• Oferty
  • Wszystkie ofertyKrakówSupportKoordynator\Koordynatorka Biura Obsługi Klienta
    Koordynator\Koordynatorka Biura Obsługi Klienta
    Support
    Barel Poland

    Koordynator\Koordynatorka Biura Obsługi Klienta

    Barel Poland

    Kraków
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Starszy specjalista/Senior
    Forma zatrudnienia
    Dowolna
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    koordynacja zadań
    team leader
    skuteczna komunikacja
    dobra organizacja pracy
    obsługa klienta
    odpowiedzialność
    praca w grupie

    Mile widziane

    analiza
    priorytetyzacja
    e-commerce
    sprzedaż

    Opis stanowiska

    Opis stanowiska:

    Barel Poland poszukuje doświadczonej i zaangażowanej osoby na stanowisko Koordynatora\ki Biura Obsługi Klienta. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynowanie działań Biura Obsługi Klienta, dbanie o wysoki poziom satysfakcji klientów i wyniki sprzedażowe, oraz współpracę z innymi działami firmy w celu zapewnienia najwyższej jakości usług.


    Obowiązki:

    • Zarządzanie Biurem Obsługi Klienta (5+ osób), w tym planowanie pracy, monitorowanie wyników i wspieranie rozwoju Pracowników,
    • Zapewnienie sprawnego i efektywnego funkcjonowania działu, w tym zapewnienie potrzebnych narzędzi oraz przewidywanie ryzyk,
    • Rozwiązywanie nietypowych problemów Klientów oraz wsparcie w trudnych przypadkach,
    • Monitorowanie i analiza kluczowych wskaźników wydajności (KPI) oraz przygotowywanie raportów,
    • Wdrażanie i optymalizacja procesów obsługi klienta i dosprzedaży,
    • Ścisła współpraca z innymi działami firmy (e-commerce, marketing, produkt),
    • Dbanie o bieżący rozwój i motywowanie Pracowników.


    Wymagania:

    • Kilka lat doświadczenia w działach Obsługi Klienta
    • Umiejętność koordynacji/zarządzania zespołem i rozwiązywania nietypowych problemów
    • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
    • Znajomość narzędzi i systemów CRM
    • Umiejętność analitycznego myślenia i wyciąganie wniosków na podstawie danych
    • Zorientowanie na klienta i wysoka kultura osobista
    • Mile widziane doświadczenie w zbliżonych funkcjach (np. reklamacje, sprzedaż)
    • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem


    Oferujemy:

    • Stabilne zatrudnienie w bardzo dynamicznie rozwijającej się firmie
    • Budowanie strategii ekspansji na nowe rynki oraz nowo powstające sklepy
    • Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy.
    • Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwa w szkoleniach
    • Przyjazną atmosferę pracy w młodym i ambitnym zespole

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Samodzielna/y Księgowa/y

    Samodzielna/y Księgowa/y

    Nowa
    Benefit Systems SA
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    sprawozdania finansowe
    kalkulacje CIT
    Nowa
    Młodszy/-a Specjalista/-ka ds. Wsparcia Klienta z Niemieckim

    Młodszy/-a Specjalista/-ka ds. Wsparcia Klienta z Niemieckim

    Nowa
    Antal Sp. z o.o.
    Kraków
    niemiecki
    Angielski
    Nowa
    Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta i Rozwoju Biznesu (Ogarniacz/ka)

    Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta i Rozwoju Biznesu (Ogarniacz/ka)

    Nowa
    Bean&Buddies Sp. z o.o.
    Warszawa
    proaktywna postawa
    obsługa klienta
    odpowiedzialność
    Nowa
    Intern with European Languages (Spanish/French/German/Dutch)

    Intern with European Languages (Spanish/French/German/Dutch)

    Nowa
    ArcelorMittal
    Jaworzno
    Dutch
    French
    spanish
    Nowa
    Junior Customer Care Specialist

    Junior Customer Care Specialist

    Nowa
    1 294 - 1 812 usd
    BRAND24 S.A.
    Wrocław
    Customer Care
    client reletions
    Customer focus
    Nowa