Szukamy osoby, która doskonale porusza się w świecie mediów szczególnie w środowisku Meta. KPI takie jak CPC, CPS, CPM, ROI, ROAS nie są jej obce, a analiza, wnioskowanie i rekomendacje to standardowe etapy jej działania.
Czujesz, że mówimy właśnie o Tobie? Wpadnij do nas na kawę i porozmawiajmy!
Wierzymy w dobrą energię - dlatego Saska Kępa zamiast Mordoru, dlatego oranżeria i ogród zamiast sali z plejakiem, dlatego wspieranie się zamiast wyścigu. Poszukujemy osób, które podzielają tę wiarę i będą chciały wspólnie budować naszą organizację.
Bees & Honey
Jesteśmy agencją reklamową 360 | digital | social , która od 2010 r. pomaga wzrastać markom, biznesom i ludziom. Tworzymy prawdziwe marketingowe rozwiązania dla Klientów, które przynoszą im realne wyniki. Mamy ambicję żeby być jednymi z najlepszych w branży. Chcemy zatrudniać ludzi o podobnych wartościach, gdyż wierzymy, że osoby obdarzone zaufaniem i docenione są samodzielne i pracują odpowiedzialnie, a praca jest dla nich źródłem satysfakcji. Praktykujemy dynamiczne samozarządzanie i jako pierwsi w Polsce zostaliśmy turkusową agencją reklamową. Pomożemy Ci wzrastać razem z nami!
Nasze wartości to:
zaufanie - transparencja - radość - pomysłowość - otwartość - profesjonalizm
Co może Ci się spodobać, co oferujemy:
· możliwość rozwoju i zdobywania nowych umiejętności,
· dobra, rodzinna atmosfera w całym zespole,
· partycypacja w zyskach firmy,
· elastyczne podejście do Home Office,
· współpraca z markami z różnorodnych branż,
· szkolenia i inne formy podnoszenia kompetencji,
· lubimy śmiech, zwierzaki i nietuzinkowe zainteresowania ;)
Szukamy osoby, która:
· posiada min. 2-letnie doświadczenie w obszarze prowadzenia kampanii płatnych w środowisku Meta, Tik Tok i LinkedIn na samodzielnym stanowisku;
· tworzyła i wdrażała krótko- oraz długoterminowe strategie mediowe w social mediach;
· prowadziła samodzielnie kampanie płatne w środowisku Meta, zarówno o charakterze wizerunkowym jak i e-commerce.
· zna podstawowe wskaźniki oraz formaty rozliczeniowe w kampaniach digital;
· rozumie narzędzia używane do optymalizacji, monitorowania i raportowania kampanii;
· potrafi wyliczać wskaźniki raportujące kampanię (takie jak: ROI, ROAS);
· nie straszne jej analizy danych mediowych i opracowywanie na ich bazie wniosków i rekomendacji
· zna język angielski na tyle dobrze, by swobodnie komunikować się z Klientem
· jest samodzielna i ma silne poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania
· dba o wysoką jakość swoich prac
· jest zainteresowana alternatywnym podejściem do organizacji (firmy) i zespołu, wolnym od hierarchii, transparentnym i nastawionym na zaufanie
Czym będziesz się zajmować?
· planowaniem i zarządzaniem budżetami reklamowymi;
· analizą i modyfikacją strategii mediowych w mediach społecznościach nastawionych na konkretny cel;
· współtworzeniem splitów mediowych dla kampanii;
· współtworzeniem ofert mediowych rozwojowych dla obecnych i nowych klientów;
· samodzielnym prowadzeniem kampanii w Meta Ads, LinkedIn i Tik Tok;
· udoskonalaniem i wprowadzaniem nowych rozwiązań trackingowych;
· tworzeniem raportów z prowadzonych działań mediowych.
Dodatkowym atutem będzie znajomość:
· Google Analytics 4
Sprawdź podobne oferty pracy