• Oferty
  • Wszystkie ofertyKrakówSupportMłodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
    Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
    Support
    Alior Bank SA

    Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Alior Bank SA

    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Staż/Junior
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca z biura
    Alior Bank SA

    Alior Bank SA

    Jesteśmy nowoczesną organizacją, dostosowującą się do zmieniającego się otoczenia. Na pierwszym miejscu stawiamy ludzi. Nasze rozwiązania tworzymy w oparciu o pomysły własnych pracowników. Jesteśmy dla siebie inspiracją, bo jak mówimy: #AliorToMy.

    Zobacz profil pracodawcy

    Wymagane umiejętności

    komunikatywność

    Mile widziane

    język angielski

    Opis stanowiska

    O nas

    Alior Bank to miejsce dla osób, które chcą kreować nowe standardy w bankowości. Oferujemy szerokie możliwości zatrudnienia dla ekspertów w wielu dziedzinach. Do współpracy zapraszamy najlepszych profesjonalistów z doświadczeniem popartym sukcesami w branży bankowej, jak również osoby, które chcą rozpocząć swoją karierę i rozwijać się wspólnie z Alior Bankiem.


    Wyróżniamy się dynamicznym środowiskiem pracy, bezpośrednią komunikacją i swobodną kulturą organizacyjną. W Alior Banku ludzie stanowią najważniejszą wartość, dlatego współpracownicy i atmosfera - co rok, znajdują się wśród najwyżej ocenianych aspektów środowiska pracy w Alior Banku.



    Twój zakres obowiązków

    • profesjonalna telefoniczna obsługa informacyjna i transakcyjna Klientów, w tym obsługa zapytań o ofertę Banku,
    • wsparcie w korzystaniu z produktów i usług Banku,
    • dbałość o wysokie standardy jakościowe i merytoryczne udzielanych odpowiedzi,
    • dbałość o satysfakcję klienta między innymi przez aktywne doradztwo w zakresie usług bankowych.


    Aplikuj jeśli:

    • jesteś dyspozycyjny/a do pracy w systemie zmianowym,
    • poszukujesz pewnej i stałej pracy,
    • chętnie nabywasz nowe umiejętności,
    • masz minimum średnie wykształcenie
    • dostrzegasz i reagujesz na potrzeby klientów
    • empatia, zrozumienie i zaangażowanie są Twoją mocną stroną.


    Mile widziane:

    • doświadczenie zawodowe w obszarze Contact Center,
    • znajomość języka angielskiego.


    To oferujemy

    • pracę w oparciu o wartości – odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność i zorientowanie na klienta,
    • system premiowy uzależniony od jakości i efektywności prowadzonych rozmów,
    • wyższe stawki premiowe za obsługę w języku angielskim i ukraińskim,
    • możliwość poszerzania wiedzy i zdobywania doświadczenia w zakresie funkcjonowania produktów bankowych,
    • karta sportowa MultiSport,
    • konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.
    • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na cały lub ¾ etatu – to Ty decydujesz!

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Junior Customer Success Specialist (upsell & churn prevention)

    Junior Customer Success Specialist (upsell & churn prevention)

    Nowa
    1 321 - 1 829 usd
    ZnanyLekarz
    Kraków
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    upsell
    sprzedaż
    Nowa
    Doradca klienta ds. likwidacji szkód

    Doradca klienta ds. likwidacji szkód

    Nowa
    Bołtowicz Spółka Jawna
    Warszawa
    współpraca w zespole
    prawo jazdy kat. B
    znajomość budowy pojazdów
    Nowa
    Workday Talent & Performance Consultant

    Workday Talent & Performance Consultant

    Nowa
    Cognizant
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Customer focus
    presentation skills
    język angielski
    Nowa
    Młodszy Specjalista/Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta Biznesowego

    Młodszy Specjalista/Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta Biznesowego

    Nowa
    C.H. Robinson
    Warszawa
    język angielski
    język polski
    Nowa
    🌟 Customer Service Specialist with Czech (Remote Work from whole Poland)🌟

    🌟 Customer Service Specialist with Czech (Remote Work from whole Poland)🌟

    Nowa
    Foundever
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    język czeski
    Nowa