Starszy Inspektor/ Specjalista/ Starszy Specjalista w Wydziale Realizacji Zamówień Specjalistycznych

Starszy Inspektor/ Specjalista/ Starszy Specjalista w Wydziale Realizacji Zamówień Specjalistycznych

Prawo

plac Sokratesa Starynkiewicza 5, Warszawa

MPWiK Warszawa

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

prawo zamówień publicznych
Microsoft Office Word
Microsoft Office Excel
Microsoft Office PowerPoint
outlook

Mile widziane

eB2B
IFS

Opis stanowiska

Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?

Jesteśmy firmą z blisko 140-letnią tradycją!

Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!

Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!


Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:


Starszy Inspektor / Specjalista / Starszy Specjalista w Wydziale Realizacji Zamówień Specjalistycznych

(Pion Zamówień Publicznych / Dział Realizacji Zamówień / Wydział Realizacji Zamówień Specjalistycznych)

Miejsce pracy: Warszawa, pl. Starynkiewicza 5

Nr ref.: 279/2025


Naszym Pracownikom oferujemy:

  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę

  • pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji

  • atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele

  • kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie

  • dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie

  • możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie

  • bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)

  • uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (piłkarska, koszykówki, siatkarska, squasha, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)

  • 3 godziny dla rodziny – dodatkowy czas wolny

  • dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin


Główny zakres obowiązków:

  • sporządzanie - zgodnie z obowiązującymi regulacjami - dokumentacji oraz prowadzenie całokształtu spraw mających na celu wyłonienie wykonawcy zewnętrznego dla specjalistycznych kategorii zakupowych na dostawy: m.in. środków trwałych oraz materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych do urządzeń technicznych i technologicznych, materiałów technologicznych, armatury wodociągowo-kanalizacyjnej o także na usługi: m.in. usługi transportu i zagospodarowania odpadów, w tym odpadów niebezpiecznych, czyszczenie kanałów i osadników technologicznych, remonty całych układów technologicznych oraz urządzeń technologicznych w tym również realizacja pilnych zakupów awaryjnych w ramach specjalistycznych kategorii zakupowych

  • sporządzanie kalkulacji wartości przedmiotu zamówienia, w oparciu o niezbędne informacje uzyskane od jednostek i komórek organizacyjnych, składających zapotrzebowania oraz przeprowadzone rozeznanie rynku, które odbywa się głównie na platformie zakupowej

  • przygotowanie i prowadzenie postępowań w sprawach o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej Progu 2, wynikającego z regulaminu udzielania zamówień, dla specjalistycznych kategorii zakupowych

  • udział w procesach zakupowych, w zakresie wynikającym z obowiązujących w Spółce regulacji, dotyczących polityki zakupowej i innych przepisów wewnętrznych Spółki

  • udział w pracach komisji przetargowych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego


Nasze wymagania:

  • wykształcenie co najmniej średnie, preferowane wyższe (mile widziane: prawo, administracja, kierunki techniczne)

  • minimum roczne, preferowane 3-letnie doświadczenie zawodowe przy kompleksowej obsłudze procesu zamówień publicznych (mile widziane doświadczenie po stronie Zamawiającego)

  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i powiązanych aktów prawnych

  • praktyczna znajomość systemów/programów informatycznych: MS Word, MS Excel, MS Outlook, MS PowerPoint, MS Windows XP/10 (mile widziana znajomość: IFS, platformy zakupowej eB2B)

  • obowiązkowość, myślenie analityczne, odporność na stres, komunikatywność, samodzielność, skrupulatność, umiejętność prowadzenia wielu spraw jednocześnie


W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.

Oferta dodana: 18.07.2025
Lokalizacja biura