Kogo poszukujemy?
Do naszego zespołu poszukujemy osoby, która na hasło “analiza” uśmiecha się wyraźnie. Kogoś, kto bez wahania zanurkuje w danych i wyłowi najważniejsze informacje potrzebne do rozwoju naszej platformy B2C. 🚀Jeśli te zdania opisują właśnie Ciebie, a oprócz powyższego masz doświadczenie w Retailu i potrafisz grać zespołowo, napisz do nas!
Do Twoich zadań będzie należeć:
- Przygotowywanie i podsumowywanie forecastów w procesie planowania komercyjnego dla kanału B2C oraz produktów strategicznych;
- Analiza oferty i konkurencji, rekomendacje odnośnie cen sprzedaży, asortymentu, marży;
- Współpraca z Działem Logistyki i Zakupów w zakresie zapewnienia dostępności produktów;
- Koordynacja procesu repricingowego - obsługa narzędzi, przygotowywanie danych, wprowadzanie zmian.
Ważne są dla nas:
- Doświadczenie w Retailu, w obszarze sprzedaży/zakupów/zarządzania kategorią;
- Mile widziane doświadczenie w branży Ecommerce;
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne;
- Sprawność operacyjna: umiejętność planowania, poszukiwania informacji;
- Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań i organizacji pracy;
- Dokładność i dbałość o szczegóły;
- Dobre nastawienie i umiejętność pracy w zespole.
Za Twoje zaangażowanie oferujemy:
- Umowę o pracę lub B2B;
- Realny wpływ na rozwój firmy z międzynarodowymi ambicjami i osiągnięciami;
- Elastyczny czas pracy;
- Zespół zaangażowanych i przyjaznych współpracowników, od których się wiele nauczysz;
- Możliwość pracy hybrydowej/zdalnej po okresie wdrożenia w biurze;
- Dodatkowy dzień wolny na celebrowanie swoich urodzin!;
- Rabaty pracownicze na wszystko, co oferuje Coffeedesk;
- System benefitów (ubezpieczenie NW Aviva, opieka medyczna Medicover, Karta sportowa, pakiet weterynaryjny Pethelp - możliwość skorzystania z każdego benefitu);
- Hektolitry najlepszej kawy oraz dostęp do najnowszych kawowych gadżetów. :)