Będąc częścią grupy LOTTE, Wedel jest zarządzany lokalnie, przez polski zespół zarządzający, a wszyscy pracownicy są autorami zmian – współtworzą firmę i jej portfolio. Strukturę zatrudnienia wyróżnia różnorodność, a kultura organizacyjna oparta jest na szacunku i otwartości na różne punkty widzenia oraz nowe rozwiązania, przy jednoczesnym pielęgnowaniu pamięci o historii i dokonaniach założycieli. Więcej o kulturze organizacyjnej Wedla: https://wedel.pl/o-firmie/nasze-wartosci 🍫
Opis stanowiska
- Ścisła współpraca z Kierownikami Regionu Sprzedaży, Kierownikami Dystryktów Sprzedaży oraz Kierownikiem Kanału Sprzedaży Krajowej w celu identyfikacji obszarów wymagających wsparcia szkoleniowego.
- Doradztwo i wsparcie dla kadry kierowniczej w zakresie rozwoju umiejętności liderskich i efektywnego zarządzania zespołami sprzedażowymi.
- Bieżąca analiza wyników sprzedażowych i jakościowych Przedstawicieli Handlowych.
- Identyfikacja luk kompetencyjnych oraz obszarów wymagających interwencji szkoleniowej.
- Proaktywne proponowanie inicjatyw i planów rozwojowych, wyprzedzających oczekiwania kadry kierowniczej.
- Tworzenie i aktualizacja programów szkoleniowych z zakresu technik sprzedaży, standardów obsługi klienta oraz umiejętności miękkich.
- Prowadzenie szkoleń, warsztatów oraz sesji coachingowych dla Przedstawicieli Handlowych i kadry kierowniczej.
- Wdrażanie programów certyfikacyjnych oraz ścieżek rozwoju kariery dla pracowników działu sprzedaży.
- Współtworzenie i realizacja programu onboardingu dla nowych Przedstawicieli Handlowych i Kierowników.
- Monitorowanie postępów i wspieranie szybkiego osiągnięcia przez nowych pracowników oczekiwanych standardów sprzedaży i współpracy.
- Ocena skuteczności przeprowadzonych działań szkoleniowych poprzez analizę kluczowych wskaźników efektywności (KPI).
- Zbieranie informacji zwrotnych od uczestników szkoleń oraz kadry zarządzającej w celu doskonalenia programów rozwojowych.
- Promowanie wartości organizacji oraz standardów etycznych w codziennej pracy zespołów sprzedażowych.
- Wspieranie inicjatyw mających na celu budowanie zaangażowania i motywacji wśród pracowników.
Wymagania
- Minimum 3–5 lat doświadczenia w sprzedaży terenowej w branży FMCG, w tym doświadczenie na stanowiskach trenerskich lub menedżerskich.
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: zarządzanie, psychologia, ekonomia lub pokrewne.
- Umiejętność analizy danych sprzedażowych i wyciągania wniosków na potrzeby działań rozwojowych,
- Doświadczenie w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń z zakresu sprzedaży, obsługi klienta oraz umiejętności miękkich,
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
- Zdolność do pracy w dynamicznym środowisku oraz proaktywne podejście do powierzonych zadań,
- Umiejętność budowania relacji i współpracy z różnymi poziomami struktury organizacyjnej.
- Gotowość do pracy w terenie oraz częstych podróży służbowych.
- Prawo jazdy: Kategoria B.
OFERUJEMY ⤵
🍬 umowa o pracę,
🍫 dofinansowanie do posiłków w naszej firmowej stołówce
🍬 możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej
🍫 słodkie paczki na święta i Dzień Dziecka
🍬 dofinansowanie do wakacji i konkursy dla pracowników
🍫 doskonała lokalizacja, zaledwie 5 minut od Dworca Wschodniego i metra Stadion Narodowy,
🍬 krótszy czas pracy w piątki (pon.-czw. pracujemy 30 min dłużej, a w piątki kończymy 2h wcześniej)
🍫 budynek biurowy jest częściowo dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową
🍬 zniżki na bilety Kolei Mazowieckich
🍫 ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna
🍬 dofinansowanie do karty MultiSport i udogodnienia dla rowerzystów
🍫 swobodny dostęp do produktów i nowości E. Wedel
🍬 zniżki w Firmowym Sklepiku Wedla oraz Pijalniach Czekolady E. Wedel
🍫 wolontariat pracowniczy