eService – jesteśmy częścią notowanej na NASDAQ grupy EVO Payments International (66%) oraz PKO Banku Polskiego (34%). Będąc liderem rynku CEE w akceptacji płatności elektronicznych w szczycie przetwarzamy ponad 500 transakcji na sekundę. Od ponad 20 lat zapewniamy niezawodne procesowanie płatności elektronicznych w mobilnych i stacjonarnych punktach usługowych, sklepach i sieciach handlowych. Dostarczamy również nowoczesną bramkę płatniczą oraz rozwiązania dla e-commerce i m-commerce. Jesteśmy europejskim hubem Grupy EVO w obszarach IT, zarządzania projektami, finansów i operacji biznesowych. Każdego dnia wspieramy miliony użytkowników kart płatniczych w Polsce i na 12 rynkach zagranicznych.
EVO Payments, Inc. - jesteśmy wiodącym dostawcą technologii i usług płatniczych. Oferujemy szereg innowacyjnych, niezawodnych i bezpiecznych rozwiązań płatniczych dla przedsiębiorców, począwszy od małych i średnich firm po międzynarodowe organizacje na całym świecie. Mamy biura w obu Amerykach, Europie i Chinach. Jako w pełni zintegrowany agent rozliczeniowy i procesor płatności wspieramy przedsiębiorców i przetwarzamy dla nich transakcje na ponad 50 rynkach i w 150 walutach. Dostarczamy konkurencyjne rozwiązania, które rozwijają biznes, budują lojalność klientów i zwiększają bezpieczeństwo danych na obsługiwanych rynkach.
Zespół Contact Center to część Hubu Operacji, którego celem jest zapewnienie profesjonalnej obsługi naszych klientów. Team Contact Center to zespół 30 osób, których codzienna praca polega na telefonicznej i mailowej obsłudze klientów eService
Dzięki dołączeniu do Teamu Contact Center, poznasz tajniki branży płatności bezgotówkowych oraz poszerzysz swoje doświadczenie w pracy z klientem.
Nasi ludzie są kluczem do naszego sukcesu – wspólnie budujemy stabilną kulturę pełną różnorodności i opartą na bezpieczeństwie. Nasza kultura zmienia się wraz z nami oraz potrzebami społeczności, w których działamy. Tworzymy środowisko pracy, w którym wiemy, dokąd zmierzamy oraz wspieramy każdego w nauce, rozwoju oraz osiągnięciu sukcesu.
Nasza kultura i wartości opierają się pięciu filarach: uczciwość, usługi, współpraca, odpowiedzialność, różnorodność.
Rekomendowane oferty