O Naszym Kliencie
Dla naszego Klienta - dynamicznie rozwijającej się firmy deweloperskiej z kapitałem zagranicznym, oferującej produkty premium - w związku z rozwojem struktur, poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Kierownika Jakości oraz Obsługi Gwarancyjnej. Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za centralizację procesu oraz koordynację usuwania usterek na portfelu projektów.
Opis Stanowiska
- Zarządzanie procesem usuwania usterek zgłoszonych przez klientów w okresie rękojmi
- Współpraca z Generalnym Wykonawcą i Zarządcą Nieruchomości w procesie usuwania usterek
- Udział we wdrożeniu modułu CRM do obsługi gwarancyjnej
- Centralizacja procesu usuwania usterek
- Opracowanie nowych standardów w procesie obsługi gwarancyjnej
- Koordynacja procesu odbiorów mieszkań oraz lokali użytkowych
- Udział w procesie przygotowania inwestycji celem zapewnienia wysokiej jakości rozwiązań technicznych
- Raportowanie do Dyrektora Technicznego
Profil Kandydata
- Wykształcenie wyższe techniczne
- Minimum 5 lat doświadczenia w obszarze obsługi gwarancyjnej po stronie Generalnego Wykonawcy lub firmy deweloperskiej
- Bardzo dobra wiedza techniczna oraz znajomość aktualnych przepisów
- Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy oraz nastawienie na cel
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
Oferujemy
- Możliwość pracy po stronie stabilnej oraz dobrze zorganizowanej firmy z kapitałem zagranicznym
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów