Customer Service Representative
Jesteśmy firmą należącą do Grupy Żabka z ambitnym planem, który ma na celu rewolucjonizację rynku żywienia w Polsce. Nasze główne produkty to MasterLife CRM - najbardziej rozbudowany system do zarządzania cateringiem dietetycznym, oraz Dietly.pl – największy marketplace w Polsce, oferujący ponad 300 cateringów dietetycznych.
Twoje zadania:
- Zarządzanie działaniami związanymi z telefoniczną obsługą klienta (calling), w tym samodzielne wykonywanie połączeń do klientów.
- Proaktywna obsługa telefoniczna obecnych klientów indywidualnych, w celu zebrania feedbacku lub skorzystania z trwających promocji.
- Pozyskiwanie nowych klientów oraz odbiorców Dietly drogą telefoniczną.
- Koordynacja pracy w telemarketingu, na podstawie ogólnych planów marketingowych: autonomiczna praca własna + koordynacja pracy drugiej osoby
- Doradztwo w zakresie dopasowania diet pudełkowych – nie wymagamy doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy!
Czego oczekujemy:
- Doświadczenia w call center oraz telefonicznej obsłudze klienta (połączenia wychodzące i przychodzące).
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży telefonicznej.
- Umiejętności organizacji własnej pracy i wsparcia w koordynacji zadań.
- Dokładności, cierpliwości i pozytywnego nastawienia w kontakcie z klientami.
- Samodzielności i umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.
Co oferujemy:
- Proponujemy umowę zlecenie i wynagrodzenie o wysokości 5 415 zł brutto / miesiąc + premie miesięczne
- Płatne dni wolne i offy na załatwienie sprawy w urzędzie czy u dentysty - staramy się być elastyczni i podchodzić do tematu życiowo. :)
- Benefity:
- Dofinansowanie do karty Multisport,
- Dofinansowanie do opieki medycznej LUXMED,
- i oczywiście zniżka na catering dietetyczny ;).
Jeśli szukasz pracy, która łączy wyzwania z elastycznością i daje możliwości rozwoju – aplikuj!