Specjalista ds. reklamacji
Nowa

Specjalista ds. reklamacji

Kraków
6 500 - 8 500 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
EasyEko sp. z o.o.

EasyEko sp. z o.o.

W EasyEko wierzymy, że kluczem do sukcesu jest inwestycja w ludzi - dlatego stawiamy na rozwój naszych pracowników, tworzenie przyjaznego miejsca pracy oraz budowanie długotrwałych relacji z naszymi klientami. Jesteśmy stabilną firmą z ugruntowaną pozycją na rynku. Od 2018 roku rewolucjonizujemy rynek OZE, oferując szeroką gamę produktów, w tym fotowoltaikę, magazyny energii, pompy ciepła oraz usługi termomodernizacji, co otwiera wiele ścieżek rozwoju właśnie dla Ciebie. Jesteśmy właścicielem marki Pure oraz jedynym oficjalnym dystrybutorem produktów Must Energy w Polsce.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

obsługa reklamacji

analiza

Microsoft Office

Microsoft Office Excel

Opis stanowiska

EasyEko to firma z przyszłością – dynamiczna, solidna i zorientowana na rozwój.

Od lat dostarczamy najwyższej jakości rozwiązania w obszarze OZE, stawiając na profesjonalizm w każdym aspekcie naszej działalności – zarówno w relacjach z klientami, jak i w budowaniu zgranego zespołu. Wierzymy, że to ludzie są siłą napędową naszych sukcesów, dlatego tworzymy środowisko pracy, które sprzyja zaangażowaniu, ciekawym wyzwaniom i ciągłemu rozwojowi.


W związku z intensywnym rozwojem poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu na stanowisku:


Specjalista ds. reklamacji 


Twój zakres obowiązków: 

  • Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych i serwisowych dotyczących instalacji OZE (fotowoltaika, pompy ciepła, magazyny energii).
  • Rejestrowanie i monitorowanie zgłoszeń, analiza ich zasadności oraz prowadzenie dokumentacji.
  • Przygotowywanie odpowiedzi na reklamacje zgodnie z obowiązującymi procedurami i gwarancjami.
  • Utrzymywanie kontaktu z klientami – informowanie o postępach, uzgadnianie szczegółów, przekazywanie decyzji.
  • Współpraca z działem technicznym, serwisem i działem realizacji w celu szybkiego rozwiązania zgłoszeń.
  • Identyfikowanie powtarzających się problemów oraz inicjowanie działań usprawniających proces reklamacyjny.
  • Tworzenie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne firmy.


Nasze wymagania: 

  • Minimum 1 rok doświadczenia w obsłudze reklamacji i pracy z trudnym klientem – preferencyjnie w branży OZE.
  • Znajomość procedur reklamacyjnych i zasad ich rozpatrywania.
  • Doświadczenie w kontakcie z klientem indywidualnym i/lub biznesowym – telefonicznie i mailowo.
  • Umiejętność prowadzenia trudnych, konfliktowych rozmów z empatią i profesjonalizmem.
  • Zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.
  • Znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel – umiejętność pracy na danych i tworzenia podstawowych zestawień.
  • Wysoka kultura osobista, opanowanie oraz umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Samodzielność, zaangażowanie i dobra współpraca w zespole.


Oferujemy:

  • Wynagrodzenie ustalane indywidualnie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji i umiejętności.
  • Stałe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę / zlecenie.
  • Wdrożenie przygotowujące do pracy - zarówno na początku współpracy, jak i w trakcie jej trwania zapewniamy wsparcie merytoryczne.
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Wszystkie niezbędne narzędzia pracy.
  • Pracę stacjonarną w dobrze skomunikowanym biurze w Krakowie. 


Wynagrodzenie: 6500 - 8500 brutto

6 500 - 8 500 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP

Rekomendowane oferty

Specjalista ds. procesowania danych z j. angielskim i niemieckim

Nowa
Volkswagen Group Services
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
SAP
MS Office
Nowa

Specjalista ds. Reklamacji

Nowa
AAA Auto
Kraków
prawo jazdy kat. B
obsługa klienta
Nowa

Starszy Specjalista ds. zakupów

Nowa
Alior Bank SA
Warszawa
wykształcenie wyższe
negocjacje
Nowa

Księgowa/Księgowy w biurze rachunkowym

Nowa
6 000 - 8 000 PLN/mies.
ATA Accounting Services
Katowice
zasady rachunkowości
Microsoft Office
Nowa

Order to Cash Operations Associate with Spanish (He/She/They)

Nowa
Accenture
Warszawa
język hiszpański
SAP
Microsoft Office Excel
Nowa