Operator Chmury Krajowej (OChK) to dostawca rozwiązań chmurowych. Działa w modelu multicloud oferując zarówno usługi świadczone z autorskiej Platformy OChK, jak i chmur publicznych Google Cloud i Microsoft Azure. Jej wyróżnikiem na rynku są usługi dodane. Zespół certyfikowanych inżynierów i architektów chmurowych pomaga klientom w doborze technologii, migracji istniejących aplikacji, budowie, rozwoju i utrzymaniu natywnych rozwiązań w chmurach publicznych oraz monitorowaniu i zapewnieniu bezpieczeństwa środowiska IT. Dodatkowo wspiera klientów w procesie budowy kompetencji niezbędnych by w pełni wykorzystać potencjał chmury w realizacji ich strategii biznesowej. OChK łączy najnowsze technologie i ludzi, którzy potrafią je wykorzystać. Dzięki temu skutecznie pomaga przedsiębiorstwom i instytucjom publicznym w procesach transformacji cyfrowej.
Aktualnie do naszego zespołu Managed Services szukamy osoby na stanowisko:
Service Level Manager(-ka)
Miejsce pracy: Warszawa/hybrydowo
Wynagrodzenie: 13.000 - 16.000 UoP lub B2B
Poziom: Intermediate
Jako członek zespołu Managed Services będziesz zaangażowany(-a) w tworzenie i późniejsze utrzymanie zaawansowanych technologicznie rozwiązań w ramach realizowanych przez firmę projektów. Będziesz miał(-a) wpływ na ustalanie procesów i rozwój struktury działu. Projekty realizujemy na rozwiązaniach własnych OChK jak również w oparciu o chmury publiczne Google Cloud oraz Microsoft Azure.
W naszym zespole będziesz miał(-a) możliwość współpracy z najlepszymi ekspertami oraz potwierdzenie swoich umiejętności zdobytymi certyfikatami. Będziesz miał(-a) okazję rozwijać swoje kompetencje i jednocześnie uczestniczyć w budowie marki OChK na rynku polskim i zagranicznym.
● budowanie i utrzymanie długoterminowej relacji z klientem,
● zapewnienie wysokiej jakości funkcjonowania usług IT dostarczanych przez OChK w celu odpowiedniego wsparcia procesów biznesowych klienta,
● monitorowanie i zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji klientów z usług dostarczanych przez OChK,
● mierzenie i raportowanie parametrów usług, tworzenie cyklicznych raportów dla Klienta jak również raportów zarządczych,
● współpraca z zespołami Dostarczania Usług, Utrzymania oraz Finansów w celu zapewnienia właściwego poziomu usług dla klientów,
● wsparcie w koordynacji istotnych incydentów, obsługa eskalacji oraz zapewnienie stosownej komunikacji zwrotnej do klienta,
● opracowanie działań mitygujących ryzyka wystąpienia awarii\problemów jakościowych w przyszłości.
● orientacja na klienta, wysokie umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne i analityczne,
● multizadaniowość oraz wysoka samodyscyplina w organizowaniu własnego harmonogramu zadań,
● odpowiedzialność za rezultat realizowanych działań,
● umiejętność tworzenia i czytelnego prezentowania złożonych metryk jakościowych,
● proaktywne i konstruktywne podejście do rozwiązywania problemów,
● aktywne usprawnianie istniejących procesów,
● otwartość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
● język angielski biegły w mowie i w piśmie.
Dodatkowym atutem będzie:
● certyfikacja bądź wiedza na temat dobrych praktyk ITIL oraz doświadczenie we wsparciu złożonych systemów IT,
● mile widziana wiedza w obszarze Cloud Computing’u,
● doświadczenie w pracy i relacjach z klientem (Zespoły Utrzymaniowe bądź Sprzedażowe).
● tworzymy kulturę otwartej komunikacji i wymiany wzajemnych doświadczeń,
● cenimy inicjatywę własną i wspieramy autonomię w podejmowaniu decyzji,
● naszych pracowników obejmujemy opieką medyczną oraz dobrowolnym ubezpieczeniem grupowym, pokrywamy też koszty karty Multisport,
● organizujemy i współfinansujemy naukę języka angielskiego,
● pracujemy w elastycznych godzinach, w zwinnym środowisku pracy z wykorzystaniem czołowych aplikacji zwiększających jej efektywność takich jak: Google Workspace, Slack, GitHub, Jira,
● od pierwszego dnia pracy uzyskasz dostęp do materiałów szkoleniowych i platform edukacyjnych w obszarze rozwiązań Google oraz Microsoft - liczą się Twoje chęci,
● staramy się być z pracownikami w ważnych momentach nie tylko życia zawodowego - wspólnie celebrujemy również ważne wydarzenia w życiu prywatnym,
● w pierwszych dniach przywitamy Cię na onboardingu, w trakcie którego w luźnej atmosferze poznasz zespół, firmę i swoje obowiązki - nie zapominamy o powitalnym prezencie, oraz przypisaniu Ci “cloud buddy”, aby jeszcze bardziej wesprzeć proces Twojej aklimatyzacji.
Rekomendowane oferty