MSL to agencja należąca do największego francuskiego koncernu reklamowego - Grupy Publicis. Jesteśmy grupą doradców wyspecjalizowanych w komunikacji i budowaniu zaangażowania. Obszary naszej działalności to zarządzanie reputacją, komunikacja korporacyjna, komunikacja konsumencka, doradztwo kryzysowe, public affairs i współpraca z influencerami. Mamy kompetencje w tworzeniu strategii marketingowych, budowaniu silnych marek oraz kreowaniu i wdrażaniu projektów konsumenckich online i offline. Wspólnie z klientami budujemy efektywne relacje z mediami, blogosferą, influencerami i liderami opinii, a przede wszystkim, sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie. Konsulting MSL to także społeczna odpowiedzialność biznesu, kształtowanie marki pracodawcy i komunikacja finansowa. W MSL zatrudniamy ponad 3 500 osób w prawie 100 biurach na całym świecie.
Jesteśmy największą siecią komunikacyjną w Europie oraz na szybko rosnących rynkach Chin i Indii. Jesteśmy także wiodącą firmą doradztwa komunikacyjnego w Polsce oraz HUB-em na kraje Europy Środkowo-Wschodniej. W 2019 roku „The Holmes Report” przyznał nam tytuł najlepszej agencji konsultingowej w tej części świata. W Polsce zatrudniamy blisko 100 konsultantów, pracujących w wyspecjalizowanych zespołach dla takich sektorów rynku jak Consumer&Tech, Corporate&Finance, Corporate&Healthcare.
Zespół Consumer Communications zajmuje się komunikacją marek – budujemy holistyczne strategie komunikacyjne, zajmujemy się relacjami z mediami i influencerami, organizujemy kreatywne eventy i wydarzenia specjalne. U nas dużo się dzieje i nikt się nie nudzi.
Poszukujemy Account Managera do zespołu dedykowanego tematom budowania wizerunku marek z sektora Consumer/Lifestyle.
Opis stanowiska
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Planowania i wdrażania strategii komunikacji dla klientów
- Umiejętności doradztwa w obszarze komunikacji korporacyjnej i issue management – wymagane – Twoje zadanie będzie dotyczyło tematów korporacyjnych dla klienta z branży lifestyle/moda
- Wiedzy związanej z działaniami korporacyjnymi i wizerunkowymi na rynku produktów konsumenckich (doświadczenie w PR produktowym jest mile widziane, ale nie wymagane)
- Koordynacji działań zespołu
- Bieżącej współpracy z klientem
- Kontaktów z dziennikarzami (priorytetem będą media handlowe, ekonomiczne i dzienniki), liderami opinii, ekspertami
- Organizacji wydarzeń oraz projektów specjalnych
- Zarządzania budżetami projektowymi
- Udziału w procesach New Business-współtworzenia ofert dla obecnych i potencjalnych klientów firmy
Kwalifikacje
- Min. 5-6 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze komunikacji (doświadczenie w tematach PR korporacyjnego będzie dodatkowym atutem)
- Doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu projektami komunikacyjnymi oraz zarządzaniu zespołem
- Perfekcyjna znajomość rynku mediów z naciskiem na media biznesowe i handlowe
- Wiedza o trendach i kanałach komunikacji wysoko rozwinięty warsztat i etos PR-owca (lekkie pióro, znajomość rynku mediów, wysokie standardy obsługi klienta, ect.)
- Odwaga do proponowania niestandardowych rozwiązań
- Wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne oraz umiejętność pracy pod presją czasu
- Pewność siebie, kreatywność oraz umiejętność rozwiązywania problemów
- nastawienie na rozwój, pro-aktywność oraz nieustanne doskonalenie własnego warsztatu
- Biegła znajomość języka angielskiego (codzienny kontakt z klientem w jęz. angielskim, przygotowywanie materiałów i prezentacji)
Benefity
Co oferujemy?
- Możliwość rozwoju w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej
- Międzynarodowe środowisko pracy
- Bogatą ofertę szkoleń we współpracy z uznanymi partnerami rynkowymi
- Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach oraz projektach rozwojowych
- Program Work Your World, umożliwiający wszystkim pracownikom Grupy pracę przez 6 tygodni z dowolnego miejsca na świecie
- Bogatą ofertę pakietu socjalnego, w tym dofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, platformę Nais (karty sportowe, bilety do kina, dofinansowanie urlopu oraz wiele innych), naukę języków obcych
- Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych
- Pracę hybrydową i elastyczne godziny pracy
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.