• Oferty
  • Wszystkie ofertyWarszawaSupportPartnership Manager
    Partnership Manager
    Support
    ImpactCEE

    Partnership Manager

    ImpactCEE

    Warszawa
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca Hybrydowa

    Wymagane umiejętności

    Key Account Manager
    Google doc
    negocjacja umów
    budowanie relacji
    Angielski
    sprzedaż

    Opis stanowiska

    Impact to jedno z największych i najbardziej prestiżowych wydarzeń gospodarczo-technologicznych w Europie Środkowo-Wschodniej, w którym udział biorą topowi managerowie z największych globalnych korporacji, decydenci polityczni, regulatorzy, wybitni naukowcy oraz światowej klasy eksperci.


    Wśród TOP SPEAKERÓW dotychczasowych edycji byli m.in:

    Michelle Obama, Hilary Clinton, Youval Noah Harari, Nassim Nicholas Taleb i Natalie Portman.


    Szukamy wyjątkowego kandydata, który będzie współtworzył z nami Impact jako:


    • ➡️ Partnership Manager - będziesz odpowiedzialny za prowadzenie współpracy i utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi konferencji, którzy reprezentują największe marki i korporacje na świecie. Poszukujemy osoby z bazą kontaktów i doświadczeniem w aktywnej sprzedaży.


    🌍 Warszawa, Stawki 3a/47


    💡 Obowiązki:

    • Zarządzanie współpracą z partnerami biznesowymi konferencji, budowanie długoterminowych relacji biznesowych oraz dbanie o ich zadowolenie i satysfakcję.
    • Rozwijanie portfela klientów poprzez identyfikację nowych możliwości współpracy i aktywne poszukiwanie potencjalnych nowych partnerów biznesowych.
    • Negocjowanie umów i warunków współpracy, w tym ustalanie budżetów, pakietów korzyści i wsparcia marketingowego.
    • Monitorowanie i raportowanie wyników działań, rekomendacja optymalizacji strategii.
    • Koordynacja realizacji świadczeń partnerskich i ścisła współpraca z pozostałymi zespołami w organizacji: zespołem tworzącym merytorykę wydarzenia, produkcyjnym, komunikacyjnym, aby zapewnić płynny i udany przebieg konferencji.


    ✅ Oczekiwane umiejętności:

    • Poszukujemy osoby z bazą kontaktów i doświadczeniem w aktywnej sprzedaży.
    • Umiejętność budowania relacji z klientami, zarządzania klientami korporacyjnymi oraz negocjacji umów.
    • Doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku polskim i angielskim.
    • Umiejętność pracy w zespole i współpracy z różnymi działami w organizacji.
    • Zorientowanie na cele, umiejętność zarządzania czasem i priorytetami.
    • Znajomość i śledzenie trendów i innowacji w obszarze gospodarczo-technologicznym.


    🎯 Co oferujemy:

    • Możliwość pracy w dynamicznym i innowacyjnym środowisku, które przyciąga największe marki i korporacje na świecie.
    • Możliwość realizacji jednego z największych wydarzeń gospodarczych w regionie CEE i budowania relacji z dużymi brandami.
    • Szanse rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia w branży konferencyjnej.
    • Pracę w centralnej lokalizacji z dobrą infrastrukturą komunikacyjną (Muranów)- Warszawa, Stawki 3a/47.
    • Wynagrodzenie dostosowane do umiejętności.
    • Lunch w biurze w ramach wynagrodzenia.
    3 105 - 4 141 USD

    Umowa o pracę

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Spec. ds. Obsługi Klienta i Koordynacji Projektów z j. niemieckim

    Spec. ds. Obsługi Klienta i Koordynacji Projektów z j. niemieckim

    Nowa
    Arkadia Care
    Kraków
    skuteczna komunikacja
    niemiecki
    dobra organizacja pracy
    Nowa
    IT POS System Administrator

    IT POS System Administrator

    Nowa
    AmRest
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Angielski
    Azure
    ERP
    Nowa
    Junior Customer Care Specialist

    Junior Customer Care Specialist

    Nowa
    1 294 - 1 812 usd
    BRAND24 S.A.
    Wrocław
    Customer Care
    client reletions
    Customer focus
    Nowa
    Workday Talent & Performance Consultant

    Workday Talent & Performance Consultant

    Nowa
    Cognizant
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    niemiecki
    Customer focus
    Angielski
    Nowa
    Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta i Rozwoju Biznesu (Ogarniacz/ka)

    Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta i Rozwoju Biznesu (Ogarniacz/ka)

    Nowa
    Bean&Buddies Sp. z o.o.
    Warszawa
    proaktywna postawa
    obsługa klienta
    odpowiedzialność
    Nowa