Specjalista/ Specjalistka ds. Jakości i Obsługi Klienta
Rondo Daszyńskiego, Warszawa
Benefit Systems SA
Stanowisko
Specjalista/ Specjalistka ds. Jakości i Obsługi Klienta
Opis stanowiska
Obsługa Użytkowników (telefon, czat, e-mail) z zachowaniem wysokich standardów jakości.
Weryfikacja wybranych rozmów i maili innych specjalistów w ramach monitorowania jakości operacyjnej.
Przygotowywanie prostych obserwacji jakościowych i przekazywanie ich liderom / Starszym Specjalistom.
Wsparcie w utrzymaniu i aktualizacji bazy wiedzy – zgłaszanie zmian, poprawianie błędów, dodawanie nowych treści.
Tworzenie i testowanie nowych rozwiązań wspierających obsługę Użytkownika i codzienną pracę (np. testowanie szablonów, funkcjonalności systemowych).
Udział w kalibracjach jakościowych i proponowanie usprawnień komunikacyjnych.
Współpraca przy akcjach specjalnych w roli wykonawczej (np. przygotowanie wiadomości, monitorowanie kontaktów).
Wymagania
Znasz zasady profesjonalnej obsługi Klienta – niezależnie od tego, czy kontaktujesz się telefonicznie, mailowo czy na czacie?
Potrafisz sprawnie poruszać się po procedurach reklamacyjnych i wewnętrznych procesach, tak by naprawdę wspierały dobrą obsługę?
Potrafisz korzystać z bazy wiedzy tak, by naprawdę wspierała codzienną pracę – aktualizując, poprawiając i ulepszając jej treści?
Dbasz o jakość języka i sposób, w jaki komunikujesz się z Użytkownikami?
Lubisz analizować wyniki i wyciągać z nich wnioski, które pomagają usprawniać procesy?
Umiesz przyjmować i dawać feedback w sposób konstruktywny i wspierający?
W rozmowie z Użytkownikiem łatwo przychodzi Ci jasne i spokojne formułowanie myśli – nawet w trudnych sytuacjach?
Angażujesz się w to, co robisz – i lubisz dopracowywać szczegóły, by efekt końcowy był naprawdę dobry?
Praca zespołowa daje Ci energię, ale wiesz też, jak działać samodzielnie, gdy trzeba?
Oferujemy
Czekamy na Ciebie w biurze przy Rondzie Daszyńskiego z umową o pracę,
Nasze biuro znajduje się w Warszawie i oferujemy współpracę w modelu hybrydowym,
Jesteśmy różni i lubimy wstawać o rożnych porach - pracę zaczynamy między 8:00 a 9:00 i cenimy sobie work-life balance,
Poziom energii uzupełniamy aromatyczną kawą i herbatą oraz owocami w biurze, a rano czekają na nas śniadania w biurze dofinansowane przez pracodawcę,
Na większy głód mamy 30 minutowe przerwy, które wliczamy do czasu pracy. Korzystamy wtedy z dofinansowania do posiłków z programu lunchowego,
W drobnych sprawach prywatnych wyręczy Cię Concierge,
Możesz rozwijać swoje umiejętności językowe. Do wyboru masz język angielski, niemiecki, hiszpański i włoski,
Otrzymasz dodatkowe dni urlopu adekwatne do stażu pracy Benefit Systems oraz dodatkowy urlop na wolontariat,
Mamy dla Ciebie kartę MultiSport oraz możliwość zakupu karty dla Twoich najbliższych,
Jeśli chcesz zadbać o kondycję fizyczną i relaks po pracy, umożliwią Ci to zajęcia sportowe w biurze i online – a dla zaawansowanych sportowców dofinansujemy udział w zawodach sportowych,
Czeka na Ciebie dostęp do platformy Multilife, dzięki niej możesz skorzystać z usług i aplikacji z zakresu samorozwoju. Wśród nich między innymi kreator diet, konsultacje z trenerami, aplikacja focusly i wiele innych,
Naszym Pracownikom i członkom ich rodziny, którzy znaleźli się w trudnych sytuacjach, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym oferujemy dostęp do wsparcia psychologicznego,
Możesz dołączyć do grupowego ubezpieczenia oraz skorzystać z prywatnej opieki medycznej,
W trosce o Twój komfort i zdrowie, oferujemy dofinansowanie do okularów korekcyjnych,
Jako rodzic możesz skorzystać z dofinansowania do żłobków i przedszkoli, a w dniu rozpoczęcia roku szkolnego otrzymasz dodatkowe 3 godziny urlopu,
Jeśli planujesz kontynuować swoją naukę i rozwijać swoje umiejętności, oferujemy dofinansowanie do edukacji,
Dla rozwoju i odpoczynku możesz skorzystać z Biblioteczki i Planszoteki,
Dodatkowo o rozwój zawodowy i osobisty zadbamy poprzez szkolenia rozwojowe,
Otrzymasz dostęp do programu kafeteryjnego MyBenefit z punktami, za które kupisz to czego Ci potrzeba oraz będziesz mieć możliwość zakupu tańszych biletów do kina i teatru,
Na lepsze poznanie członków zespołu i budowanie relacji organizujemy spotkania integracyjne,
Na wsparcie całego zespołu możesz liczyć nie tylko w okresie wdrożenia,
W BS Twój weekend będzie dłuższy – w piątki pracujemy krócej!

Działamy na polskim rynku od 2000 roku i to od nas zaczęła się sportowa rewolucja pracowników. Dzisiaj naszymi klientami są dziesiątki tysięcy pracodawców, świadomych potrzeby dbania o dobrostan swoich pracowników i pona...
Specjalista/ Specjalistka ds. Jakości i Obsługi Klienta
Specjalista/ Specjalistka ds. Jakości i Obsługi Klienta
Rondo Daszyńskiego, Warszawa
Benefit Systems SA