Chcesz stać się kluczową postacią w zakresie sukcesu naszych klientów?🕵️ W edrone poszukujemy osób, które z pasją dołączą do naszego zespołu Customer Care jako Success Specialist. Jeśli interesuje Cię eCommerce, a także czujesz, że masz zacięcie do budowania relacji z klientem oraz chciałbyś/chciałabyś przyczynić się do ich pierwszych sukcesów związanych z użytkowaniem naszego produktu - to miejsce może być właśnie dla Ciebie!
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej jak pracuje się w edrone - koniecznie sprawdź to tutaj!
Nasze social media: Linkedin & Instagram & Youtube & Facebook & TikTok
Brzmi interesująco? Czytaj dalej!
- Dołączenie do fantastycznego zespołu, pełnego pasji do budowania relacji z klientem oraz narzędzia wspierające rozwój w tej dziedzinie
- Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy
- Dużą decyzyjność i realny wpływ na to jak wygląda firma, w której pracujesz - Twoje zdanie jest dla nas istotne!
- Pracę w naszym nowoczesnym biurze w Krakowie (Lekarska 1), a po okresie 3 miesięcznego wdrożenia możliwość pracy hybrydowej
- Konkurencyjne wynagrodzenie 5000-6000 brutto przy Umowie o Pracę
- Kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną (LuxMed), bezpłatne lekcje języka angielskiego, osobiste doradztwo z Mindgram z możliwością uczestniczenia w bezpłatnych wizytach psychoterapeutycznych, a także dostęp do naszej prywatnej siłowni w biurze, jeśli czujesz, że chciałbyś/chciałabyś nabrać trochę więcej endorfin po pracy
- Nawiązywanie & budowanie długotrwałych relacji z klientami, ich opieką na różnych etapach ich współpracy w edrone
- Komunikacja z klientami poprzez różne kanały (telefon, spotkania video oraz mail)
- Podnoszenie satysfakcji klientów poprzez profesjonalne doradztwo, szkolenie oraz inspirowanie
- Analiza potrzeb bieżących problemów i potrzeb klientów oraz współtworzenie i realizacja strategii utrzymania klienta w firmie
- Zbieranie feedbacku od klientów oraz przekazywanie ich do odpowiednich osób/ działów
- Przygotowanie materiałów inspirujących wspólnie z działem Customer Care
- Prowadzenie szkoleń i webinarów
- Dosprzedaż produktów i usług
- Posiadasz doświadczenie i lubisz pracę z klientem, a budowanie z nim relacji to Twoja druga natura
- Nie boisz się nowych wyzwań, a Twoja energia i proaktywne podejście sprawiają, że żadne zadania nie są Ci straszne!
- U nas sporo się dzieje, dlatego jeśli dobrze pracuje Ci się pod presją czasu, zachowując przy tym spokój i skuteczność to na pewno się dogadamy!
- Umiesz działać samodzielnie i nie boisz się wziąć odpowiedzialności za swoje działania - ownership jest dla nas kluczem do sukcesu!
- Ciągły rozwój i podnoszenie kwalifikacji są nieodłącznym elementem Twojego życia - zależy nam na tym byś mógł/ mogła z nami rozwijać każdego dnia!
- Twoimi atutami jest znajomość podstaw marketingu lub zainteresowanie eCommerce, a świat trendów i innowacji jest dla Ciebie naturalnym środowiskiem
- Posiadasz wcześniejsze doświadczenie w e-commerce lub marketingu - jeśli go nie masz, to nic straconego!
- Posiadasz wcześniejsze doświadczenie z klientami B2B
- Posiadasz doświadczenie z tworzeniem sukcesu klienta, zarządzaniem jego kontem
- Posiadasz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i webinarów
- Wypełnienie formularza rekrutacyjnego i załączenie CV
- Krótka rozmowa online z recruiter - Milena Micor, podczas której będziemy chcieli Cię poznać nieco lepiej!
- Rozmowa w biurze z Customer Success Team Lead - Patrycja Haber oraz z innym Team Leaderem Działu Customer Care
- Decyzja dotycząca oferty i welcome on board!
Niezależnie od decyzji po poszczególnych etapach zawsze dostaniesz feedback dotyczący Twojej kandydatury.