IT Support Customer Specialist

Obsługa klienta

IT Support Customer Specialist

Obsługa klienta

-, Warszawa +4 Lokalizacje

Base.com

Pełny etat
Dowolna
Specjalista / Mid
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

obsługa klienta
e-commerce
Base

Znajomość języków

Angielski: B2

Opis stanowiska

Description

W Base naszą misją jest wspieranie przedsiębiorców, by mogli podbijać globalny świat e-commerce. Dajemy im technologię, która rewolucjonizuje sposób, w jaki sprzedają online.

Nasz międzynarodowy zespół, pracujący od Europy po obie Ameryki, dostarcza system all-in-one dla tysięcy sprzedawców. Integrujemy ich z liderami branży, między innymi z takimi jak Amazon, eBay, Shopify, DHL czy FedEx.

Ale nie jesteśmy tylko kolejną firmą technologiczną. Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się platform w branży – w ciągu ostatnich 3 lat urośliśmy 15-krotnie! Stawiamy na kulturę, w której liczy się realny wpływ i współpraca, a nasz zespół jest sercem naszej innowacji.

Brzmi ciekawie? Jeżeli chcesz mieć realny wpływ na globalny e-commerce, aplikuj już dziś! Czekamy właśnie na Ciebie!


Wymagania

  • min. 3-letnie doświadczenie w sektorze e-commerce

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min.B2) 

  • mile widziana znajomość drugiego języka obcego (hiszpański, włoski, francuski lub niemiecki)

  • bardzo dobra znajomość produktu Base

  • dokładność i dbałość o szczegóły

  • chęć nieustannego poszerzania wiedzy

  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne (wewnątrz i na zewnątrz organizacji) 

  • bardzo dobra organizacja pracy w modelu zdalnym 

  • umiejętności analityczne

  • łatwość uczenia się i przyswajania nowych umiejętności typu 'digital skills'


Zakres obowiązków

  • 1-wsza linia wsparcia dla klientów i użytkowników 

  • dbałość o satysfakcję klientów z oferowanych produktów, usług i funkcji w naszym narzędziu 

  • pełna odpowiedzialność za zgłoszenie

  • diagnoza i rozwiązanie problemu zgłoszonego przez użytkowników

  • współpraca z zespołami technicznymi celem rozwiązania zgłoszenia 

  • rozwój i aktualizacja bazy wiedzy w globalnym dziale IT Support

  • testowanie nowych funkcjonalności 

  • udział w dodatkowych projektach w zgodzie z mocnymi stronami i umiejętnościami


Benefity

  • Możliwość zbudowania od podstaw globalnej marki w branży e-commerce i wdrażania rozwiązań, które robią różnicę.

  • Inspirującą współpracę z pełnymi pasji profesjonalistami z różnych kultur i zakątków świata.

  • Szansę na rozwój zawodowy i osobisty w firmie, która przeżywa fazę dynamicznego wzrostu – rośnij razem z nami!

  • Szeroki wachlarz dodatków wspierających Twoje zdrowie, pasje i rozwój.


Wymagane umiejętności

obsługa klienta
e-commerce
Base

Znajomość języków

Angielski: B2

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 14.11.2025

O firmie

Base.com

Jesteśmy globalnym systemem all-in-one do zarządzania e-commerce. Ułatwiamy życie sprzedawcom na całym świecie – pomagamy im rosnąć, automatyzować procesy i działać sprawniej na różnych platformach. Dzięki pasji, innowac...

Zobacz profil firmy

IT Support Customer Specialist

Podsumowanie oferty

IT Support Customer Specialist

-, Warszawa

Base.com

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Administratorem Twoich danych osobowych jest BaseLinker sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: Plac Solny 15, 50-062 Wrocław, nr KRS 000... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.