MSL to agencja należąca do największego francuskiego koncernu reklamowego - Grupy Publicis. Jesteśmy grupą doradców wyspecjalizowanych w komunikacji i budowaniu zaangażowania. Obszary naszej działalności to zarządzanie reputacją, komunikacja korporacyjna, komunikacja konsumencka, doradztwo kryzysowe, public affairs i współpraca z influencerami. Mamy kompetencje w tworzeniu strategii marketingowych, budowaniu silnych marek oraz kreowaniu i wdrażaniu projektów konsumenckich online i offline. Wspólnie z klientami budujemy efektywne relacje z mediami, blogosferą, influencerami i liderami opinii, a przede wszystkim, sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie. Konsulting MSL to także społeczna odpowiedzialność biznesu, kształtowanie marki pracodawcy i komunikacja finansowa. W MSL zatrudniamy ponad 3 500 osób w prawie 100 biurach na całym świecie.
Jesteśmy największą siecią komunikacyjną w Europie oraz na szybko rosnących rynkach Chin i Indii. Jesteśmy także wiodącą firmą doradztwa komunikacyjnego w Polsce oraz HUB-em na kraje Europy Środkowo-Wschodniej. W 2019 roku „The Holmes Report” przyznał nam tytuł najlepszej agencji konsultingowej w tej części świata. W Polsce zatrudniamy blisko 100 konsultantów, pracujących w wyspecjalizowanych zespołach dla takich sektorów rynku jak Consumer&Tech, Corporate&Finance, Corporate&Healthcare.
Opis stanowiska
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- prowadzenie projektów w obszarze szeroko pojętego zdrowia: komunikacja korporacyjna oraz obszary terapeutyczne;
- realizacja strategii komunikacji dla klientów agencji;
- bieżąca współpraca z klientem;
- tworzenie tekstów i materiałów prasowych;
- kontakty z dziennikarzami, liderami opinii, ekspertami, organizacjami pacjenckimi oraz innymi interesariuszami;
- organizacja wydarzeń oraz projektów specjalnych;
- przygotowywanie i rozliczanie budżetu projektu;
- przygotowywanie prezentacji i raportów;
- koordynacja działań podległego zespołu;
- udział w procesach New Business - współtworzenie ofert dla obecnych i potencjalnych klientów
Kwalifikacje
Wymagania:
- wykształcenie wyższe;
- co najmniej 3-4 letnie doświadczenie w agencji PR/PA lub PR/marketingu w firmie lub instytucji publicznej;
- umiejętność tworzenia profesjonalnych i zrozumiałych tekstów (w języku polskim i angielskim);
- znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji w Internecie;
- umiejętność pracy w zespole i dobra komunikacja interpersonalna;
- kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów;
- wysoko rozwinięte zdolności analityczne i organizacyjne oraz duża samodzielność w działaniu;
- zainteresowanie tematyką zdrowia;
- nastawienie na rozwój oraz doskonalenie własnego warsztatu.
Benefity
Co oferujemy?
- możliwość rozwoju w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej
- międzynarodowe środowisko pracy
- bogatą ofertę szkoleń we współpracy z uznanymi partnerami rynkowymi
- możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach oraz projektach rozwojowych
- program Work Your World, umożliwiający wszystkim pracownikom Grupy pracę przez 6 tygodni z dowolnego miejsca na świecie
- bogatą ofertę pakietu socjalnego, w tym dofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, platformę Nais (karty sportowe, bilety do kina, dofinansowanie urlopu oraz wiele innych), naukę języków obcych
- dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych
- pracę hybrydową i elastyczne godziny pracy
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.