Digital Project Manager
Nowa
Marketing

Digital Project Manager

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
MSL

MSL

Publicis Groupe to największy holding reklamowy, lider w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

Brand24

SentiOne

Project Manager

produkcja multimedialna

montaż wideo

Google Analytics

Mile widziane

budowa stron internetowych

Opis stanowiska

MSL to agencja należąca do największego francuskiego koncernu reklamowego - Grupy Publicis. Jesteśmy grupą doradców wyspecjalizowanych w komunikacji i budowaniu zaangażowania. Obszary naszej działalności to zarządzanie reputacją, komunikacja korporacyjna, komunikacja konsumencka, doradztwo kryzysowe, public affairs i współpraca z influencerami. Mamy kompetencje w tworzeniu strategii marketingowych, budowaniu silnych marek oraz kreowaniu i wdrażaniu projektów konsumenckich online i offline. Wspólnie z klientami budujemy efektywne relacje z mediami, blogosferą, influencerami i liderami opinii, a przede wszystkim, sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie. Konsulting MSL to także społeczna odpowiedzialność biznesu, kształtowanie marki pracodawcy i komunikacja finansowa. W MSL zatrudniamy ponad 3 500 osób w prawie 100 biurach na całym świecie. Jesteśmy największą siecią komunikacyjną w Europie oraz na szybko rosnących rynkach Chin i Indii. Jesteśmy także wiodącą firmą doradztwa komunikacyjnego w Polsce oraz HUB-em na kraje Europy Środkowo-Wschodniej. W 2019 roku „The Holmes Report” przyznał nam tytuł najlepszej agencji konsultingowej w tej części świata. W Polsce zatrudniamy blisko 100 konsultantów, pracujących w wyspecjalizowanych zespołach dla takich sektorów rynku jak Consumer&Tech, Corporate&Finance, Corporate&Healthcare.


 

Szukamy osoby, która wesprze nasz zespół w działaniach digital marketingowych i będzie odpowiedzialna za tworzenie angażujących treści, analizę danych oraz zarządzanie projektami marketingowymi.


Twoje zadania:

 

Wsparcie w produkcji treści:

  • Organizacja i koordynacja sesji zdjęciowych oraz nagrań wideo (zarządzanie harmonogramem, rezerwacja lokalizacji, kontakt z ekipą produkcyjną).
  • Przygotowywanie scenariuszy, storyboardów i innych materiałów produkcyjnych.

 

Social listening i analiza danych:

  • Monitorowanie wzmianek o marce w mediach społecznościowych i innych kanałach online.
  • Analiza trendów, opinii klientów i potencjalnych kryzysów wizerunkowych.

 

Zarządzanie projektami:

  • Planowanie, koordynacja i nadzór nad realizacją projektów marketingowych, dbając o terminowość i zgodność z budżetem.
  • Współpraca z zespołem graficznym oraz delegowanie i weryfikacja zadań.
  • Koordynacja działań z zespołami zlecającymi prace graficzne, zapewnienie sprawnego przepływu informacji.
  • Komunikacja z klientami oraz wewnętrznymi zespołami w celu ustalania celów i priorytetów.

 

Analiza i raportowanie:

  • Monitorowanie efektywności prowadzonych kampanii digitalowych.
  • Przygotowywanie raportów i rekomendacji optymalizujących przyszłe działania marketingowe.

 

Wsparcie sprzedaży i ofertowania:

  • Pomoc w tworzeniu ofert oraz prezentacji sprzedażowych usług agencji.
  • Współpraca z zespołem sprzedaży w zakresie dostarczania materiałów marketingowych.


Czego oczekujemy?

  • Znajomości narzędzi do monitorowania mediów społecznościowych oraz analizy danych (np. Sentione, Brand24, Google Analytics).
  • Znajomości procesu budowy stron internetowych oraz współpracy z programistami w zakresie wdrożeń i realizacji projektów webowych.
  • Umiejętności pracy w zespole, komunikatywności i zdolności do zarządzania wieloma projektami jednocześnie.
  • Kreatywności i umiejętności tworzenia angażujących treści dostosowanych do różnych platform społecznościowych.
  • Podstawowej wiedzy z zakresu produkcji multimedialnej (obsługa sprzętu fotograficznego i filmowego, podstawy montażu wideo).
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację.


Co oferujemy:

  • Pracę hybrydową.
  • Atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i wspieraniu różnorodności pracowników zespołu.
  • Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, platforma benefitowa Nais, "wczasy pod gruszą", dostęp do platformy do nauki języków obcych, dostęp do międzynarodowej platformy szkoleniowej Marcel, itd.) - sprawdź szczegóły w wideo poniżej.
  • Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych.
  • Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych.



W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.

 

Rekomendowane oferty

Specjalista/ka ds. Social Media na rynek czeski/słowacki

Nowa
5 280 - 5 544 PLN/mies.
Cosibella
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
CapCut
TikTok
Instagram
Nowa