Specjalista ds. PR

Specjalista ds. PR

Marketing

Prosta 51, Warszawa

KAZAR GROUP S.A.

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Canva
Adobe Photoshop
Microsoft Office Excel
Microsoft Office PowerPoint
Google Ads
Adobe InDesign

Opis stanowiska

SZACUNEK, UCZCIWOŚĆ, DOSKONAŁOŚĆ, KREATYWNOŚĆ I PASJA to wartości, które są Ci bliskie?Już teraz rozpocznij swoją karierę w branży modowej, pracując z pełnymi energii i entuzjazmu pasjonatami!

Od ponad 30 lat budujemy firmę, w której butach chodzą już miliony Polaków. Nasze salony zlokalizowane są w najbardziej prestiżowych galeriach handlowych w Polsce oraz na Węgrzech.


Twój zakres obowiązków

  • Planowanie i realizacja kompleksowych działań PR zgodnych ze strategią marki.

  • Tworzenie i dystrybucja materiałów prasowych, komunikatów korporacyjnych, biuletynów.

  • Budowanie i utrzymywanie kontaktów z dziennikarzami, redakcjami, stylistami i influencerami oraz reagowanie na zapytania.

  • Organizacja i koordynacja eventów marki w Polsce i za granicą (premiery kolekcji, spotkania prasowe, wydarzenia branżowe).

  • Współpraca z agencjami PR i showroomami, a także z działami wewnętrznymi (social media, e-commerce, sprzedaż, employer branding).

  • Działania kryzysowe – przygotowywanie komunikatów i strategii odpowiedzi.

  • Organizacja wysyłek PR-owych oraz prowadzenie wypożyczeń produktów w celu zapewnienia publikacji i lokowania produktów.

  • Monitorowanie mediów, analiza efektywności działań PR oraz przygotowywanie raportówŚledzenie trendów i konkurencji w branży fashion & lifestyle.

  • Koordynacja kampanii PR na platformach partnerskich (np. marketplace, Zalando Editorial).

  • Tworzenie treści wizualnych (Canva, PowerPoint, Adobe) i storytellingu marki.


Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe licencjackie (public relations, komunikacja, dziennikarstwo, media, kulturoznawstwo, marketing.

  • Minimum 2–3 lata doświadczenia w PR, najlepiej w branży fashion/lifestyle.

  • Bardzo dobra znajomość obszarów: PR produktowy, PR korporacyjny, media relations.

  • Umiejętność opracowywania i realizacji strategii PR.

  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (PowerPoint, Excel, Word).

  • Znajomość narzędzi do monitorowania mediów (Google Alerts, Notified, Newspoint, Press Service).

  • Doświadczenie w tworzeniu treści wizualnych Canva, PowerPoint.

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1.

    Mile widziane:

  • Doświadczenie w organizacji wydarzeń międzynarodowych.

  • Znajomość rynku mediów modowych i lifestyle’owych.

  • Umiejętność koordynacji działań z wieloma interesariuszami jednocześnie.

  • Podstawy Adobe InDesign/Photoshop.


To oferujemy

  • Umowa o pracę.

  • Karta lunchowa do 150 zł.*

  • Prywatna opieka medyczna.

  • Ubezpieczenie na życie.

  • Karta sportowa.

  • Zniżki na produkty marki Kazar.

  • Program Kafeteryjny.

  • Program poleceń pracowniczych.

  • Dodatkowe świadczenia socjalne.

  • Dodatkowy urlop za staż pracy.

  • Realna ścieżka kariery / Szkolenia.

  • Elastyczny czas pracy.

  • Spotkania integracyjne.

  • Praca w Zespole wyjątkowych ludzi, którzy kochają to co robią.

Oferta dodana: 01.09.2025

Poznaj pracodawcę

KAZAR GROUP S.A.

Kazar to marka premium, która dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz podążaniu za światowymi trendami zdobyła silną pozycję na rynku. Nie bez powodu jest jedną z najbardziej docenianych polskich marek.

Zobacz profil firmy
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca