• Oferty
  • Wszystkie ofertyPoznańMarketingMarketingMedia Planner
    Media Planner
    Marketing
    Media Choice

    Media Planner

    Media Choice

    Poznań
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    UoP, B2B
    Tryb pracy
    Praca w pełni zdalna
    Media Choice

    Media Choice

    Łączymy kompetencje z zakresu planowania mediów i tworzenia strategii komunikacji marketingowej, a to wszystko w oparciu o pogłębioną analizę oraz doświadczenie z codziennej pracy dla marek z różnych branż.

    Zobacz profil pracodawcy

    Wymagane umiejętności

    media planning
    Microsoft Excel

    Opis stanowiska

    Media Choice to coś więcej niż tylko dom mediowy. To przede wszystkim relacje, doświadczenie i holistyczne podejście do potrzeb naszych partnerów. W codziennej pracy łączymy kompetencje z zakresu planowania mediów i tworzenia strategii komunikacji – a to wszystko w oparciu o pogłębioną analizę oraz doświadczenie z codziennej pracy dla marek, które nam zaufały.

    Nie lubimy stać w miejscu – stale poszerzamy swoją wiedzę i umiejętności, aby dostarczać naszym klientom lepszych i bardziej innowacyjnych rozwiązań. Ze względu na rozwój firmy do naszego zespołu media planningu poszukujemy kolejnego Media Plannera.

    Jeśli doskonale wiesz, czym zajmuje się dom mediowy, znasz pojęcia AFFINITY INDEX, ROAS, czy CTR i potrafisz z nich korzystać w praktyce oraz masz umiejętność wychodzenia naprzeciw różnym sytuacjom… to czekamy właśnie na Ciebie! 

    Poznaj nas bliżej:

    https://mediachoice.pl/o-nas#5/overlayer-component/102/kim-jestesmy

    … i aplikuj! 


    Twoje przyszłe zadania: 

    • opracowywanie media planów dla wybranych klientów
    • udział w procesie zakupu mediów online
    • współpraca z partnerami biznesowymi – negocjowanie ofert
    • budowanie trwałych i długofalowych relacji z klientami
    • monitoring i rozliczanie działań reklamowych pod kątem KPI
    • tworzenie analiz, raportów i rekomendacji mediowych na potrzeby klientów
    • przygotowywanie oraz prezentacja przed klientem raportów post-buy, w tym prowadzenie spotkań
    • aktywne śledzenie nowinek branżowych i umiejętność przełożenia pozyskanej wiedzy na propozycje innowacyjnych i optymalnych rozwiązań dla klientów


    Czego od Ciebie oczekujemy: 

    • co najmniej 2 lata doświadczenia w planowaniu kampanii marketingowych (zakup mediów, monitoring i optymalizacja kampanii)
    • dobrej znajomości struktury mediów na rynku polskim
    • praktycznej umiejętności analizy danych z wykorzystaniem takich wskaźników, jak: AFFINITY INDEX, ROAS, CTR, GRP, CR
    • znajomości narzędzi: Gemius Megapanel, Google Analytics 4, umiejętności wyraportowania danych z panelów reklamowych: Meta Ads, Google Ads, Display&Video 360, mile widziana znajomość: Adreal, Arianna, TGI, Monday
    • by MS Office, a w szczególności Excel nie miał przed Tobą tajemnic
    • umiejętności budowania trwałych relacji z klientami oraz przedstawicielami mediów i odpowiedniego reagowania na pojawiające się wyzwania w tej współpracy,
    • doświadczenia w tworzeniu prezentacji post-buy w tym umiejętności wyciągania wniosków i formułowania na ich podstawie rekomendacji co do przyszłych działań
    • otwartości i relacyjnego podejścia do pracy z klientem
    • wysokiego poziomu samodzielności i odpowiedzialności za powierzone zadania
    • umiejętności pracy na kilku projektach jednocześnie
    • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację

     

    Co oferujemy:

    • pracę w młodym, zgranym i energicznym zespole
    • onboarding i opiekę w pierwszych miesiącach pracy
    • regularne wyjścia integracyjne
    • zatrudnienie w ramach UoP lub B2B
    • comiesięczny udział w zyskach firmy
    • prywatną opiekę medyczną
    • ubezpieczenie grupowe na życie i zdrowie
    • budżet szkoleniowy
    • dostęp do platformy mybenefit z comiesięcznym doładowaniem
    • urodzinowy dzień wolny od pracy
    • dodatkowe benefity dla osób ze stażem 3+ w Media Choice
    • biuro pet friendly 🐶
    • całkowicie zdalny lub hybrydowy model pracy (hybryda dla osób z Wrocławia)

     

    Tak wygląda proces rekrutacji:

    1.     Zapoznamy się z Twoim doświadczeniem i… (jeśli będzie pasowało:)) zaprosimy Cię na rozmowę online.

    2.     Prześlemy Ci do wykonania proste zadanie rekrutacyjne, które pozwoli nam lepiej poznać Twoje umiejętności.

    3.     Zaprosimy Cię na drugi etap rozmowy, abyś miał szanse odpowiedzieć na nasze pytania i nieco więcej opowiedzieć o swoim zadaniu.

    4.     Jeśli po dwóch stronach „kliknie” – złożymy Ci ofertę i powitamy w Media Choice super prezentem i pysznym wspólnym lunchem.

     

     

    Sprawdź podobne oferty pracy

    PR Executive / Tech & E-commerce

    PR Executive / Tech & E-commerce

    Nowa
    24/7 Communication
    Piaseczno
    public relation
    copywriting
    media relations
    Nowa
    Marketing Manager

    Marketing Manager

    Nowa
    2 588 - 3 623 usd
    Advox Sp. z o.o.
    Poznań
    B2B
    e-commerce
    marketing manager
    Nowa
    Grafik Komputerowy

    Grafik Komputerowy

    Nowa
    Agro-Sieć Maszyny Sp. z o.o.
    Toruń
    kreatywność
    marketing
    dobra organizacja pracy
    Nowa
    Ambasador(-ka) Kanału Zero na Teneryfie - Oferta nieaktualna

    Ambasador(-ka) Kanału Zero na Teneryfie - Oferta nieaktualna

    Nowa
    5 435 usd
    Kanał Zero
    Teneryfa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    kąpiele
    lokalne atrakcje
    leniuchowanie
    Nowa
    Content Operations Specialist

    Content Operations Specialist

    Nowa
    Tagvenue
    Wrocław
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    content operations
    English C1
    Problem-solving
    Nowa