Customer Service Representative
Obsługa klienta

Customer Service Representative

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

język angielski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

Booksy to polski startup założony w 2015 r., oferujący platformę do rezerwacji wizyt online oraz system do zarządzania biznesem w branży usługowej.


Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się polskich firm i światowym liderem branży beauty. Działamy globalnie i mamy ambitne cele! Booksy to dynamiczne środowisko pracy i duże możliwości rozwoju zawodowego dla osób z różnymi umiejętnościami - od specjalistów IT, przez marketingowców, po handlowców i specjalistów ds. obsługi klienta.


Niezależnie od tego na jakim stanowisku pracujesz w Booksy, każdego dnia masz realny wpływ na produkt, który oferujemy naszym klientom!


Aktualnie do jednego z naszych zespołów poszukujemy Customer Service Representative (US Market).


Twoje obowiązki:

  • Pomaganie i odpowiadanie na zapytania klientów biznesowych z rynku amerykańskiego za pośrednictwem czatu i e-maili w zakresie obsługi technicznej aplikacji. Utrzymywanie przez cały czas pozytywnego, empatycznego i profesjonalnego stosunku do klientów
  • Zgłaszanie problemów do pomocy technicznej
  • Zarządzanie zgłoszeniami oraz danymi klientów za pomocą wewnętrznego systemu
  • Ciągłe dokształcanie się z zakresu obsługi aplikacji jak i podejścia do klienta


Nasze wymagania:

  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom zaawansowany B2+ lub wyższy)
  • Dostępność minimum 160h/w miesiącu, praca w systemie zmianowym 24/7. Chęć pracy w godzinach popołudniowych, święta i weekendy. Zmiany głównie popołudniowe (14-22) i nocne (22-6) z elastycznymi weekendami i dniami powszednimi
  • Silne umiejętności interpersonalne i postawa zorientowana na obsługę klienta
  • Zdolność do adaptacji i umiejętność radzenia sobie w nowych i trudnych sytuacjach w czasie rzeczywistym. Zdolność pracy pod presją czasu
  • Umiejętność pracy z międzynarodowym zespołem i dostosowanie się do różnych standardów kulturowych
  • Zainteresowanie e-commerce

Mile widziane: dużym atutem będzie znajomość języka hiszpańskiego na poziomie komunikatywnym. Doświadczenie w pracy w obsłudze klienta, wsparciu technicznym, e-commerce lub dowolnej firmie opartej na aplikacjach.


Co oferujemy:

  • Rodzaj umowy - umowa zlecenie
  • Szkolenie przygotowujące do pracy
  • Bonus miesięczny uzależniony od wyników
  • Pracę zdalną lub w jednym z naszych dog-friendly biur (Warszawa, Bielsko-Biała) - sam/a wybierasz :)
  • Pracę w zgranym zespole, zawsze gotowym do pomocy
  • Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku - mamy zespoły w 8 krajach, w tym w USA, Brazylii oraz UK!
  • Benefity: prywatną opiekę medyczną, karty Multisport, ubezpieczenie na życie, darmowe zajęcia online z języka angielskiego, platformę kafeteryjną i wiele wiele więcej :)

Rekomendowane oferty

Account Manager

Nowa
7 000 - 10 000 PLN/mies.
Open Gate Sp. z o.o.
Warszawa
język angielski
account
Microsoft Office
Nowa

Projektowanie/ilustracja/grafika

Nowa
3 500 - 4 500 PLN/mies.
Kodland
Białystok
, Praca zdalna
Zdalnie
2D
Blender
Nowa