Twoje obowiązki
- UX writing - projektowanie komunikatów na ścieżce zakupowej klienta;
- Tworzenie wysokiej jakości treści inspiracyjnych i podróżniczych na bloga eSky.pl;
- Zamawianie i ocena jakości treści dostarczanych przez zewnętrznych copywriterów;
- Tworzenie kreatywnych tekstów i przekazów marketingowych dla różnych kanałów komunikacyjnych (m.in. newsletter, push, e-mail, www);
- Eksperymentowanie z różnymi metodami komunikacji i analiza ich skuteczności;
- Współpraca z innymi zespołami oraz oddziałami zagranicznymi celem zapewnienia najwyższej jakości komunikacji zewnętrznej;
Nasze oczekiwania
- Co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Copywritera oraz umiejętność pisania artykułów poparta portfolio;
- Doświadczenie w UX writing;
- Zrozumienie trendów i specyfiki zarówno branży travel jak i e-commerce;
- Połączenie umiejętności redakcyjnych i analitycznych;
- Doświadczenie w pracy z systemem zarządzania treścią (CMS);
- Znajomość Google Analytics, mile widziane doświadczenie w pracy z narzędziami SEO (np. Semstorm, Semrush, Ahrefs);
- Krytyczne myślenie, przywiązanie wagi do detali;
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację;
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz organizacji własnej pracy;
- Gotowość do okazjonalnych podróży służbowych do siedziby głównej w Katowicach (w przypadku pracy zdalnej);
- Mile widziane doświadczenie dziennikarskie;
- Posiadanie własnego portfolio - prześlij nam CV wraz z próbkami pracy (artykuły), bądź linkiem do portfolio.
Możliwa praca zdalna lub hybrydowa z biura w Katowicach, lub Warszawie.