Foodsi Sp. z o. o.
Owocowe czwartki to przeszłość. W Foodsi stawiamy na szufladę ze słodyczami. I to nie od święta, a 24/7. Bo cukier to energia, a tej potrzebujemy całkiem sporo, żeby robić to, co robimy najlepiej – ratować jedzenie przed zmarnowaniem. Mamy zajawkę, a troska o planetę nie jest nam obca. Połączenie idealne? Być może… Do pełni szczęścia brakuje nam chyba tylko Ciebie :)
Foodsi powstało z miłości do środowiska oraz pysznego jedzenia. Dodając do tego dużą dawkę technologicznej zajawki oraz biznesowego zacięcia, stworzyliśmy polski, foodtechowy startup, który dzięki swojej aplikacji mobilnej codziennie ratuje nadwyżki jedzenia z gastronomii i sektora spożywczego.
Poza aplikacją, z której jesteśmy bardzo dumni (mamy już ponad 1 250 000 pobrań), szybki rozwój Foodsi nie mógłby się odbyć bez zespołu wyjątkowych, głodnych rozwoju i wyzwań ludzi. I tak robimy kolejny krok dalej i szukamy kolejnej niezawodnej osoby do naszego zespołu, tym razem na stanowisko Customer Care Specialist, gdzie potrzebna jest dobra energia! 😊
Będziesz zajmował_a się obsługą osób, które ratują jedzenie z Foodsi i czasami potrzebują naszej pomocy.
Stanowisko pracy to Customer Care Specialist.
Z perspektywy umiejętności i kompetencji oczekujemy, że:
Dodatkowo fajnie, jeśli:
Twoje główne zadania:
A tego możesz oczekiwać od nas:
Chcesz się dowiedzieć więcej o Foodsi? Zajrzyj TUTAJ
W skrócie - Twój sukces to sukces Foodsi, mordeczko. Czujesz, że to Ciebie szukamy? APLIKUJ I RATUJ PYSZNOŚCI Z NAMI 🚀
Rekomendowane oferty