AskHenry.pl to innowacyjny produkt na polskim rynku. Świadczymy usługi asystenckie dla firm i osób indywidualnych. Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, w związku z czym poszukujemy nowych osób, które pomogą kontynuować naszą filozofię.
Uwielbiamy naszą pracę i klientów, dlatego aktywnie pomagamy im rozwiązać nawet najmniejsze problemy. Dzięki temu lepiej rozumiemy ich potrzeby i mamy możliwość dostarczyć im jak najlepszy produkt.
Customer Success Manager
Miejsce pracy: zdalnie / Warszawa
Twój zakres obowiązków:
- Proaktywne budowanie i utrzymywanie relacji z określoną grupą klientów
- Przeprowadzanie klienta krok po kroku przez Ścieżkę Klienta - od onboardingu, przez cykliczne spotkania czy zbieranie feedbacku
- Aktywny udział w rozwijaniu i rozbudowywaniu Ścieżki Klienta (Customer Journey)
- Wgląd w dane i bieżąca analiza wykorzystania usługi przez klienta
- Raportowanie do klienta oraz reagowanie i proponowanie działań dopasowanych do sytuacji
- Bliska współpraca z zespołem Sales
Nasze wymagania:
- Min. 2 letnie doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta B2B
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, nastawienie na aktywne działanie i szukanie rozwiązań
- Samodzielność i dobra organizacja pracy
- Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków opartych o dane
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1
Mile widziane
- Doświadczenie w Customer Success / Customer Experience
- Podejście Design Thinking
- Doświadczenie w pracy z analizą danych
To oferujemy:
- Wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji
- Możliwość rozwoju zawodowego i realnego wpływu na budowanie doświadczeń klienta z usługą
- Praca w pełnym wymiarze godzin
- Praca zdalna lub stacjonarnie/hybrydowo w biurze w centrum Warszawy
- Wyjątkową atmosferę pracy z fajnymi ludźmi ;)
- Benefity oraz spotkania integracyjne