Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Customer Success Team Leader
new
Support
Booksy International

Customer Success Team Leader

Booksy International
Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę, B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna
Booksy International
Booksy International

Booksy is a startup offering an online platform for booking appointments and a business management system for the service industry. We are an international leader in the beauty industry - our application is used by over 25 million customers!

Zobacz profil pracodawcy
Wymagane umiejętności
obsługa klienta
Angielski
zarządzanie zespołem
Opis stanowiska

Booksy to polski startup założony w 2015 r., oferujący platformę do rezerwacji wizyt online oraz system do zarządzania biznesem w branży usługowej. Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się polskich firm i światowym liderem branży beauty. Działamy globalnie i mamy ambitne cele!


Booksy to dynamiczne środowisko pracy i duże możliwości rozwoju zawodowego dla osób z różnymi umiejętnościami - od specjalistów IT, przez marketingowców, po handlowców i specjalistów ds. obsługi klienta. Niezależnie od tego na jakim stanowisku pracujesz w Booksy, każdego dnia masz realny wpływ na produkt, który oferujemy naszym klientom!


W związku z dynamicznym rozwojem Naszych zespołów poszukujemy Customer Success Team Leader'a (Onboarding Team).


Twoje Zadania:

  • Zarządzanie zespołem konsultantów realizujących zdalny onboarding, czyli wdrażanie systemu Booksy u klientów
  • Planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu, udzielanie bieżącej informacji zwrotnej
  • Zapewnienie realizacji celów oraz standardów onboardingu
  • Monitorowanie wskaźników onboardingu i podejmowanie działań w celu ich poprawy
  • Rekrutacja członków zespołu i utrzymanie zasobów niezbędnych do zapewnienia realizacji celów
  • Kreowanie środowiska pracy zapewniającego satysfakcję członków zespołu, dbanie o ich rozwój, motywację i stałe podnoszenie kompetencji
  • Kształtowanie procesów i udział w projektach obsługi klienta


Oczekiwania:

  • Minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem w obsłudze klienta/ onboardingu/ contact center w ruchu wychodzącym (warunek konieczny)
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem w firmie technologicznej (SaaS, FinTech, Telco itd.) będzie dodatkowym atutem
  • Znajomość języka angielskiego minimum na poziomie średniozaawansowanym (B2+)
  • Znajomość wskaźników i narzędzi obsługi klienta
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem (delegacja zadań oraz nadzór nad jakością wyników)
  • Biegłość w stosowaniu technik komunikacji, negocjacji i perswazji
  • Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków na podstawie danych.
  • Elastyczność, odporność na stres oraz szybka adaptacja do zmian i uczenie się.


Oferujemy:

  • Umowę o pracę na zastępstwo (na przewidywany okres ok. 18 m-cy).
  • Rodzaj umowy dopasowany do Twoich potrzeb.
  • Możliwość pracy zdalnej lub w jednym z naszych pet friendly biur (Warszawa, Bielsko-Biała).
  • Przyjazne i wspierające środowisko pracy (🥳sprawdź i dowiedz się o nas więcej!).
  • Pracę w zgranym zespole, zawsze gotowym do pomocy.
  • Realny wpływ na kształt aplikacji używanych przez kilka milionów użytkowników.
  • Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku - mamy zespoły w 8 krajach, w tym w USA, Brazylii oraz UK!
  • Benefity: prywatną opiekę medyczną, karty Multisport, ubezpieczenie na życie, darmowe zajęcia online z języka angielskiego, platformę kafeteryjną i wiele wiele więcej :)


Brzmi interesująco? Aplikuj wypełniając formularz rekrutacyjny :) Czekamy na Ciebie!

~ Zespół Booksy


Sprawdź podobne oferty