Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Dodaj ogłoszenie
Zdalnie
Asystentka/Asystent Zarządu
new
HR
Foreign Personnel Service

Asystentka/Asystent Zarządu

Foreign Personnel Service
Solec Kujawski
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Wymagane umiejętności
prawo jazdy
angielski
Opis stanowiska

Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską firmą rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje pracowników liniowych, specjalistów średniego szczebla oraz kadrę managerską. Naszymi Klientami są przedsiębiorstwa z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także logistycznej i wielu innych. Cieszymy się zaufaniem Klientów dzięki sprawnej obsłudze i nowatorskiemu podejściu do rekrutacji pracowników.

Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych. Obecnie dla Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku: 


Asystentka/Asystent Zarządu


W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:


  • obsługę sekretariatu, obieg korespondencji, przyjmowanie interesariuszy, odbieranie telefonów
  • wykonywanie zadań zleconych przez Przełożonego z koncentracją na wysoką jakość wykonywanych zadań
  • prowadzenie kalendarza spotkań, planowanie
  • zajmowanie się sprawami organizacyjnymi ułatwiającymi pracę Prezesa Zarządu
  • współpraca z wszystkimi jednostkami organizacyjnymi firmy
  • współpraca z firmami zewnętrznymi i monitorowanie prac wykonywanych na zlecenie Przełożonego
  • aktywności telefoniczne
  • wysyłka i odbiór wszelkiej poczty
  • ewidencjonowanie korespondencji – kontrole wpływu faktur, pism, umów
  • organizacje terminów, delegacji
  • ogólne czynności administracyjne i kontrolne
  • archiwizacja dokumentów i zapewnienie ich należytego obiegu oraz sprawowanie nadzoru nad archiwum, zarówno w formie papierowej jak i elektronicznej
  • zapewnienie ciągłości funkcjonowania biura poprzez zarządzanie jego pracami oraz nadzór nad umowami


Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:


  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodne komunikowanie się w mowie i piśmie
  • umiejętność płynnej pracy z komputerem w tym szczególnie w zakresie pakietu Microsoft Office
  • zorientowanie na bardzo wysoką jakość świadczonej pracy, na detale oraz szybkość , ale i skuteczność realizowania celów
  • wysoka kultura osobista , umiejętności skutecznej komunikacji
  • bardzo dobra organizacja pracy i zarządzanie czasem
  • bardzo dobrze rozwinięta umiejętność analizowania, przewidywania i rozwiązywania problemów
  • odporność na stres
  • asertywność
  • aktywne prawo jazdy kat. B

 

W ramach współpracy oferujemy:


  • stabilne zatrudnienie (umowa o pracę)
  • pracę w międzynarodowym środowisku 
  • atrakcyjny system wynagrodzeń, szerokie możliwości podnoszenia kwalifikacji zawodowych i awansu