Opis zespołu
Jako zespół CRM & HR Tech działający w obszarze Business Services & Automation ramię w ramię z biznesem dbamy o to, aby osiągać ambitne cele biznesowe. Projektujemy i wdrażamy procesy, które mają wpływ na setki tysięcy Sprzedawców i miliony Klientów Allegro oraz wspierają najważniejsze KPI naszej firmy. Mamy w swoich szeregach inżynierów tworzących platformę Allegro, inżynierów Salesforce, product managerów, analityków i administratorów.
CRM jest obecny na każdym etapie cyklu życia Sprzedawcy, od fazy leadowej, przez onboarding, po wielowymiarowy rozwój największych kont. Dbamy o standaryzację, automatyzację i skalowalność naszych rozwiązań. Mamy ponad tysiąc użytkowników wewnętrznych, dziesiątki integracji i miliony pomysłów na dalszy rozwój Allegro w oparciu o nasze produkty!
Na czym polegać będzie Twoja praca
- Zajmiesz się rozwojem jednego z najbardziej innowacyjnych systemów CRM na rynku (Salesforce)
- Będziesz identyfikował potrzeby naszych użytkowników, przekładał je na rozwiązania, nadzorował ich wdrożenie i mierzył efekty wykonanych prac
- Twoja praca będzie miała realny wpływ na wyniki działów Commerce, Delivery Experience, Advertising
- Wraz z klientem wewnętrznym będziesz opracowywał wymagania biznesowe
- Będziesz nieustannie analizował procesy i trendy rynkowe, aby móc rekomendować zmiany i usprawnienia
- Przyjmiesz rolę koordynatora licznych zadań i projektów, które będą miały na celu dostosowanie rozwiązań do potrzeb i wymagań naszych klientów
- Będziesz prowadził współpracę z dostawcami oraz wewnętrznym zespołem developerskim przy użyciu zwinnych metod wytwarzania oprogramowania
- Zadbasz o dobrą komunikację z interesariuszami wewnątrz firmy i o to, aby zawsze otrzymali potrzebne im wsparcie
Ze swojej strony oferujemy
- Jesteśmy zespołem, w którym cenimy jakość, szybkość i precyzję w dostarczaniu najlepszych rozwiązań dla naszych klientów
- Dbamy o to, by nasi klienci wygodnie pracowali na najnowocześniejszym systemie CRM, który jednocześnie - naszymi rękoma - jest w pełni dopasowany do ich specyficznych potrzeb. Skutecznie rozwiązujemy problemy, z którymi mierzą się nasi klienci
- Tworzymy procesy do wspierania platformy e-commerce dla ponad 100 tys. małych i średnich polskich firm handlowych - działamy w skali, której trudno szukać gdzie indziej w Polsce
- Każdego dnia tysiące klientów kontaktują się z Allegro, a z setkami firm kontaktują się nasze działy sprzedaży - możesz być częścią tego procesu i wspierać wzrost Allegro
- Model pracy hybrydowej, który ustalisz z liderem i zespołem. Mamy świetnie zlokalizowane biura ( z w pełni wyposażonymi kuchniami i parkingami dla rowerów) i znakomite narzędzia pracy (podnoszone biurka, interaktywne sale konferencyjne)
- Bonus roczny do 10% wynagrodzenia rocznego liczony z kwoty brutto (zależny od Twojej oceny rocznej oraz wyników firmy)
- Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych w systemie kafeteryjnym – Ty decydujesz z czego korzystasz (do wyboru mamy m.in. pakiety medyczne, sportowe, lunchowe, ubezpieczenia, bony na zakupy)
- Zajęcia angielskiego opłacane przez nas i skoncentrowane na specyfice Twojej pracy
- Laptop z m1, 32GB RAM, SSD - MacBook Pro 16’’ lub 14’’ albo analogiczny Dell z Windows (jeśli nie lubisz Maców), do tego dwa zewnętrzne monitory i wszystkie gadżety, których potrzebujesz
- Pracę w zespole, na którego wsparcie zawsze możesz liczyć - na pokładzie mamy najlepszych specjalistów i ekspertów w swojej dziedzinie
- Dużą autonomię w organizacji pracy zespołu, zachęcamy do ciągłego rozwoju i próbowania nowych rzeczy
- Hackathony, turystykę zespołową, budżet szkoleniowy oraz wewnętrzna platforma MindUp (m.in. szkolenia z zakresu organizacji pracy, sposobu komunikacji, motywacji do pracy oraz różnych technologii i zagadnień merytorycznych)
- Jeśli chcesz wiedzieć więcej - sprawdź sam/a
Szukamy osób, które
- Znają rozwiązania i rynek systemów IT dla działów i procesów wsparcia obsługi klienta i sprzedaży
- Potrafią samodzielnie i efektywnie współpracować z klientem biznesowym
- Mają doświadczenie w zakresie analizy biznesowej i zbierania wymagań
- Skutecznie prowadzą projekty IT (Agile)
- Wdrażały i utrzymywały aplikacje dla rozwiązań wsparcia obsługi klienta i sprzedaży
- Mają znajomość systemów CRM, w szczególności SalesForce
- Lubią pracować w zespole oraz posiadają ponadprzeciętne zdolności komunikacyjne
- Biorą odpowiedzialność za realizowane tematy, dbają o szczegóły i są dobrze zorganizowane
- Bardzo dobrze posługują się językiem angielskim
- Przejawiają inicjatywę i dynamikę w działaniu, potrafią priorytetyzować zadania
- Znają język angielski na poziomie min. B2
To też może Cię zainteresować
Allegro Tech Podcast → https://podcast.allegro.tech/
Booklet → https://jobs.allegro.eu/pl/obszary-prac/tech-data/
Wyślij nam swoje CV i sprawdź dlaczego #dobrzetubyć