Co będziesz robić?
Diagnozować i rozwiązywać problemy techniczne użytkowników związane z oprogramowaniem, sprzętem komputerowym, urządzeniami peryferyjnymi oraz siecią komputerową,
Wspierać pracowników w codziennej pracy z wykorzystaniem narzędzi IT,
Wykonywać podstawowe czynności diagnostyczne w celu określenia przyczyn problemów zgłaszanych przez użytkowników,
Zapewniać sprawne funkcjonowanie stanowisk pracy pod względem technicznym.
Szukamy osób, które:
Ukończyły studia wyższe (preferowany kierunek: informatyka),
Posiadają umiejętność rozwiązywania problemów technicznych,
Są komunikatywne, cierpliwe i potrafią pracować z użytkownikami w sposób profesjonalny,
Znają systemy Windows/macOS oraz pakiet Office 365,
Wyróżniają się zdolnościami interpersonalnymi i chęcią do współpracy.
Oferujemy:
Pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
Prywatną opiekę medyczną,
Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie oraz programu sportowego Multisport/MedicoverSport,
Dodatkowe benefity w postaci zniżek na zakupy w sieci CCC, eobuwie.pl, MODIVO oraz HalfPrice.
Rekomendowane oferty