Telefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckojęzycznego
Kontakt telefoniczny i mailowy z pracownikami tymczasowymi, zarządzanie ich czasem pracy i układanie grafików
Zarządzanie bazą pracowników tymczasowych oraz aspektami ich codziennej pracy na terenie Niemiec takimi jak: urlopy, zakwaterowanie, zwolnienia lekarskie.
Nasze wymagania:
Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym (min. B2) – warunek KONIECZNY
Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z klientem niemieckojęzycznym
Wysokie umiejętności komunikacyjne.
Bardzo dobra organizacja pracy, sumienność i umiejętność pracy w zespole.
Znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub współpracę B2B
stałe wynagrodzenie plus prowizja
praca hybrydowa (2 dni w tygodniu po okresie wdrożenia)
atrakcyjny system benefitów (karta lunchowa, opieka medyczna ze stomatologią)
dofinansowanie do nauki języka niemieckiego 50%
program rekomendacji pracowników
profesjonalny onboarding przygotowujący w pełni do roli