu BNPL w ekosystemie Grupy Żabka. 

 

Kogo szukamy? 

  • masz minimum 3 lata doświadczenia w obszarze aktywizacji lub utrzymania klientów w usługach finansowych opartych na nowych technologiach; 

  • bardzo dobrze znasz mechanizmy angażowania użytkowników w produktach takich jak BNPL, karty kredytowe czy pożyczki online (mile widziane doświadczenie w tych obszarach); 

  • masz doświadczenie w segmentacji klientów i tworzeniu dopasowanych value proposition w oparciu o analizę ich potrzeb i zachowań; 

  • potrafisz projektować i realizować mikrostrategie dotarcia do klientów, wykorzystując różnorodne kanały – zarówno digitalowe, jak i offline (np. sieci sprzedaży); 

  • wyróżniają Cię umiejętności analityczne połączone z empatią i zrozumieniem potrzeb klienta; 

  • dobrze odnajdujesz się w pracy w metodykach zwinnych – potrafisz stawiać hipotezy, testować je i szybko wdrażać wnioski; 

  • jesteś osobą zespołową, proaktywną i zorientowaną na wyniki, z dużą motywacją do osiągania wspólnych celów. 

 

Co oferujemy? 

  • współpracę w oparciu o kontrakt B2B; 

  • pracę zdalną z możliwością okazjonalnych spotkań w naszym biurze w Poznaniu lub Warszawie; 

  • niezbędny sprzęt i narzędzia wspierające efektywną pracę; 

  • preferencyjne warunki na kartę MultiSport, opiekę medyczną LuxMed i ubezpieczenie grupowe Uniqa. 

 

A do tego: 

  • realny wpływ na technologie, z których codziennie korzystają miliony ludzi; 

  • zespół, w którym można liczyć na wsparcie i dobrą atmosferę; 

  • miejsce, gdzie Twoje pomysły są słyszane i mają znaczenie; 

  • współpraca z ekspertami i ekspertkami z różnych dziedzin; 

  • czas na rozwój, naukę i testowanie nowych rozwiązań. 

 

Jak wygląda nasz proces rekrutacyjny? 

  1. Wyślij nam swoje CV – uważnie je przeczytamy. 

  2. Jeśli widzimy wspólny kierunek, Maja (HR Generalist) odezwie się do Ciebie i zaprosi na krótką rozmowę telefoniczną (ok. 30 minut). 

  3. Po rozmowie czeka Cię zadanie rekrutacyjne. 

  4. Kolejny etap to rozmowa online z osobą z Sylwią - Head of FinTech. 

  5. Ostatnim etapem będzie spotkanie z Mikołajem - CRM & Personalization Managerem oraz z Szymonem – Strategic Growth & Partenrships Managerem.  

  6. Jeśli wszystko pójdzie dobrze – witamy na pokładzie. 

 

Polityka równości 

W Żabce zależy nam na tym aby każda osoba, która przechodzi przez proces rekrutacji miała poczucie, że mogła w pełni pokazać swoje umiejętności, kompetencje i potencjał. 

Wierzymy, że nasza siła pochodzi z unikatowości każdej osoby oraz wzajemnego szacunku i otwartości na różnorodność. Do aplikowania zapraszamy każdą osobę, niezależnie od wieku, płci, stopnia sprawności, sytuacji rodzinnej, religii, orientacji seksualnej, narodowości itp. Chcesz wiedzieć więcej o naszym równościowym i inkluzowym podejściu, przeczytaj Politykę równości. (https://zabkagroup.com/pl/nasza-odpowiedzialnosc/nasze-polityki/

Wymagane umiejętności

aktywizacja klientów
utrzymanie klientów
segmentacja klientów

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 20.10.2025

FinTech Growth Manager

Podsumowanie oferty

FinTech Growth Manager

-, Poznań

Żabka Polska sp. z o.o.

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Żabka Polska sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, Pl. Andresa 7,dalej jako "administrator"). Masz pr... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca