Zaczynaliśmy w 2012 roku, jako mały polski start-up. Dziś jesteśmy obecni na 4 kontynentach, a w 13 krajach świata jako liderzy w swojej branży. ZnanyLekarz to nie tylko portal z wiarygodnymi opiniami o specjalistach, ale też dostawca oprogramowania SaaS, które wspiera lekarzy w ich codziennej pracy w gabinecie. Zgodnie z naszą misją każdego dnia sprawiamy, aby proces korzystania z opieki medycznej był bardziej przyjazny, prostszy, po prostu: ludzki.
Brzmi ciekawie?
To nie wszystko!
Według "Badania Wizerunku Marki ZnanyLekarz" przeprowadzonego w styczniu 2024 przez niezależna agencję badawczą Chili Insights:
ale to tylko dane… przekonaj się sam, dlaczego warto być częścią Docplanner!
Do jakiego zespołu dołączysz?
Zespół Sales Enterprise - na co dzień pracuje z placówkami medycznymi, a ściślej z osobami, które nimi zarządzają 🙂 Poznają ich potrzeby oraz wyzwania z jakimi się mierzą i oferują nasz produkt, wspierając ich w codziennym zarządzaniu gabinetami. Oprócz pozyskania nowych klientów - negocjują umowy z placówkami, które dłużej z nami współpracują.
Jakie zadania na Ciebie czekają?
- prowadzenie rozmów mających na celu przeniesienie klientów na aktualne cenniki usług (zmiana cennika dotyczy naszej głównej usługi SaaS i Marketplace)
Zapewnimy Ci bazę kontaktów, Twoim zadaniem będzie kontakt z klientami zgodnie z naszymi standardami. Stawiamy na dobre przygotowanie do rozmowy (analiza dotychczasowej współpracy) i doradcze podejście do negocjowania cen - ważnym aspektem będzie zrozumienie wyzwań, z którymi mierzą się nasi rozmówcy w związku z prowadzeniem swoich biznesów oraz ich doświadczenia z naszymi produktami.
- skrupulatnym raportowaniem swoich działań w CRMie;
Dajemy Ci dużą autonomię w zakresie organizacji Twojej pracy. Wierzymy jednak, że skuteczna realizacja planów sprzedażowych wymaga systematycznych działań w zakresie budowania i pracy na lejku sprzedażowym i tych będziemy od Ciebie oczekiwać.
Cały proces sprzedażowy realizujemy głównie telefonicznie, jednak nie zamykamy się na spotkania na zoomie, forma rozmowy zależy od Ciebie i klienta.
Czego będziemy szukać w Twoim CV?
- doświadczenia w efektywnym pozyskiwaniu klientów i sprzedaży B2B (min. 3 lata); jeśli miałeś okazję negocjować ceny z obecnymi klientami - będzie to dla nas dodatkowy plus;
- doświadczenie w pracy z KPI;
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1.
Co jeszcze jest dla nas ważne?
- zrozumienie potrzeb klienta biznesowego;
- umiejętność uważnego słuchania i odpowiadania na potrzeby klienta;
- motywacja na realizację wyznaczonych celów sprzedażowych;
- systematyczna praca i raportowanie swoich działań w CRM.
Co możemy Ci zaproponować?
- Umowę o pracę lub kontrakt B2B (najpierw 3-miesięczny okres próbny, potem możliwość przejścia na czas nieokreślony),
- Wynagrodzenie: 6000zł brutto podstawy (w przypadku UoP) + premia uzależniona od wyników,
- Pracę zdalną, jeśli jednak wolisz pracować z biura to nasze jest tuż obok Dworca Zachodniego :)
- Zaplanowany czas wdrożeniowy,
- Dodatkowy dzień wolny z okazji rocznicy zatrudnienia,
- Bezpłatne zajęcia z j. angielskiego,
- Dofinansowanie karty Multisport,
- Ubezpieczenie medyczne Signal Iduna Pakiet Premium oraz dostęp do opieki psychologicznej,
- Opcje na udziały - wówczas stajesz się realnym współwłaścicielem firmy! Więcej dowiesz się tutaj,
- Wyjścia integracyjne.
Dotarł_ś do tego miejsca i czujesz, że to rola stworzona dla Ciebie? Czekamy na Twój ruch - wyślij nam namiastkę siebie w formie CV.
Do zobaczenia wkrótce w procesie rekrutacyjnym! :)
B2B
Umowa o pracę
Sprawdź podobne oferty pracy