• Oferty
  • Wszystkie ofertyRzeszówSupportMłodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
    Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
    Support
    Alior Bank SA

    Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Alior Bank SA

    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Staż/Junior
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca z biura
    Alior Bank SA

    Alior Bank SA

    Jesteśmy nowoczesną organizacją, dostosowującą się do zmieniającego się otoczenia. Na pierwszym miejscu stawiamy ludzi. Nasze rozwiązania tworzymy w oparciu o pomysły własnych pracowników. Jesteśmy dla siebie inspiracją, bo jak mówimy: #AliorToMy.

    Zobacz profil pracodawcy

    Wymagane umiejętności

    komunikatywność

    Mile widziane

    język angielski

    Opis stanowiska

    O nas

    Alior Bank to miejsce dla osób, które chcą kreować nowe standardy w bankowości. Oferujemy szerokie możliwości zatrudnienia dla ekspertów w wielu dziedzinach. Do współpracy zapraszamy najlepszych profesjonalistów z doświadczeniem popartym sukcesami w branży bankowej, jak również osoby, które chcą rozpocząć swoją karierę i rozwijać się wspólnie z Alior Bankiem.


    Wyróżniamy się dynamicznym środowiskiem pracy, bezpośrednią komunikacją i swobodną kulturą organizacyjną. W Alior Banku ludzie stanowią najważniejszą wartość, dlatego współpracownicy i atmosfera - co rok, znajdują się wśród najwyżej ocenianych aspektów środowiska pracy w Alior Banku.



    Twój zakres obowiązków

    • profesjonalna telefoniczna obsługa informacyjna i transakcyjna Klientów, w tym obsługa zapytań o ofertę Banku,
    • wsparcie w korzystaniu z produktów i usług Banku,
    • dbałość o wysokie standardy jakościowe i merytoryczne udzielanych odpowiedzi,
    • dbałość o satysfakcję klienta między innymi przez aktywne doradztwo w zakresie usług bankowych.


    Aplikuj jeśli:

    • jesteś dyspozycyjny/a do pracy w systemie zmianowym,
    • poszukujesz pewnej i stałej pracy,
    • chętnie nabywasz nowe umiejętności,
    • masz minimum średnie wykształcenie
    • dostrzegasz i reagujesz na potrzeby klientów
    • empatia, zrozumienie i zaangażowanie są Twoją mocną stroną.


    Mile widziane:

    • doświadczenie zawodowe w obszarze Contact Center,
    • znajomość języka angielskiego.


    To oferujemy

    • pracę w oparciu o wartości – odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność i zorientowanie na klienta,
    • system premiowy uzależniony od jakości i efektywności prowadzonych rozmów,
    • wyższe stawki premiowe za obsługę w języku angielskim i ukraińskim,
    • możliwość poszerzania wiedzy i zdobywania doświadczenia w zakresie funkcjonowania produktów bankowych,
    • karta sportowa MultiSport,
    • konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.
    • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na cały lub ¾ etatu – to Ty decydujesz!

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Agent - obsługa pojazdów i wynajmu w wypożyczalni CAR NET

    Agent - obsługa pojazdów i wynajmu w wypożyczalni CAR NET

    Nowa
    1 017 - 1 399 usd
    CAR NET
    Gdynia
    język polski
    prawo jazdy kat. B
    Nowa
    Supplier Engagement Specialist with French / German

    Supplier Engagement Specialist with French / German

    Nowa
    ArcelorMittal
    Kraków
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Ariba
    customer service
    Microsoft Office
    Nowa
    Trainee Shop Management - English&Polish speaking

    Trainee Shop Management - English&Polish speaking

    Nowa
    Limango
    Wrocław
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Microsoft Office Excel
    język polski
    język angielski
    Nowa
    Opiekun/ka Klienta Kluczowego

    Opiekun/ka Klienta Kluczowego

    Nowa
    Benefit Systems SA
    Warszawa
    obsługa klienta
    klient biznesowy
    komunikatywność
    Nowa
    Junior Customer Care Specialist (German Speaking Required)

    Junior Customer Care Specialist (German Speaking Required)

    Nowa
    1 780 - 2 416 usd
    GoFundMe
    Kraków
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    język angielski
    język niemiecki
    Nowa