Oferty
Trener Jakości Obsługi
Nowa
Support

Trener Jakości Obsługi

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca Hybrydowa

Wymagane umiejętności

Microsoft Office

obsługa klienta

Opis stanowiska

🚀Jeśli jesteś osobą, która:

  • posiada doświadczenie w zdalnej obsłudze klienta,
  • wykazuje się empatią, relacyjnością oraz wysoką jakością obsługi i kompetencjami miękkimi, zwłaszcza w zakresie telefonicznej obsługi klienta,
  • jest komunikatywna i posiada predyspozycje do uczenia innych,
  • jest kreatywna i pomysłowa,
  • zna pakiet MS Office (WORD, EXCEL, POWER POINT) i potrafi go wykorzystać w praktyce.


🚀Mile widziane:

  • praktyczne doświadczenia w prowadzeniu szkoleń/coachingu.


🚀Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:

  • prowadzeniu szkoleń jakościowych i merytorycznych,
  • pracy indywidualnej z pracownikami obsługi klienta skierowanej na podnoszenie jakości obsługi, również poprzez wsparcie podczas treningu on-the-job,
  • analizowaniu potrzeb szkoleniowych pracowników Contact Center,
  • przygotowywaniu oraz bieżącym aktualizowaniu programów i materiałów szkoleniowych, bazy wiedzy, jak również szkoleń e-learningowych,
  • monitorowaniu i raportowaniu rezultatów oraz jakości prowadzonych szkoleń, a także rekomendowaniu działań wspierających,
  • podnoszeniu i weryfikacji wiedzy oraz poziomu jakości obsługi pracowników obsługi klientów.


🚀Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • pracę w systemie hybrydowym (4 dni w tygodniu w biurze),
  • pakiet benefitów m.in. kafeteria, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, karta Multisport, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe 16 godzin na wolontariat „Dzień na U”
  • pracę w oparciu o wartości wspólnie wypracowane przez Aliorowców – odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność, zorientowanie na klienta,
  • Alior Uniwersytet – przestrzeń do rozwoju kompetencji zawodowych oraz personalnych,
  • nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń.

Sprawdź podobne oferty pracy

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowa
Alior Bank SA
Rzeszów
komunikatywność
Nowa

Customer Experience (CX) Professional

Nowa
ArcelorMittal Business Center of Excellence Poland
Kraków
English
SAP
CRM
Nowa

Doradca ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim

Nowa
8 800 - 9 900 pln
Capita
Kraków
język niemiecki
Microsoft Office
Nowa

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowa
6 500 - 8 600 pln
1stplace.pl Sp. z o.o. Sp.k.
Poznań
support
customer service
branża IT
Nowa

IT Customer Success Specialist

Nowa
CodeTwo - HRejterzy
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
obsługa klienta
Microsoft Office
język angielski
Nowa