specjalista / koordynator tworzenia ofert dla klientów B2B (ofertomaster)
Marketing

specjalista / koordynator tworzenia ofert dla klientów B2B (ofertomaster)

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office PowerPoint

Canva

samodzielność

kreatywność

outlook

Opis stanowiska

WSTĘP, czyli doczytaj proszę do końca…


… tak jak by to był brief od Twojego kluczowego klienta. Jak byle jak zaaplikujesz to... i byle jak odpiszemy 😉


bfagencja.pl - definiujemy się jako kompleksowa agencja kreatywno-marketingowo-logistyczna obsługująca świadome i duże marki. W całej Europie. Wszelki merch, nośniki kampanii, welcomepacki, gadżety na targi pracy, czasem zwane gadżetami czy upominkami. Doradzamy i budujemy całe

rozwiązania dla marek. Powerbank z latarką i poziomicą? Nie… My dostawaliśmy takie gadżety i nikt ich nie używał. Można mądrzej, lepiej, tak jak sami byśmy chcieli dostać. Normalnie. Wierzymy, że można promować marki w mądry sposób, kreatywnie i użytecznie i z poszanowaniem ekologii. Wierzymy też, że pracodawcy powinni robić więcej dla swoich pracowników i przede wszystkim powinni ich doceniać. M.in. w tym im pomagamy. W praktyce mamy mało wspólnego z typowymi agencjami „gadżetowymi” i marketingowymi.


ZAKRES OBOWIĄZKÓW, czyli kogo szukamy?:

Będzie dłużej, bo na długo szukamy specjalista / koordynator tworzenia ofert dla klientów B2B (ofertomaster). Z doświadczeniem, chętnie z branży szeroko rozumianych upominków, gadżetów, czy to po stronie agencji czy producentów, firmy znakującej.

  • Twoja praca będzie tworzeniem ofert dla naszych klientów, bazując na wiedzy i zbudowanym know-how firmy. I Twoim. Jest to swoiste połączenie kreatywności (dobór, pod brief, potrzeby), pomysłów (nie mamy gotowców, często coś trzeba wymyśleć), z powerpointem, ale i czuciem wizualnym, marketingowym (w końcu klient do czegoś tego będzie używać) i skrupulatnymi wycenami (bo oferta musi mieć podstawę w wycenie I musi się zgadzać.
  • Będziesz ściśle współpracować z accuntami / doradcami klienta (oni są Twoim klientem).
  • To praca dla osób, które lepiej się czują w roli wsparcia, niż na spotkaniach z klientem.
  • Będziesz natomiast mieć wiele obszarów, do wyżycia się, od wyszukiwania pomysłów, pracy z grafikami nad wizualizacją, po najlepsze możliwe dopasowanie rozwiązań pod potrzeby klienta.
  • W tej roli, jest mniej stresu (ani klient nie Ciebie nie nakrzyczy ani dostawca nie nawali); nie mniej jest presja czasu, by robić je sprawnie i szybko. I dobrze.
  • Będziesz ściśle pracować z accuntami i grafikami, będąc częścią dużego zespołu wsparcia sprzedaży.
  • Będziesz współkreował produkty projekty, czasem wymyślał nowe. Będziesz też współtworzył procesy dotyczące zarządzania wiedzą, współpracował przy naszych rozwiązaniach IT wdrożonych u klientów. Brał udział w targach branżowych, odwiedzał dostawców, produkcje.
  • Będziesz pracować dla międzynarodowych marek, w Europie. Byłaś/eś kiedyś na REMA czy Festiwalu marketingu To jest to.
  • Twoje królestwo to także 40 metrowy show-room i wzorcownia, w której mamy tysiące realizacji i sampli.
  • To rola dla osób kochających wizualny piękny efekt, tworząc najlepsze rozwiązanie dla klienta.
  • Szukamy osób kreatywnych, lubiących design oraz sprawczych, samodzielnych. Skrupulatnych, uczciwych (z kręgosłupem), nie udających niczego i nie żyjących w wirtualnym świecie. Umiejących zarówno pracować w zespole, komunikować się oraz zarządzać swoimi priorytetami. Szukamy osób ciekawych życia, różnorodnych, którym się coś chce. A co? Opowiedz nam. Szukamy team playera, a nie gwiazdy i lidera.
  • Nie zajmujemy się social mediami ani e-marketingiem – naszą pasją jest tworzenie rzeczywistych, użytecznych i potrzebnych klientom produktów. Ulokowanych w strategii i wspierających cele biznesowe. Jeśli szukasz miejsca na dłużej, zmiany i czegoś innego, niż typowe agencje lub korporacje; jeśli kręci Cię szukanie i kreowanie rozwiązań, które potem wyprodukujemy i będzie można ich dotknąć i zobaczyć na socialach klientów – zapraszamy. Na naszych ścianach i regałach nie znajdziesz statuetek z konkursów i rankingów, dyplomów i certyfikatów, gdyż dla nas nagrodą jest zadowolenie i uśmiech klienta. Ludzie. Relacje. Emocje. Czyli tak, jak powinna wyglądać normalna praca, prawda?


OCZEKUJEMY czyli co jest dla nas kluczowe?:

  • Samodzielność, kreatywność. Odpowiedzialność za jakość, wycenę i deadline. Odnajdą się u nas osoby lubiące kontakty międzyludzkie (rozmowy, kawy i pomaganie sobie).
  • Dokładność i dobra organizacja pracy własnej. Nie ma miejsca na literówki, błędy czy bylejakość oferty. Dobra znajomość Outlooka (wiele z komunikacji naszych klientów to mail), Powerpointa, Canva, może programów graficznych (ale mamy zespół graficzny).
  • Doświadczenie w tego typu pracy oraz mile widziane z branży gadżetowej. Wiedza produktowa i o metodach znakowania.
  • Zamieszkanie na stałe w Warszawie, potrzebujemy Cię na full time.


Oferujemy:

  • Pracę na full time, od zaraz.
  • Wszelkie narzędzia, stałe wynagrodzenie i dodatkowe elementy zmienne; kontrakt B2B z benefitami, jakich nie ma w innych miejscach (i nie są to owoce, masaże i multisport).
  • Praca w nowoczesnym i zacisznym biurze w centrum Warszawy. W promieniu dwóch minut mamy do dyspozycji sklepy, knajpy, punkty usługowe, a w biurze własny parking, rozbudowaną kuchnie. Za oknem mamy zieleń i ciszę, a tuż za rogiem 200 metrowe biurowce. W biurze znajdziesz też biblioteczkę z biblią Simona Sinka, pozycje Joanny Heidtman, Jacka Santorskiego czy Miłosza Brzezińskiego. Wiemy co to Insights Discovery, MBTI czy talenty Gallupa. Wiemy też, co to matryca Einsenhowera i PRINCE2. Wiemy też, co to S&P 500 i jaki jest dziś kurs euro do dolara ;-p Lecz im więcej wiemy, tym więcej wiemy czego nie wiemy. Podnosimy sobie ciągle poprzeczkę, rozwijamy się.


O nas. Gramy w szachy, nie warcaby. Czyli co w praktyce robimy?


I na koniec, to co zawsze bywa na początku. O nas. Od 12 lat na rynku. Jesteśmy zgraną drużyną, która trzy lata z rzędu zdobyła lokalny puchar i mierzy się obecnie w Lidze Mistrzów. A to inna liga … lojalność, zaufanie, współpraca, samodzielność, odpowiedzialność, łączenie kropek wspierane przez procesy.

Potrzebujemy najlepszych napastników, obrońców, ale i fizjoterapeutów i kucharza. Pełen skład grający do jednej bramki. Obsługujemy kompleksowo duże firmy (B2B) w Polsce i na świecie:

  • doradzając, kreując i projektując pełne koncepcje budujące i wspierające markę (zarówno pracodawcy, osobistą jak i produktową); benefity, pakiety, wszelkie nośniki i całe kampanie
  • od A do Z koordynując później produkcję tych rozwiązań• dodając do tego pełną konfekcję, logistykę, magazynowanie czy obsługę e-commerce (B2B i B2C), tu googlalny przykład czegoś co robimy hobbistycznie i ideowo od A do Z: https://sklep.martyna.pl


Nie akceptujemy bylejakości, ślizgania się, ściemniania ani odwalania czegoś na odczep się. Gramy w szachy, nie warcaby. Jesteśmy ludźmi, którzy przekraczając próg biura nie przychodzą, by coś sprzedać i odpisać na wszystkie maile, ale by wesprzeć klientów w ich potrzebach, rozwijać ich biznes kreując unikalne rozwiązania. Coraz częściej inspirując i doradzając. Cenimy przy tym relacje, współpracę i lojalność klientów.


O nas jako ludziach, co nas jara, o tym kogo spotkasz w ciągu dnia, z kim wypijesz kawę, z kim pogadasz i może się pokłócisz, znajdziesz więcej tu: www.instagram.com/bfagencja.pl

O tym, co robiliśmy 15 grudnia 2021 - https://vimeo.com/657096229

A oficjalniej tu: www.bfagencja.pl oraz na LinkedIn. Ale to średnio aktualne, bo skupiając się na klientach zapominamy o sobie i naszym marketingu.


Jeśli doczytałeś i coś pykło, czujesz to w środku - zacznijmy od przesłania CV, w schludnej formie, ze zdjęciem wraz z paroma zdaniami przemyśleń,

jakie masz. Co Cię zaciekawiło w ogłoszeniu i/lub linkach, a co nie spodobało. Nie załączaj listu motywacyjnego.


CO DALEJ?


Krok 1. Mail od Ciebie. My skrupulatnie przejrzymy co chcesz nam pokazać i przekazać. Odpiszemy i zadamy kilka pytań oraz mamy prosty test do wypełnienia. Jeśli klei się, to …

Krok 2. Odpiszemy z fedbakiem i zaprosimy Cię na spotkanie z zarządzającymi osobami (żadne niedoinformowane HR czy osoby z łapanki). Jeśli obu stronom dalej się klei, to …

Krok 3. Organizujemy półdniowe spotkania u nas z przedstawicielami zespołów, by się poznać, zobaczyć czy klika. I podejmujemy wspólnie decyzje – Ty i my. Jest 2 x TAK. Składamy ofertę i decydujesz.

Rekomendowane oferty

Specjalista SEA / Google Ads

Nowa
7 000 - 10 000 PLN/mies.
adsfox
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Ads
Google Analytics
Google Looker Studio
Nowa