planowanie, prowadzenie, optymalizacja i raportowanie kampanii w systemie Google, Meta,Bing, TikTOK,
realizacja celów sprzedażowych kampanii w oparciu o postawione cele
analiza i interpretacja kluczowych wskaźników efektywności kampanii
testowanie i wdrażanie nowych strategii marketingowych oraz systemów reklamowych
realizacja bieżących zadań wynikających ze strategii marketingowej
współpraca z agencją SEM.
OCZEKIWANIA:
min. 3 lata doświadczenia w prowadzeniu i optymalizowaniu kampanii Google, Meta Ads, Tiktok Ads, Bing Ads.
Stawianie na marketing efektywnościowy
umiejętność analizowania danych i optymalizowania kampanii z celem sprzedażowym, leadowym oraz zasięgowym
analityczny umysł i umiejętność efektywnego operowania liczbami i statystykami;
dobra znajomość Google Analytics 4 umożliwiająca swobodną pracę w zakresie kampanii reklamowych
obserwacja trendów i umiejętność wykorzystania dynamicznych zmian w systemach reklamowych
Udokumentowane osiągnięcia w tworzeniu i wdrażaniu udanych kampanii marketingowych.
Znajomość narzędzi marketingu cyfrowego, takich jak Google Ads, Google Analytics, SEMrush, GA4, Meta Ads, TikTok Ads, Google Tag Manager, Google Search Console i inne.
postawa skupiona na rozwoju i realizacji celów.
MILE WIDZIANE:
Doświadczenie z narzędziami Marketing Automation (MA) w celu usprawnienia operacji i zwiększenia efektywności działań marketingowych.
Wiedza na temat aktualnych trendów i najlepszych praktyk w marketingu cyfrowym, w tym zrozumienie testów A/B, SEO/SEM i strategii marketingu treści. Znajomość branży ubezpieczeniowej.
OFERUJEMY TOBIE:
pracę w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
stabilne warunki zatrudnienia, umowę o pracę lub B2B (do wyboru)
możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce
swobodę pracy i możliwość wdrażania własnych inicjatyw
niezbędne wsparcie w realizacji swoich zadań
możliwość udziału w konferencjach branżowych i rozwoju swoich umiejętności poprzez szkolenia
pracę w świetnym zespole
kafeterię benefitów – to Ty decydujesz co wybierasz z setek możliwości i dopasowujesz je do siebie np.: karta multisport, kino, podróże, SPA, kręgle, koncerty i/lub parki rozrywki