Kierownik ds. Jakości i Obsługi Gwarancyjnej - Deweloper
Inżynieria

Kierownik ds. Jakości i Obsługi Gwarancyjnej - Deweloper

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

język angielski

komunikatywność

dobra organizacja pracy

Opis stanowiska

O Naszym Kliencie

Dla naszego Klienta - dynamicznie rozwijającej się firmy deweloperskiej z kapitałem zagranicznym, oferującej produkty premium - w związku z rozwojem struktur, poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Kierownika Jakości oraz Obsługi Gwarancyjnej. Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za centralizację procesu oraz koordynację usuwania usterek na portfelu projektów.


Opis Stanowiska

  • Zarządzanie procesem usuwania usterek zgłoszonych przez klientów w okresie rękojmi
  • Współpraca z Generalnym Wykonawcą i Zarządcą Nieruchomości w procesie usuwania usterek
  • Udział we wdrożeniu modułu CRM do obsługi gwarancyjnej
  • Centralizacja procesu usuwania usterek
  • Opracowanie nowych standardów w procesie obsługi gwarancyjnej
  • Koordynacja procesu odbiorów mieszkań oraz lokali użytkowych
  • Udział w procesie przygotowania inwestycji celem zapewnienia wysokiej jakości rozwiązań technicznych
  • Raportowanie do Dyrektora Technicznego


Profil Kandydata

  • Wykształcenie wyższe techniczne
  • Minimum 5 lat doświadczenia w obszarze obsługi gwarancyjnej po stronie Generalnego Wykonawcy lub firmy deweloperskiej
  • Bardzo dobra wiedza techniczna oraz znajomość aktualnych przepisów
  • Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy oraz nastawienie na cel
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne


Oferujemy

  • Możliwość pracy po stronie stabilnej oraz dobrze zorganizowanej firmy z kapitałem zagranicznym
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów


Rekomendowane oferty

Kosztorysant branży elektrycznej / branży AKPiA

Nowa
AB Industry
Kraków
prawo jazdy kat. B
dokumentacja techniczna
kosztorysowanie
Nowa