Specjalista/ Specjalistka ds. Jakości i Obsługi Klienta

Obsługa klienta

Specjalista/ Specjalistka ds. Jakości i Obsługi Klienta

Obsługa klienta

Rondo Daszyńskiego, Warszawa

Benefit Systems SA

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

obsługa klienta

Opis stanowiska

Stanowisko

Specjalista/ Specjalistka ds. Jakości i Obsługi Klienta


Opis stanowiska

  • Obsługa Użytkowników (telefon, czat, e-mail) z zachowaniem wysokich standardów jakości.

  • Weryfikacja wybranych rozmów i maili innych specjalistów w ramach monitorowania jakości operacyjnej.

  • Przygotowywanie prostych obserwacji jakościowych i przekazywanie ich liderom / Starszym Specjalistom.

  • Wsparcie w utrzymaniu i aktualizacji bazy wiedzy – zgłaszanie zmian, poprawianie błędów, dodawanie nowych treści.

  • Tworzenie i testowanie nowych rozwiązań wspierających obsługę Użytkownika i codzienną pracę (np. testowanie szablonów, funkcjonalności systemowych).

  • Udział w kalibracjach jakościowych i proponowanie usprawnień komunikacyjnych.

  • Współpraca przy akcjach specjalnych w roli wykonawczej (np. przygotowanie wiadomości, monitorowanie kontaktów).


Wymagania

  • Znasz zasady profesjonalnej obsługi Klienta – niezależnie od tego, czy kontaktujesz się telefonicznie, mailowo czy na czacie?

  • Potrafisz sprawnie poruszać się po procedurach reklamacyjnych i wewnętrznych procesach, tak by naprawdę wspierały dobrą obsługę?

  • Potrafisz korzystać z bazy wiedzy tak, by naprawdę wspierała codzienną pracę – aktualizując, poprawiając i ulepszając jej treści?

  • Dbasz o jakość języka i sposób, w jaki komunikujesz się z Użytkownikami?

  • Lubisz analizować wyniki i wyciągać z nich wnioski, które pomagają usprawniać procesy?

  • Umiesz przyjmować i dawać feedback w sposób konstruktywny i wspierający?

  • W rozmowie z Użytkownikiem łatwo przychodzi Ci jasne i spokojne formułowanie myśli – nawet w trudnych sytuacjach?

  • Angażujesz się w to, co robisz – i lubisz dopracowywać szczegóły, by efekt końcowy był naprawdę dobry?

  • Praca zespołowa daje Ci energię, ale wiesz też, jak działać samodzielnie, gdy trzeba?


Oferujemy

  • Czekamy na Ciebie w biurze przy Rondzie Daszyńskiego z umową o pracę, 

  • Nasze biuro znajduje się w Warszawie i oferujemy współpracę w modelu hybrydowym,

  • Jesteśmy różni i lubimy wstawać o rożnych porach - pracę zaczynamy między 8:00 a 9:00 i cenimy sobie work-life balance,

  • Poziom energii uzupełniamy aromatyczną kawą i herbatą oraz owocami w biurze, a rano czekają na nas śniadania w biurze dofinansowane przez pracodawcę,

  • Na większy głód mamy 30 minutowe przerwy, które wliczamy do czasu pracy. Korzystamy wtedy z dofinansowania do posiłków z programu lunchowego,

  • W drobnych sprawach prywatnych wyręczy Cię Concierge,

  • Możesz rozwijać swoje umiejętności językowe. Do wyboru masz język angielski, niemiecki, hiszpański i włoski,

  • Otrzymasz dodatkowe dni urlopu adekwatne do stażu pracy Benefit Systems oraz dodatkowy urlop na wolontariat,

  • Mamy dla Ciebie kartę MultiSport oraz możliwość zakupu karty dla Twoich najbliższych,

  • Jeśli chcesz zadbać o kondycję fizyczną i relaks po pracy, umożliwią Ci to zajęcia sportowe w biurze i online – a dla zaawansowanych sportowców dofinansujemy udział w zawodach sportowych,

  • Czeka na Ciebie dostęp do platformy Multilife, dzięki niej możesz skorzystać z usług i aplikacji z zakresu samorozwoju. Wśród nich między innymi kreator diet, konsultacje z trenerami, aplikacja focusly i wiele innych,

  • Naszym Pracownikom i członkom ich rodziny, którzy znaleźli się w trudnych sytuacjach, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym oferujemy dostęp do wsparcia psychologicznego,

  • Możesz dołączyć do grupowego ubezpieczenia oraz skorzystać z prywatnej opieki medycznej,

  • W trosce o Twój komfort i zdrowie, oferujemy dofinansowanie do okularów korekcyjnych,

  • Jako rodzic możesz skorzystać z dofinansowania do żłobków i przedszkoli, a w dniu rozpoczęcia roku szkolnego otrzymasz dodatkowe 3 godziny urlopu,

  • Jeśli planujesz kontynuować swoją naukę i rozwijać swoje umiejętności, oferujemy dofinansowanie do edukacji,

  • Dla rozwoju i odpoczynku możesz skorzystać z Biblioteczki i Planszoteki,

  • Dodatkowo o rozwój zawodowy i osobisty zadbamy poprzez szkolenia rozwojowe,

  • Otrzymasz dostęp do programu kafeteryjnego MyBenefit z punktami, za które kupisz to czego Ci potrzeba oraz będziesz mieć możliwość zakupu tańszych biletów do kina i teatru,

  • Na lepsze poznanie członków zespołu i budowanie relacji organizujemy spotkania integracyjne,

  • Na wsparcie całego zespołu możesz liczyć nie tylko w okresie wdrożenia,

  • W BS Twój weekend będzie dłuższy – w piątki pracujemy krócej!

Wymagane umiejętności

obsługa klienta

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 13.11.2025

O firmie

Benefit Systems SA

Działamy na polskim rynku od 2000 roku i to od nas zaczęła się sportowa rewolucja pracowników. Dzisiaj naszymi klientami są dziesiątki tysięcy pracodawców, świadomych potrzeby dbania o dobrostan swoich pracowników i pona...

Zobacz profil firmy

Specjalista/ Specjalistka ds. Jakości i Obsługi Klienta

Podsumowanie oferty

Specjalista/ Specjalistka ds. Jakości i Obsługi Klienta

Rondo Daszyńskiego, Warszawa

Benefit Systems SA

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Benefit Systems SA z siedzibą w Warszawie, Plac Europejski 2 (dalej jako "administrator"). Masz p... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.