Service Level Manager(-ka)
Obsługa klienta

Service Level Manager(-ka)

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

negocjacje

analiza

multizadaniowość

język angielski

skuteczna komunikacja

it

Mile widziane

ITIL

cloud computing

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Operator Chmury Krajowej (OChK) to dostawca rozwiązań chmurowych. Działa w modelu multicloud oferując zarówno usługi świadczone z autorskiej Platformy OChK, jak i chmur publicznych Google Cloud i Microsoft Azure. Jej wyróżnikiem na rynku są usługi dodane. Zespół certyfikowanych inżynierów i architektów chmurowych pomaga klientom w doborze technologii, migracji istniejących aplikacji, budowie, rozwoju i utrzymaniu natywnych rozwiązań w chmurach publicznych oraz monitorowaniu i zapewnieniu bezpieczeństwa środowiska IT. Dodatkowo wspiera klientów w procesie budowy kompetencji niezbędnych by w pełni wykorzystać potencjał chmury w realizacji ich strategii biznesowej. OChK łączy najnowsze technologie i ludzi, którzy potrafią je wykorzystać. Dzięki temu skutecznie pomaga przedsiębiorstwom i instytucjom publicznym w procesach transformacji cyfrowej.


Aktualnie do naszego zespołu Managed Services szukamy osoby na stanowisko:

Service Level Manager(-ka)

Miejsce pracy: Warszawa/hybrydowo

Wynagrodzenie: 13.000 - 16.000 UoP lub B2B

Poziom: Intermediate


O projekcie:


Jako członek zespołu Managed Services będziesz zaangażowany(-a) w tworzenie i późniejsze utrzymanie zaawansowanych technologicznie rozwiązań w ramach realizowanych przez firmę projektów. Będziesz miał(-a) wpływ na ustalanie procesów i rozwój struktury działu. Projekty realizujemy na rozwiązaniach własnych OChK jak również w oparciu o chmury publiczne Google Cloud oraz Microsoft Azure.

W naszym zespole będziesz miał(-a) możliwość współpracy z najlepszymi ekspertami oraz potwierdzenie swoich umiejętności zdobytymi certyfikatami. Będziesz miał(-a) okazję rozwijać swoje kompetencje i jednocześnie uczestniczyć w budowie marki OChK na rynku polskim i zagranicznym.



Twój zakres obowiązków:


● budowanie i utrzymanie długoterminowej relacji z klientem,

● zapewnienie wysokiej jakości funkcjonowania usług IT dostarczanych przez OChK w celu odpowiedniego wsparcia procesów biznesowych klienta,

● monitorowanie i zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji klientów z usług dostarczanych przez OChK,

● mierzenie i raportowanie parametrów usług, tworzenie cyklicznych raportów dla Klienta jak również raportów zarządczych,

● współpraca z zespołami Dostarczania Usług, Utrzymania oraz Finansów w celu zapewnienia właściwego poziomu usług dla klientów,

● wsparcie w koordynacji istotnych incydentów, obsługa eskalacji oraz zapewnienie stosownej komunikacji zwrotnej do klienta,

● opracowanie działań mitygujących ryzyka wystąpienia awarii\problemów jakościowych w przyszłości.


Nasze wymagania:


● orientacja na klienta, wysokie umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne i analityczne,

● multizadaniowość oraz wysoka samodyscyplina w organizowaniu własnego harmonogramu zadań,

● odpowiedzialność za rezultat realizowanych działań,

● umiejętność tworzenia i czytelnego prezentowania złożonych metryk jakościowych,

● proaktywne i konstruktywne podejście do rozwiązywania problemów,

● aktywne usprawnianie istniejących procesów,

● otwartość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,

● język angielski biegły w mowie i w piśmie.


Dodatkowym atutem będzie:


● certyfikacja bądź wiedza na temat dobrych praktyk ITIL oraz doświadczenie we wsparciu złożonych systemów IT,

● mile widziana wiedza w obszarze Cloud Computing’u,

● doświadczenie w pracy i relacjach z klientem (Zespoły Utrzymaniowe bądź Sprzedażowe).


Oferujemy:


● tworzymy kulturę otwartej komunikacji i wymiany wzajemnych doświadczeń,

● cenimy inicjatywę własną i wspieramy autonomię w podejmowaniu decyzji,

● naszych pracowników obejmujemy opieką medyczną oraz dobrowolnym ubezpieczeniem grupowym, pokrywamy też koszty karty Multisport,

● organizujemy i współfinansujemy naukę języka angielskiego,

● pracujemy w elastycznych godzinach, w zwinnym środowisku pracy z wykorzystaniem czołowych aplikacji zwiększających jej efektywność takich jak: Google Workspace, Slack, GitHub, Jira,

● od pierwszego dnia pracy uzyskasz dostęp do materiałów szkoleniowych i platform edukacyjnych w obszarze rozwiązań Google oraz Microsoft - liczą się Twoje chęci,

● staramy się być z pracownikami w ważnych momentach nie tylko życia zawodowego - wspólnie celebrujemy również ważne wydarzenia w życiu prywatnym,

● w pierwszych dniach przywitamy Cię na onboardingu, w trakcie którego w luźnej atmosferze poznasz zespół, firmę i swoje obowiązki - nie zapominamy o powitalnym prezencie, oraz przypisaniu Ci “cloud buddy”, aby jeszcze bardziej wesprzeć proces Twojej aklimatyzacji.

Rekomendowane oferty

HubSpot Specialist (RevOps Consultant)

Nowa
12 728 - 19 092 PLN/mies.
MAN DIGITAL
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
HubSpot
Nowa