Opis firmy
Zaczynaliśmy ponad 10 lat temu, jako mały polski start-up. Dziś jesteśmy obecni na 4 kontynentach, a w 13 krajach świata jako liderzy w swojej branży. ZnanyLekarz to nie tylko portal z wiarygodnymi opiniami o specjalistach, ale też dostawca oprogramowania SaaS, które wspiera lekarzy w ich codziennej pracy w gabinecie. Zgodnie z naszą misją każdego dnia sprawiamy, aby proces korzystania z opieki medycznej był bardziej przyjazny, prostszy, po prostu: ludzki.
Opis stanowiska
Jakie zadania na Ciebie czekają?
- wdrożenia nowych klientów w system Docplanner Phone - będziesz przeprowadzać szkolenia pokazując jak korzystać z oprogramowania. Używamy narzędzi do wideokonferencji,
- weryfikacja statystyk u klientów - sprawdzisz czy w pełni wykorzystują oni możliwości oprogramowania i podpowiesz, jak dostosować je do indywidualnych potrzeb. Zaproponujesz też dodatkowe produkty, które mogą usprawnić ich pracę,
- prowadzenie re-onboardingów, czyli cyklicznych spotkań ze stałymi klientami,
- ścisła współpraca z działem sprzedaży, telekomunikacji i obsługą klienta.
Kwalifikacje
Sprawdź, czy to właśnie Ciebie szukamy:
- lubisz i chcesz pracować z klientem,
- jesteś osobą komunikatywną i otwartą na potrzeby klientów. Umiesz w jasny i zrozumiały sposób dzielić się wiedzą, a także dostosowywać rozwiązania do indywidualnych potrzeb.
- analiza danych nie sprawia Ci problemu - na jej podstawie będziesz prowadzić z klientami rozmowy na temat ich rozwoju,
- reprezentujesz postawę 'can do' - wszystkiego Cię nauczymy, ale musisz tego chcieć :)
- szybko adaptujesz się w nowym środowisku i jesteś otwart_ na zmiany. Dużo się u nas dzieje, ciągle ulepszamy nasz produkt co wiąże się z licznymi szkoleniami i potrzebą ciągłego aktualizowania swojej wiedzy,
- potrafisz budować długofalowe relacje zarówno z klientami oraz innymi zespołami w firmie,
- jesteś nastawion_ na realizację wyznaczonych celów i potrafisz samodzielnie określać priorytety na dany dzień,
- potrafisz zachować spokój nawet w natłoku działań do wykonania,
- płynnie porozumiewasz się po polsku (nasi klienci są polskojęzyczni) ale znasz też język angielski - jesteśmy międzynarodową firmą i pracujemy na zagranicznych systemach.
Dodatkowe informacje
Co możemy Ci zaproponować?
- umowę o pracę (pierwszą na 3-miesięczny okres próbny, potem czas nieokreślony),
- wynagrodzenie podstawowe 5200 zł brutto i premię miesięczną do 900 zł brutto, która rośnie wraz z rozwojem w firmie,
-
pracę hybrydową - mamy biuro tuż obok Dworca Zachodniego, w którym spotykamy się, poza eventami, 2-3 razy w miesiącu (możesz częściej jeśli chcesz!). Jesteśmy dostępni dla naszych klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 8 - 17 (zaczynamy pracę między 8 a 9),
- dwutygodniowe szkolenie wstępne pod okiem naszych trenerów (nauczymy Cię jak pracować z naszym produktem, korzystać z dostępnych narzędzi i systemów), a później wsparcie buddiego i Team Leadera,
- dodatkowy dzień wolny z okazji rocznicy zatrudnienia,
- bezpłatne zajęcia z j. angielskiego,
- dofinansowanie karty Multisport,
- ubezpieczenie medyczne Signal Iduna Pakiet Premium oraz dostęp do opieki psychologicznej,
- opcje na udziały - wówczas stajesz się realnym współwłaścicielem firmy! Więcej dowiesz się tutaj,
- niezbędne narzędzia pracy (laptop, słuchawki),