• Oferty
  • Wszystkie ofertyWarszawaHROfficeAsystentka ds. Koordynacji warszawskich oddziałów
    Asystentka ds. Koordynacji warszawskich oddziałów
    HR
    mProject sp. z o.o.

    Asystentka ds. Koordynacji warszawskich oddziałów

    mProject sp. z o.o.

    Warszawa
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Staż/Junior
    Forma zatrudnienia
    UZ
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    zarządzanie dokumentami
    samodzielność
    fakturowanie
    obsługa klienta
    multitasking
    odpowiedzialność
    praca w grupie

    Mile widziane

    Angielski

    Opis stanowiska

    M⋮BIURO - firma, która wraz z mKsięgowością oraz mKancelarią zapewniają kompleksową obsługę polskim i zagranicznym przedsiębiorcom od momentu rejestracji, poprzez outsourcing usług biurowych, stałą opiekę prawną, doradztwo podatkowe i obsługę księgową. Obecnie posiadamy 19 oddziałów w największych miastach Polski - do naszego zespołu poszukujemy odpowiedzialnej i godnej zaufania Kandydatki na stanowisko Asystentki ds. Koordynacji biura oraz obsługi Klienta.


    📍 ON-SITE WORK - Warszawa


    Zakres obowiązków:

    • Wsparcie w koordynacji warszawskich oddziałów na podstawie zleconych zadań i grafiku oraz dbanie o ich rozwój
    • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz cykliczne wyjścia do Urzędu Pocztowego lub Banku,
    • Kontakt i utrzymywanie biznesowych relacji z Klientami,
    • Sporządzanie i przesyłanie ofert na prośbę Klientów oraz zawieranie umów,
    • Wystawianie faktur oraz ewidencję operacji gospodarczych w systemie wewnętrznym firmy,
    • Współpraca z pozostałymi działami naszej firmy
    • Inicjowanie i aktywne uczestnictwo w zadaniach dodatkowych - możliwość rozwoju w dziedzinach dodatkowych z pełnym wsparciem osób prowadzących.


    Czego wymagamy:

    • Statusu studenta (warunek konieczny),
    • Gotowość do rotacyjnej pracy w różnych częściach Warszawy,
    • Doświadczenie w obsłudze Klienta oraz w pracach administracyjnych,
    • Znajomości języka angielskiego na poziomie min. podstawowym,
    • Umiejętność organizowania czasu pracy,
    • Cechy takie jak: profesjonalizm w podejściu do pracy oraz poczucie odpowiedzialności wykonywanych zadań, wysoka kultura osobista, systematyczność, samodzielność i pełne zaangażowanie.


    Co dajemy w zamian:

    • Pracę na ambitnym, samodzielnym - w zależności od sytuacji, stanowisku w młodym i energicznym zespole,
    • Stałe godziny pracy - od poniedziałku do piątku (8:00 - 16:00),
    • Możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia w obszarze administracyjnym, prawnym, marketingowym lub HR - w zależności od preferencji,
    • BENEFITY: możliwość skorzystania z karty Multisport i opieki medycznej,
    • Odpłatne szkolenie po decyzji o zatrudnieniu oraz dalsze wsparcie w pierwszych, samodzielnych dniach pracy wraz z pełnym przygotowaniem i wręczeniem niezbędnych materiałów szkoleniowo-pomocniczych,
    • Pracę w dogodnej lokalizacji - Ponadto, oddział cieszy się świetnymi opiniami, które budowane są od wielu lat - na miejscu czeka Cię przyjazna atmosfera i zadowoleni, stali Klienci!


    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem - prosimy również o zapoznanie się z warunkami zatrudnienia, tj. praca na cały etat, umowa zlecenie, obowiązkowy status studenta.

    1 164 - 1 449 USD

    Umowa zlecenia

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Office Manager

    Office Manager

    Nowa
    Rokmates Sp. z o.o.
    Warszawa
    świetna organizacja pracy
    Nowa
    Facilities & Admin Coordinator

    Facilities & Admin Coordinator

    Nowa
    Icon Plc
    Warszawa
    interpersonal skills
    communication skills
    office administration
    Nowa
    Młodszy/-a specjalista/-stka ds. administracji i HR

    Młodszy/-a specjalista/-stka ds. administracji i HR

    Nowa
    1 216 - 1 294 usd
    manaHR
    Kraków
    uważność
    dokładność
    dobra organizacja pracy
    Nowa
    Vendor and Workforce Operations SME

    Vendor and Workforce Operations SME

    Nowa
    Antal Sp. z o.o.
    Kraków
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Microsoft Office
    interpersonal skills
    communication skills
    Nowa
    (Junior/Mid) Board & Office Assistant

    (Junior/Mid) Board & Office Assistant

    Nowa
    1 294 - 1 631 usd
    Kanga
    Gdańsk
    Angielski
    Administracja
    zarządzanie biurem
    Nowa