Oferty
Digital Specialist
Nowa
Media

Digital Specialist

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
GroupM

GroupM

Jesteśmy największą grupą mediową w Polsce, w skład której wchodzą czołowe domy mediowe: EssenceMediacom, Mindshare,Wavemaker, GroupM. Posiadamy Top Employer Poland & Europe 2021 & 2022 & 2023 & 2024, a nasze kompetencje są potwierdzone certyfikatem DIMAQ! #DIMAQEmployer. Magazyn Media&Marketing Polska uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku 2024.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

digital marketing

digital

Planowanie kosztów

Kampanie offline

media offline

Opis stanowiska


GroupM – największą na świecie grupą mediową skupiającą agencje należące do WPP – EssenceMediacom, Mindshare i Wavemaker. Działamy dla nich w obszarach performance marketingu, programmatic advertising, searchu czy social media oraz wspólnych negocjacji, inwestycji w zaawansowane technologicznie narzędzia, kreację contentu i rozwiązań dla komunikacji w mediach cyfrowych. 

Posiadamy certyfikaty Top Employer Poland & Europe 2021-2024, które potwierdzają, że nasza firma posiada i działa wedle określonych procesów i standardów HR-owych. 

Magazyn Media&Marketing Polska uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku 2024.

 

W związku z pozyskaniem nowego Klienta, szukamy osób, które chcą rozwijać swoją karierę w mediach digitalowych.

 

Kogo szukamy?

  • osób o różnym stopniu doświadczenia w mediach digitalowych – specjalistów i seniorów

 

Niezależnie od stanowiska będziesz współtworzyć zespół Campaign Delivery Team, który określone wcześniej cele biznesowe, rozkłada na touchpointy przyporządkowując im konkretne cele mediowe.

Dołączając do CDT, w końcu będziesz mieć szansę wykorzystać swoją wiedzę digitalową w planowaniu taktycznym, jednocześnie nie odpowiadając w pełni za Client Services – będziesz uczestniczyć w spotkaniach w zakresie swojej ekspertyzy 😉.

 

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • przygotowywanie cross-platformowych rekomendacji digitalowych we współpracy z osobami po stronie agencji,
  • monitorowanie i optymalizacja kampanii we współpracy ze specjalistami od zakupu,
  • przygotowywanie raportów i analiz (np. postbuy) z kampanii,
  • dostarczanie specjalistycznych danych, w tym wkład w strategię danych i analitykę międzykanałową,
  • współpraca z zespołem Tradingowym w obszarze kontroli kosztów.


W wykonywaniu powyższych zadań pomoże Ci:

  • doświadczenie w planowaniu & kupowaniu digitalu
  • ekspertyza w zakresie kampanii offline w zakresie strategicznego planowania kosztów mediowych oraz negocjowania i optymalizowania warunków kampanii,
  • umiejętność oceny możliwości realizacji KPI mediowych, benchmarku wydatków i oczekiwań klienta zawartych w briefach,
  • wiedza i umiejętności w zakresie mediów offline - Kino, Radio, Outdoor, Prasa, tj. znajomość rynku i dostawców, terminologii, trendów) oraz platform,
  • umiejętność łączenia danych oraz wyciągania wniosków.

 

Czego możesz spodziewać się po nas?  

  • jesteśmy zaangażowani, wzajemnie doceniamy swoją pracę,
  • dzielimy się wiedzą,
  • mamy dostęp do najnowszych technologii jako jedni z pierwszych,
  • umowy o pracę,
  • benefitów po trzech miesiącach współpracy: ubezpieczenia na życie, dofinansowania do angielskiego/karty sportowej i opieki medycznej,
  • pracy hybrydowej,
  • braku dress code, czyli luźniej, przyjaznej atmosfery.

Sprawdź podobne oferty pracy

Specjalista ds. analiz programowych i oglądalności

Nowa
CANAL+ Polska S.A.
Warszawa
Microsoft Office Excel
Arianna
TechEdge
Nowa

Księgowy ds. Produkcji Filmowej

Nowa
Under Ski Tower
Warszawa
organizacja pracy
Microsoft Office Excel
doradztwo
Nowa

Specjalista ds. Promocji

Nowa
DOZ S.A.
Warszawa
Microsoft Office
kreatywność
Nowa

Digital Video Specialist

Nowa
Space of Ad
Wrocław
Video
Instagram
TikTok
Nowa

Media Manager (TV Planning/Buying)

Nowa
Altavia Kamikaze Sp. z o.o.
Warszawa
język angielski
Nowa