• Oferty
  • Wszystkie ofertyStargardLogistykaLogistykaCategory Manager - Production Operations and Real Estate
    Category Manager - Production Operations and Real Estate
    Logistyka
    Kalmar Poland Sp. Z O.O.

    Category Manager - Production Operations and Real Estate

    Kalmar Poland Sp. Z O.O.

    Stargard
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Manager/C-level
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca Hybrydowa

    Wymagane umiejętności

    Angielski

    Opis stanowiska

    Opis roli

    Globalny Manager kategorii odpowiada za tworzenie, rozwijanie i realizację strategii zakupowej dla globalnych kategorii Operacji Produkcyjnych oraz Zarządzania Nieruchomościami, obejmujących wiele oddziałów i lokalizacji na całym świecie.

    Rola ta będzie prowadzić kategorie operacji produkcyjnych i zarządzania nieruchomościami jako część globalnego zespołu zakupów pośrednich w firmie Kalmar, wykorzystując najlepsze praktyki branżowe i trendy, aby przewodzić i transformować te kluczowe kategorie z naciskiem na wysoką wydajność oraz podejście ciągłego doskonalenia.


    Główne zadania i odpowiedzialności:

    • Wprowadzanie nowych myśli i podejść do wizji i przywództwa kategorii, które przynoszą ciągły wzrost, zadowolenie klienta, zwrot z inwestycji oraz rozwiązania dla klientów, oddziałów i dostawców.
    • Wprowadzanie dyscypliny analitycznej w kategorii, innowacji, technologii przełomowych, nowych możliwości biznesowych, usprawnienia procesów oraz efektywności kosztowej.
    • Dostarczanie wglądu do działów biznesowych, funkcji i operacji na temat najlepszego rozwijania i wykorzystywania zdolności dostawców dla organizacji.
    • Wprowadzanie zmian w organizacji, aby ciągle dostosowywać się do dynamicznego środowiska biznesowego, wyzwań organizacyjnych i zmieniających się priorytetów.
    • Identyfikacja i współpraca z kluczowymi interesariuszami w celu zebrania wszystkich kluczowych danych do opracowania kluczowych strategii redukcji kosztów, polityk globalnych i regionalnych zarządzania zarówno zachowaniami, jak i wydatkami, wykorzystując technologie i strategie zorientowane na klienta.
    • Strukturalna i spójna analiza make vs buy oraz dialog na temat kluczowych zdolności i działań outsourcingowych razem z negocjacją i wdrożeniem tych działań z partnerami funkcjonalnymi.
    • Tworzenie i prowadzenie, tam gdzie to możliwe, forów zarządzania międzydziałowego.
    • Identyfikacja specyficznych możliwości badawczych i wykorzystanie wglądów oraz zasobów poprzez wykorzystanie szerokiego zakresu źródeł danych, wyników badań rynkowych, narzędzi, analiz i technologii, aby wprowadzać nowe nauki do rozwiązań przywództwa kategorii.


    Opis firmy

    Kalmar jest liderem w zakresie produkcji maszyn do przeładunku kontenerów, automatyki portowej i serwisu. Zaopatrujemy w nasze maszyny operatorów portowych i terminalowych, centra dystrybucji oraz przemysł ciężki. Co czwarty kontener na świecie jest przeładowywany za pomocą naszych urządzeń.

    Nasza organizacja charakteryzuje się skandynawską kulturą organizacyjną, która promuje równość, innowacyjność i zrównoważony rozwój. Kalmar zatrudnia ponad 5,5 tysiąca pracowników i działa w sektorze produkcji maszyn.


    Wymagania

    • Wykształcenie: Licencjat z zarządzania łańcuchem dostaw, finansów lub inżynierii, preferowane MBA
    • Doświadczenie: Min. 8 lat doświadczenia w obszarze zakupów, strategicznego zaopatrzenia lub zarządzania projektami
    • Doświadczenie w zakupach związanych z operacjami produkcyjnymi i/lub zarządzaniem nieruchomościami (preferowane)
    • Doświadczenie w zarządzaniu w dużej międzynarodowej firmie z matrycową strukturą organizacyjną
    • Umiejętności: Silne umiejętności negocjacyjne, budowania relacji i wpływania na innych
    • Znajomość: Zrozumienie łańcucha dostaw i czynników kosztowych dla kategorii
    • Dodatkowe preferowane kompetencje: Wyjątkowa integralność, zdolność do radzenia sobie z niejednoznacznością i złożonością, zorientowanie na ciągłe doskonalenie


    Co oferujemy

    • Konkurencyjne wynagrodzenie
    • Praca hybrydowa - kilka dni w fabryce miesięcznie
    • Pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa)
    • Możliwości rozwoju zawodowego i awansu
    • Praca w międzynarodowym środowisku
    • Wsparcie w relokacji (jeśli dotyczy)


    Proces rekrutacji

    • Screening
    • Rozmowa telefoniczna
    • Rozmowa kwalifikacyjna online
    • Druga rozmowa w fabryce w Stargardzie


    Zachęcamy do aplikowania poprzez formularz aplikacyjny.

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Specjalista ds. logistyki

    Specjalista ds. logistyki

    Nowa
    Klient Rocketjobs.pl
    Legnica
    teamwork
    komunikatywność
    logistyka
    Nowa
    Młodszy Specjalista ds. Zakupów

    Młodszy Specjalista ds. Zakupów

    Nowa
    BSPL 1 Sp. z o.o.
    Skawina
    analiza
    Ms office
    Angielski
    Nowa
    Kupiec

    Kupiec

    Nowa
    FAKRO
    Limanowa
    Analityczność
    monitorowanie rynku
    współpraca
    Nowa
    Demand Planner

    Demand Planner

    Nowa
    Antal Sp. z o.o.
    Bełchatów
    Analiza Danych
    skuteczna komunikacja
    Nowa
    Junior Export Manager

    Junior Export Manager

    Nowa
    ER Group
    Poznań
    sprzedaż
    fmcg
    język angielski
    Nowa