Customer Onboarding Specialist
Lekarska 1, Kraków +3 Lokalizacje
edrone
W edrone szukamy osób, które z pasją dołączą do naszego zespołu Customer Care jako Customer Onboarding Specialist. Jeśli interesuje Cię eCommerce, a także czujesz, że masz zacięcie do budowania relacji z klientem oraz chciałbyś/chciałabyś przyczynić się do ich pierwszych sukcesów związanych z użytkowaniem naszego produktu - to miejsce może być właśnie dla Ciebie!
Ta rola jest dla Ciebie jeśli:
Lubisz intensywne tempo pracy to z pewnością się dogadamy - kierujemy się wartością jaką jest high-speed. Na co dzień będziesz wspierać naszych klientów i mocno dbać o to by maksymalnie wykorzystali oni potencjał naszego produktu. To wymagająca rola, która da Ci możliwość osiągania wyników i rozwoju, jeśli tylko odnajdujesz się w wyzwaniach oraz dużej dynamice. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej kulturze pracy - więcej opowiadamy o niej na naszej Stronie Kariery.
Kim jesteśmy?
Edrone to produkt oparty na modelu SaaS, który wspiera tysiące małych i średnich przedsiębiorstw w konkurowaniu z dużymi brandami. Naszą misją jest dostarczanie prostych rozwiązań dla wielkich wyzwań w eCommerce. Rezultaty osiągamy dzięki kulturze feedbacku oraz jasno określonym i transparentnym oczekiwaniom.
Obecnie współpracujemy z blisko 2 tysiącami sklepów internetowych – głównie w Polsce i Brazylii. Naszemu produktowi zaufały marki takie jak Bielenda, Mosquito, 2005, czy Lilou.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej jak pracuje się w edrone - koniecznie sprawdź to tutaj!
Nasze social media: Linkedin & Instagram & Youtube.
Brzmi interesująco? Czytaj dalej!
🚀 Co możemy Ci zaoferować:
Współpracę w zespole skoncentrowanym na relacjach z klientami i tworzeniu rozwiązań, które realnie wspierają rozwój biznesu.
Profesjonalny onboarding, który skutecznie przygotowuje do objęcia roli i zapewnia płynne wejście w obowiązki.
System ewaluacji i rozwoju, w tym regularne rozmowy rozwojowe, spotkania 1:1 z liderem, jasną ścieżkę kariery oraz indywidualne podejście do Twojego rozwoju.
Duża samodzielność i realny wpływ na kształtowanie firmy – działamy w duchu ownership i otwartej kultury feedbacku.
Możliwość współpracy z małymi i średnimi firmami eCommerce z Polski, zdobywając cenne doświadczenie w różnorodnych projektach.
Pracę w nowoczesnym biurze w Krakowie (ul. Lekarska 1), z możliwością pracy hybrydowej po zakończeniu 3-miesięcznego wdrożenia.
Wynagrodzenie 6000–7500 PLN brutto (Umowa o Pracę) wraz z prowizjami.
Bogaty pakiet benefitów: kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną (LuxMed), bezpłatne lekcje języka angielskiego, wsparcie psychologiczne z Hedepy oraz dostęp do prywatnej siłowni w biurze.
Kwartalne integracje zespołowe, które pozwalają lepiej się poznać i wspólnie świętować sukcesy 🎉
🚀Jak będzie wyglądał Twój typowy dzień:
Zapewnienie wsparcia i obsługi klientów, inicjowanie procesu onboardingu w języku polskim i angielskim oraz pomoc klientom w samodzielnym wdrożeniu systemu.
Motywowanie klientów do wdrożenia systemu po podpisaniu umowy, zapewnienie pozytywnego odbioru narzędzia oraz rozwiązywanie technicznych problemów w trakcie onboardingu.
Nadzór nad integracją nowych klientów, utrzymanie efektywności procesu onboardingu i zarządzanie informacjami klientów w tym procesie.
Wsparcie klientów poprzez różne kanały komunikacji, badanie powodów odejść klientów w trakcie onboardingu oraz zapewnienie płynnego przejścia do kolejnych działów Customer Care po zakończonym wdrożeniu.
Zbieranie feedbacku od klientów dotyczącego produktu i raportowanie realizacji celów miesięcznie
🚀Jak wygląda sukcesywne wdrożenie do tej roli?
Po 30 dniach: Rozumiesz naszą kulturę organizacyjną, masz przyswojoną wiedzę teoretyczną i znasz nasz produkt.
Po 60 dniach: Zarządzasz swoją bazą klientów, rozumiesz wewnętrzne procesy i potrafisz je prowadzić przy wsparciu zespołu.
Po 90 dniach: Samodzielnie zarządzasz swoją bazą klientów, realizujesz projekty i konsekwentnie dostarczasz wyniki na poziomie 100%.
🚀 Ta rola będzie dla Ciebie idealna jeśli:
U nas sporo się dzieje, dlatego jeśli dobrze pracuje Ci się pod presją czasu, zachowując przy tym skuteczność to na pewno się dogadamy
Posiadasz doświadczenie i lubisz pracę z klientem B2B, w szczególności w obszarze e-commerce lub marketingu
Nie boisz się nowych wyzwań, a Twoja energia i proaktywne podejście sprawiają, że żadne zadania nie są Ci straszne
Umiesz działać samodzielnie i nie boisz się wziąć odpowiedzialności za swoje działania - ownership jest dla nas kluczem do sukcesu
Ciągły rozwój i podnoszenie kwalifikacji są nieodłącznym elementem Twojego życia - zależy nam na tym byś mógł/ mogła z nami rozwijać każdego dnia
Twoimi atutami jest znajomość podstaw marketingu lub zainteresowanie eCommerce, a świat trendów i innowacji jest dla Ciebie naturalnym środowiskiem
🚀 Jak wygląda proces rekrutacyjny:
Krótka rozmowa online z People and Culture Partner - Milena Micor, podczas której będziemy chcieli Cię poznać nieco lepiej!
Rozmowa w biurze z Customer Onboarding Team Lead - Karolina Hojowska oraz z innym Team Leaderem Działu Customer Care
Decyzja dotycząca oferty i welcome on board!
Niezależnie od decyzji po poszczególnych etapach zawsze dostaniesz feedback dotyczący Twojej kandydatury.
Our platform helps thousands of small businesses compete with large brands. Our mission is to provide simple solutions for big challenges in eCommerce. We achieve results by sharing feedback and setting clear and transparent expectations.
Customer Onboarding Specialist
Customer Onboarding Specialist
Lekarska 1, Kraków
edrone