Twoja przyszła firma
Dla naszego Klienta z branży produkcyjnej poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista/ Specjalistka ds. Raportowania i Konsolidacji
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, finanse i rachunkowość);
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 2 lata;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (poziom B2);
- Znajomość pakietu MS Office;
- Znajomość zasad konsolidacji;
- Dokładność, systematyczność i sumienność;
- Mile widziane doświadczenie w zakresie MSSF.
Obowiązki:
- Sporządzanie sprawozdań finansowych skonsolidowanych oraz jednostkowych;
- Udział w procesie zamknięcia miesiąca, kwartału oraz roku;
- Sporządzanie raportów na potrzeby zarządu oraz instytucji zewnętrznych;
- Przygotowywanie miesięcznego raportowania.
Oferta:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu;
- Pracę w modelu hybrydowym;
- Wynagrodzenie wzbogacone o premię;
- Pakiet benefitów;
- System kafeteryjny;
- Dofinansowanie do nauki j. obcego;
- Elastyczne godziny pracy.